Coniche Business School

Coniche Business School

Adres:

De Poort 42
3991 DV Houten

8,5
Gemiddeld cijfer voor Coniche Business School
Gebaseerd op 15 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Waldo Mangé
starstarstarstarstar_half
Waldo Mangé
Customer Service Manager
9
Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.

Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01

Beschrijving

Coniche Business School is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Oo…

Lees de volledige beschrijving

Coniche Business School is sinds 1984 dé autoriteit in trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.

Ons portfolio omvat maatwerktrainingen, maar ook een groot aantal trainingen en workshops via open inschrijving. Ook verzorgen wij erkende opleidingen op diverse niveau’s: van MBO- tot en met Post HBO-opleidingen en MBA. We bieden een doorgaande leerweg voor klantcontactprofessionals: van medewerker tot middenkader en hoger management.

Visie

Coniche Business School is een modern, no-nonsense opleidingsinstituut, dat het hoogste rendement wil behalen uit organisaties en mensen. Onze insteek is creatief en innovatief, waarbij waarden als integriteit en kwaliteit hoog in ons vaandel staan. De persoonlijke aanpak en benadering die wij hanteren sluit zoveel mogelijk aan bij de individuele situatie van de deelnemers. 

Onze belofte: direct rendement

Wat zit er in voor het bedrijf? Bij onze post-hbo en MBA opleiding eisen wij voor je verbeterplan een minimaal rendement van € 10.000 om te kunnen slagen. Op deze manier verdien je de opleidingsinvestering direct terug. In werkelijkheid ligt het gemiddeld behaalde rendement voor de organisatie op € 100.000.

Alle opleidingen van Coniche Business School zijn erop gericht om direct concreet resultaat op te leveren voor de jou, de organisatie en niet in de laatste plaats de klanten. Het feitelijke resultaat voor jouw organisatie is een voorwaarde om af te kunnen studeren aan de erkende post-hbo en Executive MBA opleidingen. En dat is niet alles! Door de didactiek Action Learning levert elk college praktische tips en trucs op die je direct kunt toepassen in jouw werkomgeving.

De voordelen van investeren in ontwikkeling

Trainingen en opleidingen bieden zowel werkgevers als werknemers blijvend rendement. Voor ondernemingen is het een duurzame investering in menskapitaal, dat kan zorgen voor:

  • goed opgeleid, gemotiveerd personeel;
  • goede in- en externe carrièremogelijkheden voor medewerkers en management;
  • een aantrekkelijke positie als werkgever;
  • een positieve balans tussen instroom en uitstroom;
  • een relatief laag verzuim;

Coniche Business School heeft de volgende Extra kenmerken

-Certiforce
-KSF Branchecertifcaat
-FEDMA
-PEEAC
-Erkenning Ministerie OC&W
-Europass

8,5
Gemiddeld cijfer voor Coniche Business School
Gebaseerd op 15 ervaringen
Waldo Mangé
starstarstarstarstar_half
Waldo Mangé
Customer Service Manager
9
Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor ogen en dat is het juiste klantengevoel als student, alles doet men met veel enthousiasme. Door een diversiteit in lessen, verschillende (gast) docenten met veel klantervaring was het zeer leerzaam. Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken. Met een extra dank aan Gert Buist en Joyce van Binsbergen die mij intensief hadden geholpen met mijn eind opdracht.

Groeten, Waldo Mangé" - 16-07-2020 18:01

"Post HBO Customer Experience Management. De docenten, maar ook de mensen achter de schermen (coördinatoren) hebben allemaal één doel voor og… alles lezen - 16-07-2020 18:01

starstarstarstarstar_half
Fern Meyer
Operationeel Expert
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten. Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organisaties, wat het nog leuker maakt. Als beginneling in het WFM ben ik nu een heeel stuk wijzer en kan ik al mijn kennis in de praktijk toepassen. " - 12-04-2020 02:37

"Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten. Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organis… alles lezen - 12-04-2020 02:37

Anouk Van Someren
starstarstarstarstar_half
Anouk Van Someren
Planner
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Heel fijn om op deze manier naar school te gaan. Kleine setting, leraren uit de praktijk en alle hulp die geboden wordt op de opleiding in een keer af te ronden. Erg leerzaam en ik ben heel enthousiast. Inhoudelijk kan ik mijn werk inmiddels beter, leuker en inhoudelijk sterker kan uitvoeren. " - 12-03-2020 08:34

"Heel fijn om op deze manier naar school te gaan. Kleine setting, leraren uit de praktijk en alle hulp die geboden wordt op de opleiding in e… alles lezen - 12-03-2020 08:34

starstarstarstarstar_half
Andrea Davelaar
Capaciteitsadviseur
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied. Zoals velen met ik het vak gerold en door deze opleiding heb ik handvaten gekregen om mijn werk beter in te richten/uit te voeren. Niet alleen de docenten hebben hieraan bijgedragen ook het sparren met medestudenten was waardevol." - 24-09-2019 12:01

"Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied. Zoals velen met ik het vak gerold en door deze opleiding heb ik handv… alles lezen - 24-09-2019 12:01

Emmie Postema
starstarstarstar_halfstar_border
Emmie Postema
Medior WFM Consultant
7
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Inhoudelijk interessante opleiding die een goed overzicht biedt van het hele vakgebied en andere zaken waar WFM mee te maken heeft.
Vervolgens biedt de scriptie de mogelijkheid om op een onderwerp de diepte in te gaan. Daarnaast is de scriptie een goede oefening in probleemanalyse, advisering en projectmanagement. Ondanks dat opleiding en docenten dit herhaaldelijk aangeven, wordt de zwaarte van de scriptie snel onderschat. Belangrijk dus om dit in het achterhoofd te houden als je aan deze opleiding wilt beginnen.
Docenten en materiaal zijn goed.
Organisatorisch is wel nog winst te behalen. Helaas toch vaak onduidelijkheid over praktische zaken als roosters. " - 03-09-2019 13:16

"Inhoudelijk interessante opleiding die een goed overzicht biedt van het hele vakgebied en andere zaken waar WFM mee te maken heeft. Vervol… alles lezen - 03-09-2019 13:16

starstarstarstar_halfstar_border
Ilonka Lankhuijzen
7
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Goede inhoudelijke opleiding. Echt super.

Aandachtspunt vind ik wel de beoordeling van de opdracht. Elke student kreeg op een andere manier feedback, sommige kregen duidelijke formulieren waarin stond waar aan het moest voldoen en waarom dat goed of afgekeurd was en andere kregen alleen een toelichting op het aangeleverde stuk. In mijn geval kreeg ik pas aan het eind het formulier waarop ik zag dat ik bij mijn plan van aanpak al bepaalde zaken had moeten aanpassen. Ik denk dat wanneer ik die input eerder al had gekregen dat ik minder lang was blijven hangen op bepaalde punten." - 03-09-2019 09:33

"Goede inhoudelijke opleiding. Echt super. Aandachtspunt vind ik wel de beoordeling van de opdracht. Elke student kreeg op een andere mani… alles lezen - 03-09-2019 09:33

Marloes van Dijk
starstarstarstarstar_border
Marloes van Dijk
WFM-medewerker
8
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Veel geleerd tijdens deze opleiding. Ik deed WFM pas sinds een paar maanden en wilde vooral veel theorie en kennis op doen met deze opleiding. Door de bekwame docenten uit het werkgebied, de interactieve lessen en mede-klasgenoten veel geleerd over het vak. Ook de begeleiding tijdens het schrijven van mijn scriptie heb ik als zeer prettig ervaren! Fijn is ook dat je alles kan bespreken met je mede-klasgenoten en feedback aan elkaar kunt geven. De opleiding heeft zeker bij gedragen aan mijn ontwikkeling als WFM’er! " - 02-09-2019 12:30

"Veel geleerd tijdens deze opleiding. Ik deed WFM pas sinds een paar maanden en wilde vooral veel theorie en kennis op doen met deze opleidin… alles lezen - 02-09-2019 12:30

starstarstarstarstar_half
Claudia Harteveld
planner
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Na alleen praktijkervaring te hebben, veel theorie geleerd. Verschillende docenten met hun eigen expertise met goede praktijkvoorbeelden. Deze opleiding was een zeer goede aanvulling voor mijn ontwikkeling en ben blij dat ik deze gevolgd heb." - 27-08-2019 09:42

"Na alleen praktijkervaring te hebben, veel theorie geleerd. Verschillende docenten met hun eigen expertise met goede praktijkvoorbeelden. De… alles lezen - 27-08-2019 09:42

starstarstarstarstar_half
Lisette Drost
Planner
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Met een ruim jaar aan ervaring als planner wilde ik graag meer leren en verdiepen over alles dat met WFM te maken had.
Mijn werkgever bood deze kans en zo begon in september 2018 de eerste lesdag van de post-hbo opleiding Workforce Management bij Coniche Business School.
Met veel enthousiasme ontvangen, duidelijke structuur in opbouw en lessen en vooral veel nieuwe input. Daarnaast zaten in de klas allemaal gelijkgestemden, iedereen wilde nieuwe dingen leren, maar was er ook veel ervaring, waardoor ‘discussies’ en gesprekken onderling erg leerzaam waren.
Kortom, een inspirerende opleiding, waarbij veel persoonlijk contant mogelijk is, zowel onderling met klasgenoten als met de studiebegeleiders en docenten. En waar je je snel op je plek voelt wanneer je nog niet zo lang binnen WFM werkt of wanneer je juist nog meer verdieping zoekt na al jaren werkzaam te zijn binnen het vakgebied.
" - 22-08-2019 05:49

"Met een ruim jaar aan ervaring als planner wilde ik graag meer leren en verdiepen over alles dat met WFM te maken had. Mijn werkgever bood… alles lezen - 22-08-2019 05:49

starstarstarstarstar_border
Hoksbergen
8
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Interactieve college's en docenten uit het werkveld, zorgen voor actuele onderwerpen en praktijksituaties die inspireren. Collega studenten geven veel input en afstemming met collega's is goed om eigen praktijksituaties mee te delen/ feedback te vragen. " - 18-08-2019 09:56

"Interactieve college's en docenten uit het werkveld, zorgen voor actuele onderwerpen en praktijksituaties die inspireren. Collega studenten … alles lezen - 18-08-2019 09:56

starstarstarstarstar_half
Jessica Kleine Schaars
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Alle trainers zijn bekwaam en hebben veel input vanuit de praktijk waar ze zelf ook nog in werken. Dit maakt de lesdagen afwisselend en leer je veel.
Daarnaast staat je begeleider voor je klaar wanneer hem nodig hebt.
Wat beter kon is de tijdslijnen rondom examen 2 en inleveren scriptie." - 12-08-2019 18:19

"Alle trainers zijn bekwaam en hebben veel input vanuit de praktijk waar ze zelf ook nog in werken. Dit maakt de lesdagen afwisselend en leer… alles lezen - 12-08-2019 18:19

starstarstarstarstar_half
Stephan Henzen
Planner / Trafficer
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"De Post HBO opleiding WFM:
De begeleiding werd door meerdere docenten ondersteund en stonden via de mail dan wel telefoon altijd klaar om extra vragen te beantwoorden of om even te sparren. Docenten zijn kundig en de lessen boeiend. Verbeteringen hebben we tijdens de studie aangegeven en hier is direct iets mee gedaan. Al met al heb ik met veel plezier deze opleiding gevolgd en heb ik er veel van geleerd." - 05-08-2019 07:28

"De Post HBO opleiding WFM: De begeleiding werd door meerdere docenten ondersteund en stonden via de mail dan wel telefoon altijd klaar om e… alles lezen - 05-08-2019 07:28

starstarstarstarstar_border
René Klaassen
Capacity Manager
8
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft. Doordat het nogal breed is, was er helaas weinig ruimte om echt de diepte in te gaan bij onderwerpen die voor mij extra interessant waren.

Ik heb de opleiding gevolgd naast een baan a 40 uur per week en dat was wel erg pittig. Hou hier dus goed rekening mee!

De docenten komen allen uit de praktijk en kunnen daardoor theorie erg goed koppelen aan praktijk.

Begeleiding bij het uitvoeren van de eindopdracht is erg intensief en je kunt altijd (ook om 23:00 's avonds) bij de begeleider terecht, mocht je ergens niet uitkomen.

Al met al een absolute aanrader voor iedere WFM'er om de opleiding te volgen!" - 10-06-2019 07:35

"Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft. Doordat het nogal breed is, was er helaas weinig ruimte om e… alles lezen - 10-06-2019 07:35

starstarstarstarstar_half
Hazelaar
9
Customer Experience Management Post HBO - geaccrediteerd

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren erg inspirerend (Berry Veldhoen). Het is in een sfeervolle omgeving. Tussentijds veel ruimte om ervaringen uit te wisselen met medestudenten. " - 20-05-2019 16:19

"Post HBO Customer Experience Management. Een intensief en leerzaam jaar. Bij Coniche werken bevlogen docenten. En sommige gastdocenten waren… alles lezen - 20-05-2019 16:19

tytsje schievink
starstarstarstarstar_half
tytsje schievink
Portfolioplanner I&S bij Alliander
9
Post-hbo WFM Workforce Management Personeelsplanning

"Veel geleerd tijdens deze opleiding. Inspirerende trainers, lessen en leuke medestudenten waar veel ervaringen mee zijn uitgewisseld. Tijdens de opleiding werd om feedback gevraagd, en dit werd gelijk opgepakt. Een inspirerende opleiding op een fantastische locatie. Het maken van de scriptie was pittig en kost veel tijd, maar met de juiste begeleiding zeker te doen. Heb dit met trots kunnen presenteren. " - 31-10-2018 09:15

"Veel geleerd tijdens deze opleiding. Inspirerende trainers, lessen en leuke medestudenten waar veel ervaringen mee zijn uitgewisseld. Tijden… alles lezen - 31-10-2018 09:15

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Gert Buist - Kerndocent Post HBO Customer Management
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management
Rik Bronswijk - #Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
Rik Bronswijk
#Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
Wout Cox - Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP

Trainers

Wout Cox - Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
Wout Cox
Customer Experience & Customer Contact | MBA | CCXP
Rik Bronswijk - #Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
Rik Bronswijk
#Veranderen #Klantcontact #Leiderschap
Gert Buist - Kerndocent Post HBO Customer Management
Gert Buist
Kerndocent Post HBO Customer Management

Extra kenmerken