Module WFM | Empowerment
Startdata en plaatsen
placeAmersfoort 17 mei. 2024 tot 28 jun. 2024Toon rooster event 17 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 31 mei 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 14 juni 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 28 juni 2024, 10:00-12:00, Amersfoort |
placeAmersfoort 5 nov. 2024 tot 17 dec. 2024Toon rooster event 5 november 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 19 november 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 3 december 2024, 09:30-17:00, Amersfoort event 17 december 2024, 10:00-12:00, Amersfoort |
Beschrijving
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Leer hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en krijg meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Het is belangrijk dat planners, roosteraars en forecasters de juiste kennis hebben en veranderprocessen omtrent WFM kunnen begeleiden in organisaties. Daarnaast is het hebben van kennis omtrent effectief leiderschap, diverse leiderschapsstijlen en van situationeel leiderschap essentieel. Als WFM expert dien je het management te kunnen overtuigen van noodzakelijke stappen. In twee dagen leer je hoe je plannen in de organisatie met overtuiging aan de man kunt brengen en heb je meer inzicht in hoe je de onderlinge …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema's zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, coaching, leiderschap en customer experience.
Voor ons volledige aanbod, kun je gebruik maken van je STAP-budget. Neem na inschrijving contact met ons op.
Leer hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en krijg meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Het is belangrijk dat planners, roosteraars en forecasters de juiste kennis hebben en veranderprocessen omtrent WFM kunnen begeleiden in organisaties. Daarnaast is het hebben van kennis omtrent effectief leiderschap, diverse leiderschapsstijlen en van situationeel leiderschap essentieel. Als WFM expert dien je het management te kunnen overtuigen van noodzakelijke stappen. In twee dagen leer je hoe je plannen in de organisatie met overtuiging aan de man kunt brengen en heb je meer inzicht in hoe je de onderlinge belangen van de verschillende betrokken afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten. Ook weet je veranderingen in processen assertiever te motiveren en begeleiden.
WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.WFM functionarissen zoals: forecasters, capaciteitsplanners, roosteraars, trafficers en managers. WFM specialisten zoals analysten en experts. HR sourcing experts en HR planning experts.
In vier colleges verdeeld over drie dagen leer je hoe je jouw
plannen aan de man kunt brengen binnen je eigen organisatie en heb
je meer inzicht in hoe je de belangen van verschillende afdelingen
op elkaar kunt laten aansluiten.In vier colleges verdeeld over drie
dagen leer je hoe je jouw plannen aan de man kunt brengen binnen je
eigen organisatie en heb je meer inzicht in hoe je de belangen van
verschillende afdelingen op elkaar kunt laten aansluiten.
Empowerment
* Samenwerken met stakeholders
* (Persoonlijk) leiderschap
* Presentatietechnieken
* Verandermanagement
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.