Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C) - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 12 sep. 2025 tot 26 sep. 2025Toon rooster event 12 september 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 26 september 2025, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 12 sep. 2025 tot 26 sep. 2025Toon rooster event 12 september 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 26 september 2025, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 12 sep. 2025 tot 26 sep. 2025Toon rooster event 12 september 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 26 september 2025, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 12 sep. 2025 tot 26 sep. 2025Toon rooster event 12 september 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 26 september 2025, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 12 sep. 2025 tot 26 sep. 2025Toon rooster event 12 september 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 26 september 2025, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 19 dec. 2025 tot 9 jan. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 19 dec. 2025 tot 9 jan. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 19 dec. 2025 tot 9 jan. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 19 dec. 2025 tot 9 jan. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 19 dec. 2025 tot 9 jan. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 29 mei. 2026 tot 12 jun. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 29 mei. 2026 tot 12 jun. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 29 mei. 2026 tot 12 jun. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 29 mei. 2026 tot 12 jun. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 29 mei. 2026 tot 12 jun. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
Beschrijving
Deze Masterclass is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen e...
Met deze Masterclass nemen we je mee in de wereld van moderne marketingtechnieken. Je leert om datawarehousing en Business Intelligence te implementeren in je marketingstrategie om je concurrentie voor te blijven. Je gaat je verdiepen in de customer journey en KPI’s. Je ontdekt hoe je met datagestuurde inzichten je klanten beter kunt begrijpen en leert hoe je erop moet acteren. Ook dashboarding en datavisualisatie komen aan bod, zodat je de kracht van data kunt ontsluiten en betere beslissingen…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze Masterclass is geschikt voor iedere marketeer op (gedeeltelijk) strategisch niveau die wegwijs wil worden in een wereld van robots, algoritmes en slimme toepassingen die ons leven veranderen e...
Met deze Masterclass nemen we je mee in de wereld van moderne marketingtechnieken. Je leert om datawarehousing en Business Intelligence te implementeren in je marketingstrategie om je concurrentie voor te blijven. Je gaat je verdiepen in de customer journey en KPI’s. Je ontdekt hoe je met datagestuurde inzichten je klanten beter kunt begrijpen en leert hoe je erop moet acteren. Ook dashboarding en datavisualisatie komen aan bod, zodat je de kracht van data kunt ontsluiten en betere beslissingen kunt nemen voor je organisatie.
Tijdens de Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C) duik je samen met een ervaren trainer en je medestudenten in alle relevante thema’s op het vlak van BI, AI en algoritmen. Je leert om te gaan met de beschikbare marketingtools in data en tech, zoals ChatGPT, en je leert wat deze ontwikkelingen kunnen betekenen voor jouw marketingstrategie en organisatie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C)
o Update trends in data, tech, online, AI, GPT
o Social media, platformen en community's
o Business Intelligence, management data & datawarehousing
o Customer Journey en Marketing KPI's
o Artificial Intelligence, algoritmen en bias
o (Generatieve) AI, marketing en contentcreatie
o Strategische AI Marketing Canvas
o Dashboarding en datavisualisatie
2 dagen
Trainingen
SRM-CMCDAIMKT|Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.