Customer-Centric Innovation Open Program

Tijdsduur

Customer-Centric Innovation Open Program

MTI2
Logo van MTI2

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

We will take you on a 2-day journey from empathizing with customers to building compelling value propositions. Whether your function is in innovation, marketing, market research, and beyond, we will work together to help you become more customer-centric. 

Here are some things that you can expect

  • Fresh tools and frameworks to help you succeed
  • Active learning methodologies
  • Curriculum built in relevance and rigor
  • Atmosphere built for cross-polination & networking
  • Personal Innovator's Workbook

We will cover the following topics:

  • Source of inspiration
  • Capture the true VoC
  • Tell inspirational stories
  • Design thinking
  • Customer personas
  • Jobs to be done
  • How might we's
  • White & …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Innovatieve marketing, Innovatie, Direct marketing, Crossmedia en Gamification.

We will take you on a 2-day journey from empathizing with customers to building compelling value propositions. Whether your function is in innovation, marketing, market research, and beyond, we will work together to help you become more customer-centric. 

Here are some things that you can expect

  • Fresh tools and frameworks to help you succeed
  • Active learning methodologies
  • Curriculum built in relevance and rigor
  • Atmosphere built for cross-polination & networking
  • Personal Innovator's Workbook

We will cover the following topics:

  • Source of inspiration
  • Capture the true VoC
  • Tell inspirational stories
  • Design thinking
  • Customer personas
  • Jobs to be done
  • How might we's
  • White & dark horsing
  • Idea napkins
  • CJ mapping
  • Beyond satisfaction
  • Blue ocean strategy
  • Value creation & extraction
  • Assumption testing
  • Building a pitch

During a 2-day program we will go through real business cases, you'll do dedicated excercises together with people from other companies and we'll have a guest speaker who is a renowned expert in innovation.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)