Commerciële Vaardigheden (also available in English)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 23 apr. 2024 |
placeAmsterdam 28 mei. 2024 |
placeAmsterdam 25 jun. 2024 |
placeAmsterdam 23 jul. 2024 |
placeAmsterdam 27 aug. 2024 |
placeAmsterdam 24 sep. 2024 |
placeAmsterdam 22 okt. 2024 |
placeAmsterdam 26 nov. 2024 |
Beschrijving
"English below"
Wil je een optimaal resultaat halen uit je gesprekken met (potentiële) klanten? Vraag je je af hoe je een relatie op- en uitbouwt en hoe je ervoor zorgt dat je de gunfactor krijgt? In deze training leer je gesprekken te structureren vanaf het eerste contact tot het sluiten van een contract. Met name commerciële vaardigheden, afstemmen op je gesprekspartner en het voeren van een goed intakegesprek staan centraal. Je wordt je meer bewust van je persoonlijke commerciële voorkeursstijl en kunt lastige reacties zoals kritiek en weerstand effectief te pareren. Kortom je gaat een stevige basis leggen voor effectievere commerciële gespreksvoering.
Heb je een commerciële functie, veel…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
"English below"
Wil je een optimaal resultaat halen uit je
gesprekken met (potentiële) klanten? Vraag je je af hoe je een
relatie op- en uitbouwt en hoe je ervoor zorgt dat je de gunfactor
krijgt? In deze training leer je gesprekken te structureren vanaf
het eerste contact tot het sluiten van een contract. Met name
commerciële vaardigheden, afstemmen op je gesprekspartner en het
voeren van een goed intakegesprek staan centraal. Je wordt je meer
bewust van je persoonlijke commerciële voorkeursstijl en kunt
lastige reacties zoals kritiek en weerstand effectief te pareren.
Kortom je gaat een stevige basis leggen voor effectievere
commerciële gespreksvoering.
Heb je een commerciële functie, veel contact met klanten en wil je
effectiever worden, dan is deze training zeer geschikt om in alle
commerciële fases je kwaliteiten aan te scherpen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do you want to get the best out of your conversations with
(potential) customers? Do you wonder how to build and expand a
relationship and how to ensure that you get the favour factor? In
this training you will learn to structure conversations from the
first contact to the conclusion of a contract. In particular,
commercial skills, adapting to your conversation partner and
conducting a good intake interview are central. You become more
aware of your personal preferred commercial style and can
effectively parry difficult reactions such as criticism and
resistance. In short, you will lay a solid foundation for more
effective commercial communication.
If you have a commercial job, have a lot of
contact with customers and want to become more effective, this
training is very suitable to sharpen your qualities in all
commercial phases.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.