Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Katrin Ellmann
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Klantgerichtheid

Feedback Training & Consulting
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,1 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9,1 (uit 658 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichtheid
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Wendy
10
Klantgerichtheid

"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden.
Veel kennis over mezelf opgedaan.
De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang van zaken.
Leuke, ontspannen sfeer tijdens de cursus waardoor leren makkelijk is. " - 11-05-2022 00:00

"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden. Veel kennis over mezelf opgedaan. De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang v… alles lezen - 11-05-2022 00:00

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
20 mrt. 2025 tot 21 mrt. 2025
placeUtrecht
17 jun. 2025 tot 18 jun. 2025
placeUtrecht
23 sep. 2025 tot 24 sep. 2025
placeUtrecht
4 dec. 2025 tot 5 dec. 2025

Beschrijving

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.

Onderwerpen

  • Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
  • Soorten klanten.
  • De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
  • Klantverwachtingen overtreffen.
  • De behoeften van je klant vaststellen.
  • De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
  • Partner of business worden.
  • Ee…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal samenwerken met zowel interne als externe klanten en andere belangrijke partijen.

Onderwerpen

  • Doelstellingen van jouw bedrijf of afdeling.
  • Soorten klanten.
  • De schriftelijke, persoonlijke en telefonische klantcontactmomenten zijn er in jouw functie.
  • Klantverwachtingen overtreffen.
  • De behoeften van je klant vaststellen.
  • De sterke punten van je bedrijf, product of dienst vertalen in voordelen voor de klant.
  • Partner of business worden.
  • Een win-win situatie creeren.
  • Een klantgerichte samenwerking.


Verankering

Tijdens de training ontvang je een handboek dat je als naslagwerk kunt gebruiken.

Doelgroep

Voor iedereen die intensief contact met klanten heeft en hier meer resultaat uit wil halen. 


Investering

De prijs voor deze twee dagen durende open inschrijvingstraining Klantgericht denken en doen bedraagt € 1.390,-. Dit bedrag is exclusief BTW, inclusief materiaalkosten en verzorging.

Deze training is ook incompany te volgen, als maatwerk voor de specifieke situatie die geldt binnen jouw organisatie. Feedback maakt graag een voorstel.

10
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichtheid
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Wendy
10
Klantgerichtheid

"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden.
Veel kennis over mezelf opgedaan.
De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang van zaken.
Leuke, ontspannen sfeer tijdens de cursus waardoor leren makkelijk is. " - 11-05-2022 00:00

"Zeer leerzaam. Veel praktijkvoorbeelden. Veel kennis over mezelf opgedaan. De voorbeelden zijn goed van toepassing op de dagelijkse gang v… alles lezen - 11-05-2022 00:00

starstarstarstarstar
Gaby
10
Klantgerichtheid

"Een hele mooie training, waarin vooral bewustwording centraal staat en op een mooie manier gecommuniceerd wordt hoe in de toekomst beter en effectiever omgegaan kan worden met klachtenafhandeling.

Jo is echt een fantastische trainster, het was een ontzettend mooie en leerzame ervaring en ga zo door! " - 11-05-2022 00:00

"Een hele mooie training, waarin vooral bewustwording centraal staat en op een mooie manier gecommuniceerd wordt hoe in de toekomst beter en … alles lezen - 11-05-2022 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
Klantgerichtheid

"Erg prettige training met duidelijke uitleg. Onderwerpen worden allemaal fijn besproken. Na deze training kan ik tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden nieuwe dingen toepassen om zo de gasten tewoord te staan. " - 11-05-2022 00:00

"Erg prettige training met duidelijke uitleg. Onderwerpen worden allemaal fijn besproken. Na deze training kan ik tijdens mijn dagelijkse wer… alles lezen - 11-05-2022 00:00

starstarstarstarstar
Sem
10
Klantgerichtheid

"Duidelijker beeld hoe om te gaan met klachten
Meer zicht op type personen en de beste communicatie
Meer bewust worden dat je je niet laat meeslepen in emotie
Geen oordeel " - 11-05-2022 00:00

"Duidelijker beeld hoe om te gaan met klachten Meer zicht op type personen en de beste communicatie Meer bewust worden dat je je niet laat… alles lezen - 11-05-2022 00:00

Katrin Ellmann
Katrin Ellmann
Teamontwikkeling | Leiderschap | Cross Cultural Awareness
9,6

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)