Lean Startup
- Niveau
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
placeUtrecht 9 dec. 2024 tot 10 dec. 2024 |
placeUtrecht 16 jan. 2025 tot 17 jan. 2025 |
placeUtrecht 4 mrt. 2025 tot 5 mrt. 2025 |
placeUtrecht 15 mei. 2025 tot 16 mei. 2025 |
placeUtrecht 24 jul. 2025 tot 25 jul. 2025 |
placeUtrecht 10 sep. 2025 tot 11 sep. 2025 |
placeUtrecht 20 nov. 2025 tot 21 nov. 2025 |
Beschrijving
Heb je een baanbrekend idee, maar weet je niet hoe je ’t de markt op krijgt? De training Lean Startup helpt je op weg. Want hoe zorg je er nou voor dat je product of dienst succesvol is én blijft? Nieuwe technieken, moordende concurrentie en veranderende klantbehoeften zorgen ervoor dat je steeds sneller achterloopt. In deze training leer je hoe je met zo min mogelijk investeringen en risico’s succesvolle producten of diensten lanceert.Programma van de training Lean Startup
Je gaat aan de slag met
Dag 1
Ochtend
- Wie, wat, hoe: de Lean Startup-basics
- Let’s get going: aan de slag met je eigen case
- Problemen én hun oplossingen: Problem-Solution fit
Middag
- De diepte in, met hypothese-fram…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Programma van de training Lean Startup
Je gaat aan de slag met
Dag 1
Ochtend
- Wie, wat, hoe: de Lean Startup-basics
- Let’s get going: aan de slag met je eigen case
- Problemen én hun oplossingen: Problem-Solution fit
Middag
- De diepte in, met hypothese-framing en -ideation
- De kern van de Lean Startup-methode: Minimal Viable Products (MVP)
- Aan de slag met je MVP-testplan, aan de hand van je eigen project
Dag 2
Ochtend
- Oefenen maar, met je Value Proposition
- Spelen en leren: Value Proposition-game
- Product-Market fit: doelgroepen, markten, segmenten, concurrentie en USP’s definiëren
Middag
- Niet onbelangrijk: value, pricing en revenue-modellen
- Pitchen en storytelling: hoe overtuig je je stakeholders?
- Dat was ‘m – afsluiting
Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;
- Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
- Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of arrangementskosten).
- Waar vind de training plaats
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.