ITIL Monitor, Support & Fulfil (MSF) English including Exam
Startdata en plaatsen
QRP Nederland biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Eindhoven, Utrecht
Beschrijving
QRP is gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties en professionals bij het ontwikkelen van vaardigheden van Best Practices, door training en certificering op het gebied van Best Practice Management methodes.Wij ondersteunen je tijdens je loopbaan door middel van e-learning, virtuele en klassikale trainingen in Project Management, Agile, Programme-, Portfolio-, PMO- en IT Servie Management. Wij bieden de volgende certificeringen: ITIL, DevOps, PRINCE2, PRINCE2 Agile, MSP,MoP en P3O.
The ITIL 4 Monitor, Support & Fulfil (MSF) course is designed for IT professionals aiming to establish good cross-practice collaboration and effective service value streams.
This module compiles for the candidates the understanding of the key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five management practices:
- ITIL Incident Management
- ITIL Service Desk
- ITIL Problem Management
- ITIL Service Request Management
- ITIL Monitoring and Event Management
The course is intended to provide candidates with best practice guidance at both strategic and operational levels of maximizing value from the Practices.
Following the completion of the course participants should be able to unde…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
QRP is gespecialiseerd in het ondersteunen van organisaties en professionals bij het ontwikkelen van vaardigheden van Best Practices, door training en certificering op het gebied van Best Practice Management methodes.Wij ondersteunen je tijdens je loopbaan door middel van e-learning, virtuele en klassikale trainingen in Project Management, Agile, Programme-, Portfolio-, PMO- en IT Servie Management. Wij bieden de volgende certificeringen: ITIL, DevOps, PRINCE2, PRINCE2 Agile, MSP,MoP en P3O.
The ITIL 4 Monitor, Support & Fulfil (MSF) course is
designed for IT professionals aiming to establish good
cross-practice collaboration and effective service value
streams.
This module compiles for the candidates the understanding of the
key concepts, principles, value and challenges of ITIL 4’s five
management practices:
- ITIL Incident Management
- ITIL Service Desk
- ITIL Problem Management
- ITIL Service Request Management
- ITIL Monitoring and Event Management
The course is intended to provide candidates with best practice
guidance at both strategic and operational levels of maximizing
value from the Practices.
Following the completion of the course participants should be
able to understand for each of the five practices:
- The key concepts
- The processes
- The roles and competences
- How information and technology support and enable the
practice
- The role of partners and suppliers in the practice
- How the ITIL capability model can be used to develop the
practice
- The recommendations for the practice success
- Pass the ITIL Monitor, Support & Fulfil exam
Exam:
- 90 Minutes (113 minutes for non-native speakers)
- 60 questions
- Multiple Choice
- 65% pass mark
- Closed book
Upon successful completion of the exam and following confirmation
of the results, the participants will receive a unique, secure and
auditable electronic certificate from PeopleCert.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.