Nienke Bloem Services B.V.

Nienke Bloem Services B.V.

Adres:

Nicolaas Beetsstraat 156
3511 HG UTRECHT

9,1
Gemiddeld cijfer voor Nienke Bloem Services B.V.
Gebaseerd op 16 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Angele van Keulen
Employee Experience Manager
7
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde me wel aan het de communicatie die in het Engels was. Van de opdracht mail tot aan het persoonlijke kaartje op mijn huisadres, Nienke en Jaap zijn Nederlands en ik ben Nederlands. Ik vond dit nou net geen top voorbeeld van CX. Terwijl Nienke zoveel voorbeelden deelt van ultieme CX ervaringen. Jammer!" - 18-10-2024 08:23

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde m… alles lezen - 18-10-2024 08:23

Beschrijving

The customer experience phenomenon has existed for centuries. From the moment we were able to buy something, customer relationships developed. Nevertheless, Customer Experience as a recognized profession is still relatively new. And there is still so much to learn! Nienke is happy to take your knowledge to the next level.

You're in the right place if you

  • Want to find out more about CX
  • Want to…

Lees de volledige beschrijving

The customer experience phenomenon has existed for centuries. From the moment we were able to buy something, customer relationships developed. Nevertheless, Customer Experience as a recognized profession is still relatively new. And there is still so much to learn! Nienke is happy to take your knowledge to the next level.

You're in the right place if you

  • Want to find out more about CX
  • Want to broaden and deepen your knowledge of CX
  • Want to stand out as a CX professional
  • Want to obtain certifications within CX
  • Wanting to become the best in the field of Customer Experience
  • Want to learn how to better deploy CX management and CX leadership in your organization

Nienke Bloem MBA CCXP RTP has been working in the field of Customer Experience for many years.

She is a Certified Customer Experience Professional (CCXP). Worldwide, only 14 organizations have been appointed within the CXPA that are allowed to train others for the CCXP exam. Nienke Bloem is one of them.

Not sure what kind of CX education would suit you best? Contact Nienke, she will be happy to look into the possibilities with you.

9,1
Gemiddeld cijfer voor Nienke Bloem Services B.V.
Gebaseerd op 16 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Angele van Keulen
Employee Experience Manager
7
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde me wel aan het de communicatie die in het Engels was. Van de opdracht mail tot aan het persoonlijke kaartje op mijn huisadres, Nienke en Jaap zijn Nederlands en ik ben Nederlands. Ik vond dit nou net geen top voorbeeld van CX. Terwijl Nienke zoveel voorbeelden deelt van ultieme CX ervaringen. Jammer!" - 18-10-2024 08:23

"De training was inhoudelijk heel goed. Toffe afwisseling van theorie en praktisch toepassen waar je ook echt wat mee kan. Maar ik stoorde m… alles lezen - 18-10-2024 08:23

starstarstarstar_halfstar_border
Danielle Meerwijk
Customer Journey Manager
7
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Jaap en Nienke geven een goede training. Veel inhoud, theorie en praktijk in 2 dagen. Het is een vol programma, maar uiteindelijk veel opgestoken. Het bleek uiteindelijk met een diner en overnachting te zijn, waar ik zelf 1 dag van te voren achter kwam. Dit was heel onduidelijk bij het boeken van de training. TIP: Zet dit duidelijk in de communicatie! " - 18-03-2024 08:20

"Jaap en Nienke geven een goede training. Veel inhoud, theorie en praktijk in 2 dagen. Het is een vol programma, maar uiteindelijk veel opges… alles lezen - 18-03-2024 08:20

starstarstarstarstar
Jorieke Ammerlaan
Manager C (3001600464)
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Met enthousiasme wordt deze masterclass gegeven door Nienke en Jaap. Het programma zit goed in elkaar. Op een lekker tempo krijg je veel theorie over CX tot je en deze wordt aangevuld met concrete voorbeelden. Echt een verrijking van je CX kennis. " - 03-04-2023 12:14

"Met enthousiasme wordt deze masterclass gegeven door Nienke en Jaap. Het programma zit goed in elkaar. Op een lekker tempo krijg je veel the… alles lezen - 03-04-2023 12:14

starstarstarstarstar
Eva van Roekel-Rijk
CX marketeer
10
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"De masterclass van Nienke (2 dagen) was van begin tot eind een energieke, leerzame en boeiende ervaring en essentieel voor mij als CX marketeer en ons CX-team! Ik ben nog enthousiaster over mijn vak geworden en we gaan dankzij de masterclass de professionele slag maken die nodig is." - 09-02-2022 10:28

"De masterclass van Nienke (2 dagen) was van begin tot eind een energieke, leerzame en boeiende ervaring en essentieel voor mij als CX market… alles lezen - 09-02-2022 10:28

starstarstarstarstar_border
Wesley van Hemert
Specialist-B
8
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Super interessante workshop met veel relevante en recente informatie over customer experience. Het zorgt echt voor nieuwe en extra invalshoeken hoe je je werk in kunt vullen. Ook Nienke is super spontaan en enthousiast, een goede story teller die je gedurende 2 dagen goed vast weet te houden!" - 02-02-2022 11:49

"Super interessante workshop met veel relevante en recente informatie over customer experience. Het zorgt echt voor nieuwe en extra invalshoe… alles lezen - 02-02-2022 11:49

starstarstarstarstar
Irene van Hoorn
Chapter lead CX Marketing
10
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Zeer compleet programma waarbij we met ons hele CX team de 6 CX pijlers hebben doorlopen. Heel erg leerzaam, en fijne afwisseling van theorie en samen opdrachten maken. Je krijgt er ook een naslagwerk bij, ‘the business professional’s guide to CX’, die ik zeker nog vaak ga gebruiken :-) Nienke is een fijne no-nonsense docent die veel energie meebrengt en kritisch is waar nodig. Aanrader!" - 01-02-2022 14:56

"Zeer compleet programma waarbij we met ons hele CX team de 6 CX pijlers hebben doorlopen. Heel erg leerzaam, en fijne afwisseling van theori… alles lezen - 01-02-2022 14:56

starstarstarstarstar
Cynthia Kuipers
Specialist-B
10
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Dynamische training. Deze duurde 2 aan een gesloten dagen en bleef tot het einde boeiend. Complimenten voor haar directe communicatie (echt Rotterdams!) Soms confronterend, maar daardoor juist bruikbaar.

Ik had graag met een concreet plan de deur uitgelopen, maar snap ook dat we daarvoor nog te veel in de eerste fase van het proces zitten. Ik hoop dat Nienke dichtbij ons blijft voorlopig, zodat het CX fundament echt naar volwassenheid kan worden gebracht in en buiten de organisatie." - 01-02-2022 14:43

"Dynamische training. Deze duurde 2 aan een gesloten dagen en bleef tot het einde boeiend. Complimenten voor haar directe communicatie (echt … alles lezen - 01-02-2022 14:43

starstarstarstarstar_half
Titia Posdijk
CX Marketeer a.i.
9
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Prachtige overview van het CX vakgebied met veel bruikbare tips en modellen voor verdere verdieping. Duidelijke structuur met 6 pijlers. Goede en leuke groepsoefeningen tussendoor. Enthousiaste en zeer ervaren trainer." - 27-01-2022 18:35

"Prachtige overview van het CX vakgebied met veel bruikbare tips en modellen voor verdere verdieping. Duidelijke structuur met 6 pijlers. Goe… alles lezen - 27-01-2022 18:35

starstarstarstarstar_half
Eva Marcusse
Specialist-A
9
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Een zeer inspirerende CX Masterclass. Heel compleet met stuk theorie, best practices, hands-on oefeningen, tips en concrete handvatten om vervolgens aan de slag te gaan. Heel boeiend van begin tot eind, wel een sneltrein die wat mij betreft keihard bleef rijden en soms wat langer mag stoppen." - 27-01-2022 15:45

"Een zeer inspirerende CX Masterclass. Heel compleet met stuk theorie, best practices, hands-on oefeningen, tips en concrete handvatten om ve… alles lezen - 27-01-2022 15:45

starstarstarstarstar
Robèrt Ligthart
Specialist-B
10
warning Groepstraining "CX Masterclass" bij Eneco is niet meer beschikbaar

"Wat een inspirerende wervelstorm was het deze dagen! Veel informatie, veel ideeen en allemaal in overzichtelijke modules. Uiteindelijk gingen we de Masterclass uit met een goed gevulde backlog hoe we het CX chapter een vliegende start kunnen geven.

Het enthousiasme en non-nonsense aanpak van Nienke maakte de dagen energiek en vooral zonder inkakmomenten.
" - 25-01-2022 18:20

"Wat een inspirerende wervelstorm was het deze dagen! Veel informatie, veel ideeen en allemaal in overzichtelijke modules. Uiteindelijk ginge… alles lezen - 25-01-2022 18:20

starstarstarstarstar
Daniëlle Van Doorn
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een interactieve masterclass waarin je leert over de verschillende aspecten van customer experience. De theorie die je leert wordt direct vertaald naar concrete ideeën waar je in je eigen werk/organisatie mee aan de slag kan." - 12-04-2021 06:36

"Een interactieve masterclass waarin je leert over de verschillende aspecten van customer experience. De theorie die je leert wordt direct ve… alles lezen - 12-04-2021 06:36

starstarstarstarstar_half
Henk Jager
CX Manager | Lean Black Belt I Agile Scrum Product Owner | Consultant | Channel manager I Voice of the customer specialist I
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een paar weken geleden heb ik de customer experience masterclass gevolgd van Nienke Bloem en Jaap Wilms. Nienke en Jaap zijn beiden heel enthousiast en dat is erg aanstekelijk. Je krijgt hierdoor nog meer het gevoel dat werken aan customner experience vooral heel erg leuk is. Nienke en Jaap bezitten ongelooflijk veel kennis en ervaring en daar kun je veel van leren. Het tempo in deze masterclass ligt erg hoog maar het is zo boeiend dat je er wel bij blijft. Het is heel erg fijn om de gehele materie voor het CCXP examen in twee dagen voorgeschoteld te krijgen. Ik ga me zeker aanmelden voor het examen. Dank Nienke en Jaap!

Vriendelijke groet,
Henk Jager
Consultant
Cendris Customer Contact" - 17-11-2018 03:14

"Een paar weken geleden heb ik de customer experience masterclass gevolgd van Nienke Bloem en Jaap Wilms. Nienke en Jaap zijn beiden heel ent… alles lezen - 17-11-2018 03:14

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Een inspirerende masterclass voor de ervaren CX Professionals met passie voor de klant! Als je wilt weten wat CX Management echt inhoudt, zorg dat je deze masterclass niet mist. CX Management is een tamelijk nieuw begrip in Nederland, en de focus ligt veelal op 'NPS-scores’ en 'CRM-systemen', maar CX is veel meer dan dat. Hoe definieer je de juiste customer centric doelen en cultuur in je organisatie, wat bereik je met een Voice of the Customer Program, hoe zorg je dat iedereen in je organisatie begrijpt wie je klant is en wat ze echt nodig hebben en verwachten? Hoe maak je CX structureel meetbaar? Deze onderwerpen worden o.a. tijdens CX Masterclass behandeld aangevuld met interessante voorbeelden uit de praktijk. En ga voor het CCXP examen! " - 23-02-2018 13:58

"Een inspirerende masterclass voor de ervaren CX Professionals met passie voor de klant! Als je wilt weten wat CX Management echt inhoudt, zo… alles lezen - 23-02-2018 13:58

starstarstarstarstar_half
Erik Triepels
Customer Experience Consultant
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg goede masterclass!Groesgrootte erg prettig, niet te groot waardoor veel interactie. Erg goede (uitgebreide) en toepasbare content telkens gecombineerd met goede best practices. Daarnaast erg goede energie aanwezig, vooral dankzij de passie van beide trainers." - 05-02-2018 07:25

"Erg goede masterclass!Groesgrootte erg prettig, niet te groot waardoor veel interactie. Erg goede (uitgebreide) en toepasbare content telken… alles lezen - 05-02-2018 07:25

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg inspirerend om met een goede groep ervaren cx managers een verdiepende masterclass te volgen. Ook natuurlijk ter voorbereiding op het CCXP examen. De stof werd grotendeels als bekend beschouwd waardoor je goed met elkaar de diepte in kon. Een hoop inhoud om in 2 dagen doorheen te gaan, maar een goede voorbereiding en een strakke leiding ging dat goed. Ook mooie afwisseling van theorie en praktijk. " - 10-07-2017 07:04

"Erg inspirerend om met een goede groep ervaren cx managers een verdiepende masterclass te volgen. Ook natuurlijk ter voorbereiding op het CC… alles lezen - 10-07-2017 07:04

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning Customer Experience Masterclass 2024 is niet meer beschikbaar

"Erg goeie training, goede voorbereiding voor CCXP examen. Wel heel veel stof - maar je wilt ook tenslotte dat examen halen ;-) En erg fijn om met Customer Experience professionals ervaringen te delen over dit gedachtegoed." - 03-07-2017 06:32

"Erg goeie training, goede voorbereiding voor CCXP examen. Wel heel veel stof - maar je wilt ook tenslotte dat examen halen ;-) En erg fijn o… alles lezen - 03-07-2017 06:32

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Nienke Bloem
Nienke Bloem
CX Masterclass
9,2

Trainers

Nienke Bloem
Nienke Bloem
CX Masterclass
9,2