Credit Management (ook online mogelijk)
"Fijne en leerzame training. Frank legt de lesstof op een leerzame manier uit. Kan zich goed inleven in de situaties en speelt daar goed op in. Tips en tricks ga ik zeker toepassen in mijn werk.
Dankjewel hiervoor en graag tot een volgende keer.
Brigitte Sleegers / Stichting SWZ" - 07-06-2019 12:33
"Fijne en leerzame training. Frank legt de lesstof op een leerzame manier uit. Kan zich goed inleven in de situaties en speelt daar goed op i… alles lezen - 07-06-2019 12:33
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 9 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 9 okt. 2024 |
placeNootdorp 10 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 10 okt. 2024 |
placeUtrecht 11 okt. 2024 |
placeNootdorp 16 okt. 2024check_circle Startgarantie |
computer Online: online - virtual classroom 16 okt. 2024 |
placeAmsterdam 17 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 17 okt. 2024 |
placeEindhoven 18 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 18 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 23 okt. 2024 |
placeUtrecht 23 okt. 2024 |
placeEindhoven 24 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 24 okt. 2024 |
placeAmsterdam 25 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 25 okt. 2024 |
placeNootdorp 6 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 6 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 7 nov. 2024 |
Beschrijving
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Training Creditmanagement
Inzicht, controle, succes...
Terwijl velen gefocust zijn op het genereren van omzet, lopen bedrijven vaak het risico niet tijdig betaald te worden.
Omzet is pas waardevol als het daadwerkelijk wordt geïncasseerd.
Onze 3-daagse training Creditmanagement biedt een diepgaand inzicht in het formuleren van een effectief creditmanagementbeleid. Van waardevolle inzichten tot praktische tools om je kennis te versterken en je organisatie financieel gezond te houden.
Aan het einde van deze training zul je vertrouwd zijn met de belangrijkste aspecten, weten hoe je een beleid effectief kunt implementeren, en in staat zijn om processen toe te passen en te volgen. Kortom je …
Veelgestelde vragen
"Hoe is de opleiding ingericht? Zeven dagen achter elkaar? Of bijvoorbeeld elke week een lesdag?"
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Training Creditmanagement
Inzicht, controle, succes...
Terwijl velen gefocust zijn op het genereren van omzet, lopen bedrijven vaak het risico niet tijdig betaald te worden.
Omzet is pas waardevol als het daadwerkelijk wordt geïncasseerd.
Onze 3-daagse training Creditmanagement biedt een diepgaand inzicht in het formuleren van een effectief creditmanagementbeleid. Van waardevolle inzichten tot praktische tools om je kennis te versterken en je organisatie financieel gezond te houden.
Aan het einde van deze training zul je vertrouwd zijn met de belangrijkste aspecten, weten hoe je een beleid effectief kunt implementeren, en in staat zijn om processen toe te passen en te volgen. Kortom je kent alle klappen van de zweep.
Onderwerpen
Hoofdaspecten van creditmanagement
• Beleid en strategie (tactisch/strategisch creditmanagement)
• Wat betekent (niet) tijdig incasseren van vorderingen voor het
bedrijf
• De weg weten, alert zijn op signalen en op sturende wijze
risico’s elimineren.
Doelgericht creditmanagement
• DSO (Days Sales Outstanding): hoe bereken je het betaalgedrag van
klanten
• Het opzetten van een acceptatiebeleid voor nieuwe klanten
• Op pro-actieve wijze zorgen dat afschrijvingen op debiteuren agv
oninbaarheid zo klein mogelijk zijn, DSO zo laag mogelijk blijft en
de cash flow verbetert
Inrichten van processen, procesbewaking &
rapportages
• Acceptatie, facturatie, herinnering, aanmaning, afspraken,
klachten, service, betalingsregeling
• Vergroten van inzicht, kennis ohgv credit control en
creditmanagement
• Het bepalen, analyseren en bijsturen van het kredietbeleid
Inclusief
• Trainingsmaterialen en syllabus
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water
en gratis parkeren voor de deur
Exclusief
• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.
"Fijne en leerzame training. Frank legt de lesstof op een leerzame manier uit. Kan zich goed inleven in de situaties en speelt daar goed op in. Tips en tricks ga ik zeker toepassen in mijn werk.
Dankjewel hiervoor en graag tot een volgende keer.
Brigitte Sleegers / Stichting SWZ" - 07-06-2019 12:33
"Fijne en leerzame training. Frank legt de lesstof op een leerzame manier uit. Kan zich goed inleven in de situaties en speelt daar goed op i… alles lezen - 07-06-2019 12:33
"Frank heeft veel kennis op het vakgebied. Frank draagt de theoretische kennis over, maar gaat ook de diepte in op de dagelijkse praktijk van jouw eigen werkomgeving. Daarnaast is Frank prettig in de omgang." - 26-03-2019 08:13
"Frank heeft veel kennis op het vakgebied. Frank draagt de theoretische kennis over, maar gaat ook de diepte in op de dagelijkse praktijk van… alles lezen - 26-03-2019 08:13
"Het was een zeer fijne intensieve 1 op 1 cursus. Theorie werd goed afgewisseld met mooie ervaringen uit de praktijk. Gedurende de cursus was er veel interactie en werd je op een positieve manier gedwongen om actief mee te doen en te denken" - 25-03-2019 14:14
"Het was een zeer fijne intensieve 1 op 1 cursus. Theorie werd goed afgewisseld met mooie ervaringen uit de praktijk. Gedurende de cursus was… alles lezen - 25-03-2019 14:14
"Het was een fijne interactieve 1 op 1 training. Waar ik veel heb geleerd met name door te oefenen en door de persoonlijke verhalen en ervaringen van de trainer.
Er was genoeg ruimte voor vragen en ik heb een fijn naslagwerk meegekregen waar ik nog met regelmaat in terug kan kijken." - 28-06-2018 06:33
"Het was een fijne interactieve 1 op 1 training. Waar ik veel heb geleerd met name door te oefenen en door de persoonlijke verhalen en ervari… alles lezen - 28-06-2018 06:33
"Steeds meer problemen met niet en langzaam betalende klanten. onvoldoende basis ondanks veel administratieve ervaring. Echt even nodig om goede basis te leggen. en gelukt. met name het opfrissen van balanslezen en hoe ik een (aanstaande) klant kan beoordelen oa op zijn gedeponeerde cijfers is eyeopener. deden we nooit. Aanrader!" - 12-08-2017 21:54
"Steeds meer problemen met niet en langzaam betalende klanten. onvoldoende basis ondanks veel administratieve ervaring. Echt even nodig om go… alles lezen - 12-08-2017 21:54
"Fantastische training! Doordat de training één-op-één werd gegeven kon ik gelijk met de trainer sparren over de situaties dat voor mij van toepassing waren. Zeer inspirerend; een training op juist deze manier dat ik lang geleden had moeten doen!" - 29-06-2017 17:44
"Fantastische training! Doordat de training één-op-één werd gegeven kon ik gelijk met de trainer sparren over de situaties dat voor mij van t… alles lezen - 29-06-2017 17:44
"Erg goede ervaring. Ik heb de training op maat laten maken en in drie dagen gevolgd. De trainingen werden in mijn geval geheel vertaald naar eigen business cases. Hierdoor ontstaat er veel interactie en kunnen theorieën en modellen gelijk op de eigen onderneming toegepast worden. Dit vond ik zeer waardevol. Verder is Frank een sympathieke en inlevingsvolle trainer die zeer goed weet waarover hij praat. " - 17-11-2016 16:14
"Erg goede ervaring. Ik heb de training op maat laten maken en in drie dagen gevolgd. De trainingen werden in mijn geval geheel vertaald naar… alles lezen - 17-11-2016 16:14
"Zeer goede ervaring, Hoop geleerd in 3 dagen tijd, en heel erg gericht op onze eigen organisatie. Heel erg praktijk gericht, en een vriendelijke Leraar die weet waar hij het over heeft " - 29-05-2015 12:26
"Zeer goede ervaring, Hoop geleerd in 3 dagen tijd, en heel erg gericht op onze eigen organisatie. Heel erg praktijk gericht, en een vriendel… alles lezen - 29-05-2015 12:26
"Ik vond deze opleiding zeer goed, en ik ga meteen strategie en beleid in praktijk brengen. Met vriendelijke groet,
F. Ketting" - 05-10-2011 10:28
"Ik vond deze opleiding zeer goed, en ik ga meteen strategie en beleid in praktijk brengen. Met vriendelijke groet, F. Ketting " - 05-10-2011 10:28
"Prima, je komt aan bod. Ervaringen worden uitgewisseld. Prettig in een kleine samenstelling. Ik ga direct het volgende in de paraktijk brengen: aanpak van wanbetalers, "probleem gebieden" binnen ons bedrijf in kaart brengen. " - 05-10-2011 10:25
"Prima, je komt aan bod. Ervaringen worden uitgewisseld. Prettig in een kleine samenstelling. Ik ga direct het volgende in de paraktijk breng… alles lezen - 05-10-2011 10:25
"Zeer praktische opleiding, gericht op de praktijk. Je merkt dat zij zelf heel veel praktijk ervaring hebben aan d voorbeelden die in d lessen worden gebruikt, weten waarover ze praten." - 18-09-2011 20:55
"Zeer praktische opleiding, gericht op de praktijk. Je merkt dat zij zelf heel veel praktijk ervaring hebben aan d voorbeelden die in d less… alles lezen - 18-09-2011 20:55
"Deze opleiding vlak na de salestraining van Input gevolgd. Deze training was niet honderd procent voor mij bedoeld maar heb de training toch maar gevolgd en ben daar zeer blij om. Het heeft wat tijd gekost maar doordat ook ik nu weet wat er speelt binnen creditmanagement kunnen we met z'n allen nu op een lijn communiceren en verloopt alles veel soepeler dan voorheen. Een aanrader!! (dus ook als het niet direct betrekking op uw functie heeft)." - 25-03-2010 10:12
"Deze opleiding vlak na de salestraining van Input gevolgd. Deze training was niet honderd procent voor mij bedoeld maar heb de training toch… alles lezen - 25-03-2010 10:12
"Credit management is het proces van het zo snel en volledig
mogelijk innen van de financiële verplichtingen van klanten
aan uw organisatie, waarbij rekening wordt gehouden met de
belangen van andere organisatieonderdelen zoals verkoop en
klantenservice.
" - 16-03-2010 16:26
"Credit management is het proces van het zo snel en volledigmogelijk innen van de financiële verplichtingen van klantenaan uw organisatie, wa… alles lezen - 16-03-2010 16:26
Hieronder vind je de veelgestelde vragen van andere bezoekers. Als je ook een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
"Hoe is de opleiding ingericht? Zeven dagen achter elkaar? Of bijvoorbeeld elke week een lesdag?"