Empathisch Luisteren

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Capgemini Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Capgemini Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 1.767 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,1
Gemiddeld cijfer voor Empathisch Luisteren
Gebaseerd op 48 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Anoniem
10
Empathisch Luisteren

"Goede training, leuk gebracht door Roland. Goed inzicht gekregen in de aspected die van invloed zijn op effectief communiceren.
Ik wilde het ook zelf (geen moetje van een YoungProfessional) dus dan is het extra leerzaam denk ik." - 09-01-2020 00:00

"Goede training, leuk gebracht door Roland. Goed inzicht gekregen in de aspected die van invloed zijn op effectief communiceren. Ik wilde he… alles lezen - 09-01-2020 00:00

Startdata en plaatsen

3543 KA Utrecht
18 feb. 2020
Toon rooster
event 18 februari 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
21 feb. 2020
Toon rooster
event 21 februari 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
3 mrt. 2020
Toon rooster
event 3 maart 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
26 mrt. 2020
Toon rooster
event 26 maart 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
16 apr. 2020
Toon rooster
event 16 april 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
20 apr. 2020
Toon rooster
event 20 april 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
28 apr. 2020
Toon rooster
event 28 april 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
18 mei. 2020
Toon rooster
event 18 mei 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
26 mei. 2020
Toon rooster
event 26 mei 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
9 jun. 2020
Toon rooster
event 9 juni 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
12 jun. 2020
Toon rooster
event 12 juni 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
2 jul. 2020
Toon rooster
event 2 juli 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
16 jul. 2020
Toon rooster
event 16 juli 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
3 aug. 2020
Toon rooster
event 3 augustus 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
18 aug. 2020
Toon rooster
event 18 augustus 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
2 sep. 2020
Toon rooster
event 2 september 2020, 13:00-16:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
8 sep. 2020
Toon rooster
event 8 september 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
22 sep. 2020
Toon rooster
event 22 september 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
5 okt. 2020
Toon rooster
event 5 oktober 2020, 09:00-12:30, Empathisch Luisteren
3543 KA Utrecht
15 okt. 2020
Toon rooster
event 15 oktober 2020, 18:30-21:30, Empathisch Luisteren

Beschrijving

Korte beschrijving:

Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is.

Doelgroep:

Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.De training is zowel geschikt voor de beginnende professional als voor de meer ervaren professional die zijn vaardigheden wil toetsen.

Voorvereisten:

Geen. Een verdieping van deze training wordt aangereikt in Consultancy Skills - Communiceren.

Doelstelling:

Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communcatie, toepasbaar in elke situatie waarbij het aan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Korte beschrijving:

Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is.

Doelgroep:

Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.De training is zowel geschikt voor de beginnende professional als voor de meer ervaren professional die zijn vaardigheden wil toetsen.

Voorvereisten:

Geen. Een verdieping van deze training wordt aangereikt in Consultancy Skills - Communiceren.

Doelstelling:

Na afloop van de training is de professional vertrouwd met de basistechnieken voor communcatie, toepasbaar in elke situatie waarbij het aangaan van een verbintenis met een ander van belang is. Tevens heeft de deelnemer inzicht in het belang van identeit en context op het verloop van communciatie.
8,1
Gemiddeld cijfer voor Empathisch Luisteren
Gebaseerd op 48 ervaringen
starstarstarstarstar
Anoniem
10
Empathisch Luisteren

"Goede training, leuk gebracht door Roland. Goed inzicht gekregen in de aspected die van invloed zijn op effectief communiceren.
Ik wilde het ook zelf (geen moetje van een YoungProfessional) dus dan is het extra leerzaam denk ik." - 09-01-2020 00:00

"Goede training, leuk gebracht door Roland. Goed inzicht gekregen in de aspected die van invloed zijn op effectief communiceren. Ik wilde he… alles lezen - 09-01-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathisch Luisteren

"Een goede enthousiaste trainer die de materie weet over te brangen op een interaactieve manier. Door zijn enthousiasme houdt hij je ook erg gefocust op de materie. De inhoud van de training is daadwerkelijk toepasbaar bij mijn opdracht." - 09-08-2019 00:00

"Een goede enthousiaste trainer die de materie weet over te brangen op een interaactieve manier. Door zijn enthousiasme houdt hij je ook erg … alles lezen - 09-08-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathisch Luisteren

"Laura is een goede trainer. Ze heeft verstand van zaken en kan dingen goed uitleggen. Haar achtergrond als psycholoog stelt haar in staat om op bepaalde punten wat context te geven die de inhoud van de training interessanter maakte dan die anders zou zijn geweest. De faciliteiten zijn (telkens weer) buitengewoon goed." - 08-05-2019 00:00

"Laura is een goede trainer. Ze heeft verstand van zaken en kan dingen goed uitleggen. Haar achtergrond als psycholoog stelt haar in staat om… alles lezen - 08-05-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathisch Luisteren

"In een korte tijd komt er veel voorbij en de oefeningen waren ook goed ingestoken. Het was erg leuk en we hadden een fijne groep mensen wat het nog beter maakte. " - 16-04-2019 00:00

"In een korte tijd komt er veel voorbij en de oefeningen waren ook goed ingestoken. Het was erg leuk en we hadden een fijne groep mensen wat … alles lezen - 16-04-2019 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
Empathisch Luisteren

"Op Thijs. Ik ging met weinig enthousiasme naar deze training toe: dit was een 'verplicht nummertje' om hierna Reed 1 en 2 te kunnen doen. Daarnaast had ik vrijwel alle stof al vaker meegekregen in andere trainingen en opleidingen. Door de manier waarop Thijs de training instak en zijn enthousiasme werd het toch nog een leuke avond die voorbij vloog." - 16-04-2019 00:00

"Op Thijs. Ik ging met weinig enthousiasme naar deze training toe: dit was een 'verplicht nummertje' om hierna Reed 1 en 2 te kunnen doen. Da… alles lezen - 16-04-2019 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Empathisch Luisteren

"Ik wist niet zo heel goed wat ik van de training moest verwachten, maar mede dankzij de vrij kleine groep werd het een enorm interessante training. Ik ben dan ook met een goed gevoel en een goede boodschap weer in de trein gestapt. Roland Bonsen is een enthousiaste docent, die goed de connectie met de studenten weet te maken. Ik hoop dan ook dat ik nog veel trainingen van Roland mag volgen in de toekomst." - 02-04-2019 00:00

"Ik wist niet zo heel goed wat ik van de training moest verwachten, maar mede dankzij de vrij kleine groep werd het een enorm interessante tr… alles lezen - 02-04-2019 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathisch Luisteren

"- Het referentiekader van mensen helder uitgelegd, met een duidelijke opbouw en sprekende voorbeelden.
- Kundige trainer.
- Belang van de stof wordt sterk benadrukt.
- Concrete output om mee aan de slag te gaan in de praktijk.
- Slim om theorie op een klein kaartje mee te geven" - 21-03-2019 00:00

"- Het referentiekader van mensen helder uitgelegd, met een duidelijke opbouw en sprekende voorbeelden. - Kundige trainer. - Belang van de st… alles lezen - 21-03-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathisch Luisteren

"Het is een interessante en leuke training waarin je je geen moment verveeld. Roland geeft uitstekend les en zorgt ervoor dat iedereen zijn aandacht erbij houdt. Ook is het leuk dat je op het laatste moment een kleine reminder krijgt van de geleerde methode." - 21-03-2019 00:00

"Het is een interessante en leuke training waarin je je geen moment verveeld. Roland geeft uitstekend les en zorgt ervoor dat iedereen zijn a… alles lezen - 21-03-2019 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Empathisch Luisteren

"Goede communicatie omtrent locatiewijziging
Interessante behandelde onderwerpen (bijv identiteit) en trainingsmateriaal (boekje over communicatiestijlen)
Handige en concrete tips voor gebruik in de praktijk
Effectieve lokaalopzet (groepen van 3)
Roland vertelde duidelijk, en zorgde door zijn manier van presenteren dat hij erg prettig was om naar te luisteren, o.a:
- Leuke en relevante voorbeelden/anekdotes (ipv droge theorie)
- Luchtige opmerkingen tussendoor
- Interactie met publiek en oefeningen" - 07-03-2019 00:00

"Goede communicatie omtrent locatiewijziging Interessante behandelde onderwerpen (bijv identiteit) en trainingsmateriaal (boekje over communi… alles lezen - 07-03-2019 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathisch Luisteren

"Roland vertelde leuk, hij kwam eerst met een introductie en werkte zo langzamerhand naar het punt van zijn verhaal hierdoor werd je goed het verhaal ingetrokken. De oefeningen om met je buren gesprekjes te voeren vond ik heel leerzaam, ook omdat je met collega's uit andere afdelingen en andere leeftijden te maken krijgt. " - 14-02-2019 00:00

"Roland vertelde leuk, hij kwam eerst met een introductie en werkte zo langzamerhand naar het punt van zijn verhaal hierdoor werd je goed het… alles lezen - 14-02-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Sarah Beijk
9
Empathisch Luisteren

"De trainer vertelde enorm leuk, zodat ook de theorie nog interessant was voor mij (afgestudeerd in psychologie was de theorie mij al bekend) en de oefeningen om het toe te passen waren handig." - 14-02-2019 00:00

"De trainer vertelde enorm leuk, zodat ook de theorie nog interessant was voor mij (afgestudeerd in psychologie was de theorie mij al bekend)… alles lezen - 14-02-2019 00:00

starstarstarstarstar_border
dhr. Peter van der Werf
8
Empathisch Luisteren

"de wijze waarop de docent de les heeft vorm gegeven. Docent wist goed de aandacht te blijven houden van de aanwezigen. Materiaal en opdrachten werden goed toegelicht. Docent bracht alles op een interessante manier. Geen enkel "verveel moment".
Top !" - 15-01-2019 00:00

"de wijze waarop de docent de les heeft vorm gegeven. Docent wist goed de aandacht te blijven houden van de aanwezigen. Materiaal en opdracht… alles lezen - 15-01-2019 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Empathisch Luisteren

"Ik vind het prettig dat ik in de onboarding de soft skill trainers al gezien heb bij CV workshop en intake experience. Dat verlaagt de drempel om zo`n training te gaan volgen. Doordat ik Erna al een keer gezien had, was ik er nu van overtuigd dat het een goede training zou worden en dat bleek ook waar. " - 17-10-2018 00:00

"Ik vind het prettig dat ik in de onboarding de soft skill trainers al gezien heb bij CV workshop en intake experience. Dat verlaagt de dremp… alles lezen - 17-10-2018 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
Empathisch Luisteren

"De manier waarop deze training is van een groter geheel (Reed, consultancy skills etc.) Er lijkt goed over nagedacht te zijn hoe deze trainingen op elkaar aansluiten.

Als basistraining was dit een prettige opfriscursus voor me. De setting was ontspannen en had een goeie afwisseling met interactie en presentatie, theorie vs praktijk.

De academy is en blijft een hele prettige leeromgeving. Zeker kijkend naar de lesmaterialen, voorbereiding, boeken etc." - 16-10-2018 00:00

"De manier waarop deze training is van een groter geheel (Reed, consultancy skills etc.) Er lijkt goed over nagedacht te zijn hoe deze traini… alles lezen - 16-10-2018 00:00

starstarstarstarstar
Arjan Tammer
10
Empathisch Luisteren

"De training was praktisch en werd goed gegeven. Er werd ook een leuk sprekend voorbeeld gegeven van hoe mensen flexibiliteit hebben in hoe ze hun identiteit vormgeven of welke delen van hun identiteit ze benadrukken." - 27-09-2018 00:00

"De training was praktisch en werd goed gegeven. Er werd ook een leuk sprekend voorbeeld gegeven van hoe mensen flexibiliteit hebben in hoe z… alles lezen - 27-09-2018 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Jesper Vernooij
7
Empathisch Luisteren

"Dat er ruimte is voor trainingen van deze aard. Mensen vergeten soms dat menselijkheid gewaardeerd word en dat zonder referentiekader geen mutuele beslissingen gemaakt kunnen worden. Deze training zet het referentiekader in het zonnetje en dat is belangrijk." - 18-05-2018 00:00

"Dat er ruimte is voor trainingen van deze aard. Mensen vergeten soms dat menselijkheid gewaardeerd word en dat zonder referentiekader geen m… alles lezen - 18-05-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Tjitske Jong
8
Empathisch Luisteren

"Binnen deze cursus ontstaat al gauw de mogelijkheid om nieuwe collega`s snel persoonlijk te leren kennen- daar leent het onderwerp zich voor. Bovendien faciliteerd Roland op een prettige, open en vertrouwde manier waardoor er een veilige en ontspannen omgeving ontstaat." - 07-12-2017 00:00

"Binnen deze cursus ontstaat al gauw de mogelijkheid om nieuwe collega`s snel persoonlijk te leren kennen- daar leent het onderwerp zich voor… alles lezen - 07-12-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Empathisch Luisteren

"De training zelf was, ondanks het feit dat het laat op de avond was en de meesten al een hele werkdag erop hadden zitten, goed te volgen en kon toch mijn aandacht goed vasthouden." - 12-10-2017 00:00

"De training zelf was, ondanks het feit dat het laat op de avond was en de meesten al een hele werkdag erop hadden zitten, goed te volgen en … alles lezen - 12-10-2017 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
Empathisch Luisteren

"Ondanks dat het een verplicht nummer was en ik al dergelijke trainingen had gevolgd heb ik toch een aantal nieuwe zaken geleerd. Vooral door de opdrachten te doen wordt het een nuttige training." - 23-08-2017 00:00

"Ondanks dat het een verplicht nummer was en ik al dergelijke trainingen had gevolgd heb ik toch een aantal nieuwe zaken geleerd. Vooral door… alles lezen - 23-08-2017 00:00

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Anoniem
5
Empathisch Luisteren

"Mix van deelnemers vanuit verschillende bedrijven (niet alleen vanuit Capgemini), meer invalshoeken van hoe dat wat je leert aldaar toegepast wordt." - 30-06-2017 00:00

"Mix van deelnemers vanuit verschillende bedrijven (niet alleen vanuit Capgemini), meer invalshoeken van hoe dat wat je leert aldaar toegepas… alles lezen - 30-06-2017 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)