ISO/IEC 20000 Foundation (Kwaliteit, Service Management) (ook Live Online)
Startdata en plaatsen
placeDiemen, Eindhoven, Amsterdam 7 jun. 2023 tot 8 jun. 2023 |
Beschrijving
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en hun managers.
Inhoud van de training
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 st…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn pas tevreden als u het bent !
ITSM Foundation based on ISO/IEC 20000
U kunt deze training nu ook Live Online vanuit huis volgen met (bijna) alle voordelen van beide situaties:
- U kunt vragen stellen
- De trainer zal u uitdagen om uw begrip te testen
- U heeft contact met medecursisten die zowel in de klas zitten als zelf ook thuis zijn.
- U hoeft niet te reizen
- …
Het enige dat u mist is onze lekkere koffie!
Doelgroep
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of
belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen
medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en
hun managers.
Inhoud van de training
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/
IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service
Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende
kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op
profesisoneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000
gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien
van een goede kwaliteit van IT service management. Welke
kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de
praktijkgerichte code om IT service management te kunnen
praktiseren.
Onderwerpen
Het belang van Service Quality Management, kwaliteitseisen,
praktijkcode voor IT Service Management.
Context
De module IT Service Management Foundation maakt deel uit van het
EXIN ITSM kwalificatieprogramma en is een voorwaarde voor deelname
aan de hoger gekwalificeerde examens van het programma.
Voorkennis en niveau
Kennis op niveau van ITIL foundation wordt verondersteld, MBO
Examenonderwerpen
1. De kwaliteitsbenadering van IT-service management
2. De processen voor Alignement van IT en de business en hun
relatie
3. De Delivery, Control en Support processen en hun relaties
4. Het management en de verbetering van IT-service management
Examendetails
Aantal multiple-choice vragen : 40
Cesuur : 65% (26 van de 40)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan : nee
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.