Gastvrij- en klantvriendelijk handelen (code 95 mogelijk)
Beschrijving
Doelgroep
De training Gastvrij- en klantvriendelijk handelen is bestemd voor een ieder die te maken heeft met collega´s, klanten, patiënten, noem maar op!
Nut en noodzaak van de training
- Hoe ontstaat klantvriendelijkheid? Verkrijgen van inzicht.
- Verkrijgen van inzicht in de effecten van eigen gedrag op de klanten
- Leren om verschillende (communicatie)instrumenten in te zetten om klantvriendelijkheid te ontwikkelen
Cursusinhoud
- Klantvriendelijkheid vs. klantgerichtheid
- Hoe vormen de klanten hun mening over jou?
- Contact met de klant: verbale vs. non-verbale signalen. Oefeningen en tips
- Hoe kom je over? Oefening en feedback
- Afhandelen van klachten: hoe reageer jij? Oefeningen e…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training Gastvrij- en klantvriendelijk handelen is bestemd voor een ieder die te maken heeft met collega´s, klanten, patiënten, noem maar op!
Nut en noodzaak van de training
- Hoe ontstaat klantvriendelijkheid? Verkrijgen van inzicht.
- Verkrijgen van inzicht in de effecten van eigen gedrag op de klanten
- Leren om verschillende (communicatie)instrumenten in te zetten om klantvriendelijkheid te ontwikkelen
Cursusinhoud
- Klantvriendelijkheid vs. klantgerichtheid
- Hoe vormen de klanten hun mening over jou?
- Contact met de klant: verbale vs. non-verbale signalen. Oefeningen en tips
- Hoe kom je over? Oefening en feedback
- Afhandelen van klachten: hoe reageer jij? Oefeningen en tips
- Hoe ga ik om met conflict situaties: egocontrole. Oefening
- Luisteren of proactiviteit? individuele kwaliteiten en valkuilen in relatie met de klanten
Werkwijze
In deze (dag)training zal aan de hand van een presentatie, met diverse foto’s en video’s, de theorie op een toegankelijke manier en afwisselend in duidelijke taal worden overgebracht. Tijdens de presentatie is er ruimte voor discussie en het delen van ervaringen. Er zullen diverse oefeningen op een veilige en niet confronterende manier plaatsvinden.
Uitvoering
De training zal, afhankelijke van de eisen van de doelgroep variëren van 1 dag deel tot een eendaagse training. De training kan op een geschikte, door de opdrachtgever gewenste locatie plaatsvinden.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.