Klantgericht Telefoneren
- Tijdsduur
- Locatie
- Op locatie
- Startdatum en plaats
Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 29 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 29 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag event 29 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven event 29 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Groningen event 29 april 2024, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo event 29 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam event 29 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht event 29 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024Toon rooster event 22 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle event 29 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
placeDen Haag 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Den Haag event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Den Haag |
placeEindhoven 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Eindhoven event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeGroningen 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Groningen event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Groningen |
placeHengelo 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Hengelo event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Hengelo |
placeRotterdam 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Rotterdam event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024Toon rooster event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Zwolle event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024Toon rooster event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeArnhem 17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024Toon rooster event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Arnhem event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Arnhem |
Beschrijving
In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.Doelgroep
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
- Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
- Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
- Pas j…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelgroep
De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.
Resultaat
Na afloop van deze training:
- Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
- Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
- Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
- Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.
Voorkennis
Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.
Programma
Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.
Klantgerichtheid
- Verwachtingen van de klant
- Verschillende klanttypen
- Klantvriendelijkheid vs. Klantgerichtheid
Zakelijk telefoneren
- Basis telefoonregels
- Persoonlijke vs. zakelijke benadering
- Telefoonetiquette
- Telefoonalfabet
- Afsluiten en/of doorverbinden
Gesprekstechnieken
- Invloed van stemgebruik
- Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
- Inspelen op het gedrag van klanten
- Structuur in het gesprek aanbrengen
- De leiding hebben, houden en terugkrijgen
Lastige gesprekken
- Omgaan met emoties
- Ontevreden klanten
- Dominante gesprekspartners
Leermateriaal
Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).
Certificering
Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.
Aanpak
Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.
Incompany & Maatwerk
Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45
"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.