Schriftelijke communicatie
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 17 mrt. 2021 tot 7 apr. 2021 |
placeUtrecht 11 jun. 2021 tot 7 jul. 2021 |
placeUtrecht 27 aug. 2021 tot 2 sep. 2021 |
placeUtrecht 8 nov. 2021 tot 23 nov. 2021 |
placeUtrecht 15 feb. 2022 tot 17 feb. 2022 |
placeUtrecht 16 mrt. 2022 tot 6 apr. 2022 |
placeUtrecht 10 jun. 2022 tot 6 jul. 2022 |
Beschrijving
Feedback Learning Week van 1 tot en met 5 maart 2021
Geef jezelf een Boost!
Trakteer jezelf vanaf je werkplek op nieuwe, praktische
inzichten. Doe frisse energie op tijdens de
Feedback Learning Week. Een week vol
laagdrempelige inspiratiesessies, waaruit je onbeperkt kunt kiezen
voor een vast bedrag.
Leer om brieven en e-mails te schrijven die gelezen worden door de klant en die de band met de klant versterken. Je leert hoe je op verschillende manieren je tekst vorm en inhoud kunt geven. Je leert ook beoordelen wat het meest effectief is in welke situatie.
Onderwerpen
- Wat wil je communiceren?
- Welke doelen streef je na met je brief- en e-mailverkeer?
- Strategische communicatie.
- Helder, aantrekkelijk en klantgericht formuleren.
- Positief en overtuigend schrijven.
- Structuur.
- Opening.
- Zorgen dat de lezer zich herkent.
- De klantrelatie versterken met brieven en e-mails.
- Regels van e-mailverkeer (gedragsregels en privacywetgeving).
- Redigeren.
Verankering
Tijdens de training ontv…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Feedback Learning Week van 1 tot en met 5 maart 2021
Geef jezelf een Boost!
Trakteer jezelf vanaf je werkplek op nieuwe, praktische
inzichten. Doe frisse energie op tijdens de
Feedback Learning Week. Een week vol
laagdrempelige inspiratiesessies, waaruit je onbeperkt kunt kiezen
voor een vast bedrag.
Leer om brieven en e-mails te schrijven die gelezen worden door de klant en die de band met de klant versterken. Je leert hoe je op verschillende manieren je tekst vorm en inhoud kunt geven. Je leert ook beoordelen wat het meest effectief is in welke situatie.
Onderwerpen
- Wat wil je communiceren?
- Welke doelen streef je na met je brief- en e-mailverkeer?
- Strategische communicatie.
- Helder, aantrekkelijk en klantgericht formuleren.
- Positief en overtuigend schrijven.
- Structuur.
- Opening.
- Zorgen dat de lezer zich herkent.
- De klantrelatie versterken met brieven en e-mails.
- Regels van e-mailverkeer (gedragsregels en privacywetgeving).
- Redigeren.
Verankering
Tijdens de training ontvang je een handboek met daarin de
uitgewerkte theorie en een handige checklist.
Ook ontvang je voorbeeldbrieven voor de meest voorkomende
praktijksituaties.
Doelgroep
Iedereen die regelmatig brieven en e-mails opstelt en schrijft aan klanten of relaties.
Investering
Voor deze tweedaagse open inschrijvingstraining Klantgerichte brieven en e-mails schrijven investeer je € 990, -. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.