Klantgericht Telefoneren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgericht Telefoneren

ExplainiT
Logo van ExplainiT
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 ExplainiT heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 1.252 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Automatisering & ICT/IT en #3 in HR.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Arnhem
placeDen Haag
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Den Haag
placeEindhoven
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Eindhoven
placeGroningen
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Groningen
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Groningen
placeHengelo
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Hengelo
placeRotterdam
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
22 apr. 2024 tot 29 apr. 2024
Toon rooster
event 22 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle
event 29 april 2024, 09:30-16:30, Zwolle
placeAmsterdam
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Arnhem
placeDen Haag
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Den Haag
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Den Haag
placeEindhoven
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Eindhoven
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Eindhoven
placeGroningen
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Groningen
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Groningen
placeHengelo
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Hengelo
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Hengelo
placeRotterdam
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Rotterdam
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Rotterdam
placeUtrecht
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Utrecht
placeZwolle
21 mei. 2024 tot 28 mei. 2024
Toon rooster
event 21 mei 2024, 09:30-16:30, Zwolle
event 28 mei 2024, 09:30-16:30, Zwolle
placeAmsterdam
17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024
Toon rooster
event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Amsterdam
placeArnhem
17 jun. 2024 tot 24 jun. 2024
Toon rooster
event 17 juni 2024, 09:30-16:30, Arnhem
event 24 juni 2024, 09:30-16:30, Arnhem

Beschrijving

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas j…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

In de training Klantgericht Telefoneren leer je om op klantgerichte wijze te telefoneren, verschillende gesprekstechnieken bewust toe te passen en lastige gesprekken succesvol te voeren. De training is geschikt voor iedereen die klanten te woord staat per telefoon.

Doelgroep

De training Klantgericht Telefoneren is geschikt voor iedereen die interne of externe klanten per telefoon te woord staat en daarbij graag een klantgerichte indruk wil achterlaten.

Resultaat

Na afloop van deze training:

  • Ben je in staat klantgericht te telefoneren.
  • Weet je tijdens het gehele telefoonproces een klantgerichte houding aan te nemen.
  • Ga je effectief om met verschillende klanttypen en lastige gesprekken.
  • Pas je gesprekstechnieken bewust toe tijdens het telefoneren.

Voorkennis

Deelname aan deze training vereist geen specifieke voorkennis.

Programma

Het onderstaande programma bevat de standaard onderwerpen voor deze training. Als maatwerk en incompany specialist passen we het programma graag aan op basis van de leerbehoeften.

Klantgerichtheid

  • Verwachtingen van de klant
  • Verschillende klanttypen
  • Klantvriendelijkheid vs. Klantgerichtheid

Zakelijk telefoneren

  • Basis telefoonregels
  • Persoonlijke vs. zakelijke benadering
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet
  • Afsluiten en/of doorverbinden

Gesprekstechnieken

  • Invloed van stemgebruik
  • Vraag-, doorvraag- en luistertechnieken
  • Inspelen op het gedrag van klanten
  • Structuur in het gesprek aanbrengen
  • De leiding hebben, houden en terugkrijgen

Lastige gesprekken

  • Omgaan met emoties
  • Ontevreden klanten
  • Dominante gesprekspartners

Leermateriaal

Bij het volgen van deze training krijg je de beschikking over naslagwerk dat is ontwikkeld door specialisten. In het naslagwerk vind je een overzicht van de theorie, praktijkoefeningen en examenvragen (indien relevant).

Certificering

Na het afronden van deze training ontvang je het officiële ExplainiT certificaat ‘Klantgericht Telefoneren’.

Aanpak

Voor onze aanpak maken we onderscheid tussen een open-inschrijving, incompany training en een gebruikersadoptie traject. De aanpak in de praktijk stemmen onze ervaren adviseurs, consultants en trainers samen met je af.

Incompany & Maatwerk

Deze training wordt ook verzorgd als een incompany en maatwerk training. Bij incompany en maatwerk trainingen doen we alles in samenspraak. Samen met jou worden behoeften geïnventariseerd, doelstellingen geformuleerd, programma's opgesteld en resultaat afspraken gemaakt.

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgericht Telefoneren
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Paula Tomassen
L&D Adviseur
10
Klantgericht Telefoneren

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'klanten' die daar aankloppen. Leuk opgezet en nuttig om in de praktijk te gaan brengen." - 14-02-2020 06:45

"Voor de IT servicedesk een cursus klantgerichtheid georganiseerd. Daar was telefoneren onderdeel van. Zowel voor de externe als interne 'kla… alles lezen - 14-02-2020 06:45

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)