Overtuigend communiceren : de Begripscode

Type product
Tijdsduur

Overtuigend communiceren : de Begripscode

De BegripsAcademie
Logo van De BegripsAcademie

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Er zijn vier hoofdstijlen van communiceren en argumenteren. Het zijn deze stijlen die voor het overgrote deel bepalen of mensen ontvankelijk zijn voor een boodschap. In deze door communicatieprofessionals unaniem geprezen eendaagse training leer je de kunst en kunde van viertalig communiceren. Je eigen casuïstiek is hierbij het uitgangspunt. Aan het eind van de sessie heb je de vier hoofdstijlen niet alleen separaat in je vingers, maar kun je ook simultaan viertalig communiceren. Lang leve de vierkleurenpen!

De BegripsCode voor Communicatieprofessionals puntsgewijs

  • Voor wie: communicatieafdelingen van organisaties
  • Doel: vergroten van de vaardigheid om stilistisch en argumentatief effect…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Overtuigen, Adviesvaardigheden, Mondelinge communicatie, Beïnvloeden en Netwerken.

Er zijn vier hoofdstijlen van communiceren en argumenteren. Het zijn deze stijlen die voor het overgrote deel bepalen of mensen ontvankelijk zijn voor een boodschap. In deze door communicatieprofessionals unaniem geprezen eendaagse training leer je de kunst en kunde van viertalig communiceren. Je eigen casuïstiek is hierbij het uitgangspunt. Aan het eind van de sessie heb je de vier hoofdstijlen niet alleen separaat in je vingers, maar kun je ook simultaan viertalig communiceren. Lang leve de vierkleurenpen!

De BegripsCode voor Communicatieprofessionals puntsgewijs

  • Voor wie: communicatieafdelingen van organisaties
  • Doel: vergroten van de vaardigheid om stilistisch en argumentatief effectief viertalig te communiceren 
  • Duur: 1 dag
  • Groepsgrootte: minimaal 6, maximaal 12 (simultaantrainingen zijn uiteraard mogelijk)
  • Borging: bijblijfprogramma via e-mail van 20 weken
  • Resultaatmeting (facultatief): vooraf en achteraf, via anoniem online onderzoek
  • Kosten: vanaf € 375,= excl. BTW per deelnemer   
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Overtuigen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.