Klantgerichtheid
"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden.
Veel kennis over mezelf opgedaan.
De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang van zaken.
Leuke, ontspannen sfeer tijdens de cursus waardoor leren makkelijk is. " - 11-05-2022 00:00
"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden. Veel kennis over mezelf opgedaan. De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang v… alles lezen - 11-05-2022 00:00
Startdata en plaatsen
placeUtrecht 20 mrt. 2025 tot 21 mrt. 2025 |
placeUtrecht 17 jun. 2025 tot 18 jun. 2025 |
placeUtrecht 23 sep. 2025 tot 24 sep. 2025 |
placeUtrecht 4 dec. 2025 tot 5 dec. 2025 |
Beschrijving
Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.
Onderwerpen
- Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
- Soorten klanten.
- De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
- Klantverwachtingen overtreffen.
- De behoeften van je klant vaststellen.
- De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
- Partner of business worden.
- Ee…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.
Onderwerpen
- Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
- Soorten klanten.
- De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
- Klantverwachtingen overtreffen.
- De behoeften van je klant vaststellen.
- De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
- Partner of business worden.
- Een win-win situatie creeren.
- Een klantgerichte samenwerking.
Verankering
Tijdens de training ontvang je een handboek dat je als naslagwerk kunt gebruiken.
Doelgroep
Voor iedereen die intensief contact met klanten heeft en hier meer resultaat uit wil halen.
Investering
De prijs voor deze twee dagen durende open inschrijvingstraining Klantgericht denken en doen bedraagt € 1.390,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.
Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke situatie die geldt binnen jouw organisatie. Feedback maakt graag een voorstel.
"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden.
Veel kennis over mezelf opgedaan.
De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang van zaken.
Leuke, ontspannen sfeer tijdens de cursus waardoor leren makkelijk is. " - 11-05-2022 00:00
"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden. Veel kennis over mezelf opgedaan. De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang v… alles lezen - 11-05-2022 00:00
"Een hele mooie training, waarin vooral bewustwording centraal staat en op een mooie manier gecommuniceerd wordt hoe in de toekomst beter en effectiever omgegaan kan worden met klachtenafhandeling.
Jo is echt een fantastische trainster, het was een ontzettend mooie en leerzame ervaring en ga zo door! " - 11-05-2022 00:00
"Een hele mooie training, waarin vooral bewustwording centraal staat en op een mooie manier gecommuniceerd wordt hoe in de toekomst beter en … alles lezen - 11-05-2022 00:00
"Erg prettige training met duidelijke uitleg. Onderwerpen worden allemaal fijn besproken. Na deze training kan ik tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden nieuwe dingen toepassen om zo de gasten tewoord te staan. " - 11-05-2022 00:00
"Erg prettige training met duidelijke uitleg. Onderwerpen worden allemaal fijn besproken. Na deze training kan ik tijdens mijn dagelijkse wer… alles lezen - 11-05-2022 00:00
"Duidelijker beeld hoe om te gaan met klachten
Meer zicht op type personen en de beste communicatie
Meer bewust worden dat je je niet laat meeslepen in emotie
Geen oordeel " - 11-05-2022 00:00
"Duidelijker beeld hoe om te gaan met klachten Meer zicht op type personen en de beste communicatie Meer bewust worden dat je je niet laat… alles lezen - 11-05-2022 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.