Corporate Storytelling

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 981 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
9 sep. 2020
placeUtrecht
4 nov. 2020
placeUtrecht
8 jan. 2021
placeUtrecht
26 mrt. 2021
placeUtrecht
27 mei. 2021
placeUtrecht
26 jul. 2021
placeUtrecht
17 sep. 2021
placeUtrecht
22 dec. 2021

Beschrijving

Organisaties met een goed verhaal worden als betekenisvoller ervaren. Vooral als dat verhaal niet op de ‘Over ons’-pagina verborgen staat, maar in alle communicatie-uitingen naar voren komt. In de training Corporate Storytelling leer je het verhaal van jouw organisatie consistent en overtuigend vertellen. Dat doe je via online kanalen als je site, blogs, Twitter en YouTube. Ook visual storytelling voor bijvoorbeeld Instagram komt aan bod.

Programma van de training Corporate Storytelling

  • Wat houdt storytelling in? En waarom is storytelling belangrijk?
  • We analyseren wat een verhaal krachtig maakt aan de hand van het motorisch moment.
  • We onderzoeken twee andere elementen van storytelling: de …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Storytelling, Concepting, Verhalen schrijven, Conceptontwikkeling en Presenteren.

Organisaties met een goed verhaal worden als betekenisvoller ervaren. Vooral als dat verhaal niet op de ‘Over ons’-pagina verborgen staat, maar in alle communicatie-uitingen naar voren komt. In de training Corporate Storytelling leer je het verhaal van jouw organisatie consistent en overtuigend vertellen. Dat doe je via online kanalen als je site, blogs, Twitter en YouTube. Ook visual storytelling voor bijvoorbeeld Instagram komt aan bod.

Programma van de training Corporate Storytelling

  • Wat houdt storytelling in? En waarom is storytelling belangrijk?
  • We analyseren wat een verhaal krachtig maakt aan de hand van het motorisch moment.
  • We onderzoeken twee andere elementen van storytelling: de moraal en de heilige graal. Je leert een kernboodschap schrijven en je houdt bovendien een interview.
  • Ieder verhaal kent een held. Wie is de held in jouw corporate story? Je ontwikkelt een karakterbeschrijving.
  • Een sterke corporate story straalt merkpersoonlijkheid uit. Je werkt voor jouw organisatie de merkpersoonlijkheid uit en enkele archetypes.
  • We behandelen krachtige stijlfiguren als metaforen en symbolen. Je schrijft een boodschap met behulp van een metafoor.

 

We willen dat iedereen goede trainingen kan volgen. Niet alleen de marketeer bij een grote corporate met een flink opleidingsbudget, maar ook freelancers, zelfstandig adviseurs, webshop-eigenaren en non-profit professionals. Daarom hanteren we dynamische prijzen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)