Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Susan van Gemeren
Sr. Communicatiespecialist
10
Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag

"Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4. De locatie was goed bereikbaar. " - 19-01-2023 07:29

"Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4.… alles lezen - 19-01-2023 07:29

Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor het delen van je review met ons.

Met vriendelijke groet,
SRM

- 19-01-2023 07:29

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
9 apr. 2025
Toon rooster
event 9 april 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
placeEindhoven
9 apr. 2025
Toon rooster
event 9 april 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
placeRotterdam
9 apr. 2025
Toon rooster
event 9 april 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
9 apr. 2025
Toon rooster
event 9 april 2025, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
9 apr. 2025
Toon rooster
event 9 april 2025, 09:30-16:30, Zwolle
placeAmsterdam
23 jun. 2025
Toon rooster
event 23 juni 2025, 09:30-16:30, Amsterdam
placeEindhoven
23 jun. 2025
Toon rooster
event 23 juni 2025, 09:30-16:30, Eindhoven
placeRotterdam
23 jun. 2025
Toon rooster
event 23 juni 2025, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
23 jun. 2025
Toon rooster
event 23 juni 2025, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
23 jun. 2025
Toon rooster
event 23 juni 2025, 09:30-16:30, Zwolle

Beschrijving

Deze track is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing en communicatie en die de mogelijkheden van Google Analytics 4 wil leren benutten, zoals (online) m...

Wie komen op je website? En waar komen de bezoekers vandaan? Google Analytics geeft inzicht in alles wat zich op je site afspeelt. Maar wat betekenen die cijfers en hoe vertaal je ze naar meer conversies? In deze SRM Track Google Analytics 4 Basis komen alle relevante basisaspecten van Google Analytics versie 4 aan bod. Je krijgt inzicht in de rapportages en je leert effectief in te spelen op het gedrag van je (potentiële) doelgroep.

Tijdens deze 1-daagse training word je volledig op de hoogte …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics, Online marketing, Conversie optimalisatie, SEO en Google Ads.

Deze track is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online marketing en communicatie en die de mogelijkheden van Google Analytics 4 wil leren benutten, zoals (online) m...

Wie komen op je website? En waar komen de bezoekers vandaan? Google Analytics geeft inzicht in alles wat zich op je site afspeelt. Maar wat betekenen die cijfers en hoe vertaal je ze naar meer conversies? In deze SRM Track Google Analytics 4 Basis komen alle relevante basisaspecten van Google Analytics versie 4 aan bod. Je krijgt inzicht in de rapportages en je leert effectief in te spelen op het gedrag van je (potentiële) doelgroep.

Tijdens deze 1-daagse training word je volledig op de hoogte gebracht van de werking van Google Analytics 4. Als je alle belangrijke achtergrondinformatie hebt gekregen, ga je praktisch aan de slag. Je leert hoe je GA4 inricht, rapportages opstelt en data analyseert. Na afloop van deze training ben je klaargestoomd om Google Analytics 4 zelf doeltreffend in te zetten.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Google Analytics 4
Achtergrond Google Analytics 4

o Wat is Google Analytics 4?
o Waarom is versie 4 geïntroduceerd?
o De verschillen tussen
o Universal Analytics en Google Analytics 4

Inrichten Analytics

o Doelstellingen en KPI’s bepalen en inrichten
o Juist inrichten van Google Analytics
o Mogelijke instellingen qua privacy en gebruikerstracking
o Begrijpen hoe Google Analytics 4 meet

Rapportage en analyse

o De juiste (aangepaste) standaardrapportages vinden in Google Analytics
o Interpreteren en analyseren van data
o Delen van rapportages met stakeholders

1 dagen

Trainingen

SRM-GA4|Google Analytics 4 Basis - SRM Track

Brand Owner

10
Gemiddeld cijfer voor Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Susan van Gemeren
Sr. Communicatiespecialist
10
Google Analytics 4 Basis - SRM Track - Dag

"Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4. De locatie was goed bereikbaar. " - 19-01-2023 07:29

"Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4.… alles lezen - 19-01-2023 07:29

Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor het delen van je review met ons.

Met vriendelijke groet,
SRM

- 19-01-2023 07:29

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)