Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+8
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 1.779 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 116 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Perneel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de richting waar wij naartoe willen zodanig dat de gespreken en de verkoop de juiste richting uit gaat." - 23-11-2020 15:28

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de ric… alles lezen - 23-11-2020 15:28

Dank voor de lovende woorden vanuit Vlaanderen! Goed om te horen dat u deze dag als leerrijk hebt ervaren. Succes met het toepassen van de vaardigheden én in uw carriére!

- 23-11-2020 15:28

Beschrijving

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek m…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Telefonische verkoop, Sales Training, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Eerste indruk, krachtig positioneren, efficiënt inventariseren behoeften, klantspecifiek presenteren USP's, commitment krijgen op (aankoop-)beslissing, cross-selling en upgrading, verkoop- en afsluittechnieken. 

Wat is het doel van deze training?
Uw verkooprendement verbeteren? Uw medewerkers leren op resultaatgerichte en efficiënte wijze uitgaande telefoongesprekken voeren, met als doel uw producten en/of diensten op professionele wijze te verkopen. 

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training zijn uw medewerkers onder andere in staat om:

  • Meer omzet te genereren uit telefonische verkoopgesprekken
  • Uw organisatie en zichzelf krachtig te positioneren in de beginfase van het gesprek met behulp van een one-minute story
  • De eigenschappen van uw producten/diensten op de juiste wijze te vertalen naar specifieke voordelen voor de klant
  • Commitment te verkrijgen op de order en verschillende verkooptechnieken in te zetten om resultaat te boeken
  • Omgaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesrpekken is o.a. bedoeld voor binnen- en buitendienst medewerkers, accountmanagers, verkoop/sales medewerkers, telemarketeers, callcenter medewerkers etc. Voor iedereen die meer omzet wil realiseren met zijn/haar telefonische verkoopgesprekken.

Coaching op de werkplek
Na afronding van de maatwerktraining advisren wij een individuele coachingsessie op de werkplek, om de nieuw aangeleerde vaardigheden binnen uw organisatie te borgen. Tijdens de coachinssessie wordt direct de vertaalslag  gemaakt van de training naar de dagelijkse praktijk van uw medewerkers. Samen met de trainer-coach worden concrete doelen en acties overeengekomen en spreken zij af wanneer zij de voortgang gaan evalueren. Elke deelnemer ontvangt een uitgebreide, individuele rapportage van al wat tijdens de coachingsessie is besproken. Op overeengekomen tijdstippen hebben de deelnemers contact met de trainer-coach, waarin zij hun vorderingen bespreken.

Benieuwd naar de mogelijkheden van training en coaching binnen uw organisatie? Neem contact op met een van onze trainer-coaches voor een vrijblijvend advies!

Trefwoorden: telefoon, telefoontraining, coaching, on the job, begeleiding, klantcontact, service, advies, klantgericht, klantvriendelijk, commercieel, verkoop, telefonische verkoop, telefonische acquisitie, sales, binnendienst, cross-sell, cross sell, cross-selling, inbound, outbound, acquisitie, incasso, debiteurenbeheer, debiteuren, credit management, callcenter, call center, call-center

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining
Gebaseerd op 116 ervaringen
starstarstarstarstar
Perneel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de richting waar wij naartoe willen zodanig dat de gespreken en de verkoop de juiste richting uit gaat." - 23-11-2020 15:28

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de ric… alles lezen - 23-11-2020 15:28

Dank voor de lovende woorden vanuit Vlaanderen! Goed om te horen dat u deze dag als leerrijk hebt ervaren. Succes met het toepassen van de vaardigheden én in uw carriére!

- 23-11-2020 15:28
starstarstarstarstar
Janine Bies
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het enthousiasme van Maryam. Ook online wist Maryam het leuk over te brengen." - 20-11-2020 15:02

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het e… alles lezen - 20-11-2020 15:02

starstarstarstarstar
Vivian Hu
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super leerzaam en veel geoefend. Ik heb twee trainingen gevolgd bij Maryam Leenheer. Super lieve en enthousiaste vrouw. Handige stappenplan en houvast voor een goede gespreksstructuur. Ik heb zeker wat aan de trainingen gehad!" - 20-11-2020 15:02

"Super leerzaam en veel geoefend. Ik heb twee trainingen gevolgd bij Maryam Leenheer. Super lieve en enthousiaste vrouw. Handige stappenplan … alles lezen - 20-11-2020 15:02

Beyza Yiğitoğlu
starstarstarstarstar
Beyza Yiğitoğlu
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training was erg leerzaam. De kennis die ik heb gekregen kan ik zeker toepassen in de praktijk. Ook was de training interactief waardoor de aandacht goed bij te houden was. " - 20-11-2020 15:01

"De training was erg leerzaam. De kennis die ik heb gekregen kan ik zeker toepassen in de praktijk. Ook was de training interactief waardoor … alles lezen - 20-11-2020 15:01

Iris Kim Luijken
starstarstarstarstar
Iris Kim Luijken
Commercieel Adviseur Particulieren
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Sterke inhoud gepresenteerd door een enthousiaste trainster. In de training zijn alle persoonlijke knelpunten ruim aan bod gekomen, waardoor iedereen nu goed van start kan gaan in zijn nieuwe werkomgeving. Zeker een aanrader!" - 20-11-2020 15:00

"Sterke inhoud gepresenteerd door een enthousiaste trainster. In de training zijn alle persoonlijke knelpunten ruim aan bod gekomen, waardoor… alles lezen - 20-11-2020 15:00

Damien Bolkenstein
starstarstarstarstar
Damien Bolkenstein
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Duidelijke uitleg en goede voorbeelden. veel interactie die aansluit op de praktijk. Zeker een stuk wijzer van geworden en nu weet ik zeker dat mijn volgende telefoongesprek goed zal verlopen." - 20-11-2020 14:55

"Duidelijke uitleg en goede voorbeelden. veel interactie die aansluit op de praktijk. Zeker een stuk wijzer van geworden en nu weet ik zeker … alles lezen - 20-11-2020 14:55

Axel Leusink
starstarstarstarstar
Axel Leusink
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Zeer prettige ervaring. Interactieve trainingen en hield de aandacht er absoluut bij. Erg fijn om op deze manier online les te volgen, wat voor mij normaal gesproken erg niet interactief is." - 20-11-2020 10:59

"Zeer prettige ervaring. Interactieve trainingen en hield de aandacht er absoluut bij. Erg fijn om op deze manier online les te volgen, wat v… alles lezen - 20-11-2020 10:59

Dina Zahti
starstarstarstarstar
Dina Zahti
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De training van Coach + Result was erg interessant! Ik veel geleerd van de lessen van Maryam en heb de training als erg leuk ervaren. Alle stof was duidelijk en is goed toe te passen in de praktijk. " - 20-11-2020 10:58

"De training van Coach + Result was erg interessant! Ik veel geleerd van de lessen van Maryam en heb de training als erg leuk ervaren. Alle s… alles lezen - 20-11-2020 10:58

Qiao Di Aalbers
starstarstarstarstar
Qiao Di Aalbers
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ondanks dat het online was, wist Maryam er een realistische ervaring van te maken. Erg enthousiast en brengt de materie goed over naar anderen. Ik zou anderen mensen aanraden een training te volgen van Maryam." - 20-11-2020 10:57

"Ondanks dat het online was, wist Maryam er een realistische ervaring van te maken. Erg enthousiast en brengt de materie goed over naar ander… alles lezen - 20-11-2020 10:57

Armend Ademaj
starstarstarstarstar
Armend Ademaj
Stagiair commerciële ondersteuning particulieren
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Via Univé de telefonische verkooptraining gehad. Dit was erg leuk en leerzaam. Mede door het enthousiasme van de trainer werd het zo leuk gemaakt. Je leert veel verschillende gesprekstechnieken, deze kan je in bijna elke situatie gebruiken. " - 20-11-2020 10:56

"Via Univé de telefonische verkooptraining gehad. Dit was erg leuk en leerzaam. Mede door het enthousiasme van de trainer werd het zo leuk ge… alles lezen - 20-11-2020 10:56

Vera Lievestro
starstarstarstarstar
Vera Lievestro
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"We hebben vanuit Univé de training gevolgd. Het was een hele leerzame training, ze was erg enthousiast en de tijd vloog voorbij. Ik heb het gevoel dat ik met veel meer vertrouwen aan mijn tijd bij Univé begin. " - 20-11-2020 10:56

"We hebben vanuit Univé de training gevolgd. Het was een hele leerzame training, ze was erg enthousiast en de tijd vloog voorbij. Ik heb het … alles lezen - 20-11-2020 10:56

starstarstarstarstar
Lian Koning
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Voor Univé heb ik een training over telefonisch verkopen van Maryam gevolgd. De training gaf ze met veel enthausiasme en ik heb ook echt het gevoel dat ik hier iets aan heb gehad! " - 20-11-2020 10:56

"Voor Univé heb ik een training over telefonisch verkopen van Maryam gevolgd. De training gaf ze met veel enthausiasme en ik heb ook echt het… alles lezen - 20-11-2020 10:56

starstarstarstarstar
G. Schaap
Sales binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Vandaag een leuke en leerzame training van Maryam gehad. Veel handvatten gekregen om het in de praktijk verder uit te gaan werken. Door de groepsgrootte krijgt iedereen de tijd en gelegenheid om verder te komen. Absoluut een aanrader! " - 27-10-2020 15:20

"Vandaag een leuke en leerzame training van Maryam gehad. Veel handvatten gekregen om het in de praktijk verder uit te gaan werken. Door de g… alles lezen - 27-10-2020 15:20

starstarstarstarstar
Dilano de Kleijn
Accountmanager
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Super leuk. Interactief. Leerzaam. Echt praktijk voorbeelden die je kan meenemen in je werk. Het stukje bewust bezig zijn met wat je nou eigenlijk zegt en verkoopt. Veel geoefend. Alles bij elkaar een super positieve ervaring." - 27-10-2020 15:18

"Super leuk. Interactief. Leerzaam. Echt praktijk voorbeelden die je kan meenemen in je werk. Het stukje bewust bezig zijn met wat je nou eig… alles lezen - 27-10-2020 15:18

starstarstarstarstar_half
Djoeni Arie
Accountmanager
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Erg enthousiaste training met veel interactie. De introductie mag iets pakkender, zodat je in de ochtend meteen 100% getriggerd bent. Trainster is zelf erg positief en geeft je de juiste handvatten." - 27-10-2020 15:17

"Erg enthousiaste training met veel interactie. De introductie mag iets pakkender, zodat je in de ochtend meteen 100% getriggerd bent. Trains… alles lezen - 27-10-2020 15:17

starstarstarstarstar_half
Kim Breukink
Inside Sales
9
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik vond het een hele leerzame training, veel interactie met de deelnemers. Misschien kan er af en toe nog iets meer een specifieke situatie worden gecreëerd die geoefend kon worden, dat is iets wat meegenomen kan worden voor een volgende keer. Maar verder super leerzaam en zeker aan te raden. Je bent weer bewust bezig met je verkooptechniek. " - 27-10-2020 15:17

"Ik vond het een hele leerzame training, veel interactie met de deelnemers. Misschien kan er af en toe nog iets meer een specifieke situatie … alles lezen - 27-10-2020 15:17

Susan Van Schajik-van Groeningen
starstarstarstarstar
Susan Van Schajik-van Groeningen
Adviseur Dagelijkse Bankzaken
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik vond de training erg nuttig en kreeg goede tips en trucs en had ook eigen inbreng om het dichtbij mezelf te houden. Ze gaf je positieve feedforward. Ik vond zowel de training in kleine groep erg prettig en later 1 op 1 om alles nogmaals door te nemen. Zeer geslaagde training en leuke trainer." - 17-06-2020 14:08

"Ik vond de training erg nuttig en kreeg goede tips en trucs en had ook eigen inbreng om het dichtbij mezelf te houden. Ze gaf je positieve f… alles lezen - 17-06-2020 14:08

starstarstarstarstar
Dieneke Blonk
DBZ
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Met veel enthousiaste, energie en bruikbare tips heeft Yvonne de verkooptraining gegeven. Mooi om te zien hoe zij haar kracht overbrengt op de collega's. Met veel plezier ga ik aan de slag." - 29-04-2020 11:11

"Met veel enthousiaste, energie en bruikbare tips heeft Yvonne de verkooptraining gegeven. Mooi om te zien hoe zij haar kracht overbrengt op… alles lezen - 29-04-2020 11:11

starstarstarstarstar
Anita Hermans
Adviseur dagelijkse bankzaken
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Door Corona coaching gehad van Ivonne via teams. Eerst met klein groepje daarna 1 op 1 coaching. Wat een enthousiaste en positieve uitstraling. Leuke interessante training, veel kunnen oefenen en zeker nuttige tips meegekregen. Kortom een topper!" - 16-04-2020 20:25

"Door Corona coaching gehad van Ivonne via teams. Eerst met klein groepje daarna 1 op 1 coaching. Wat een enthousiaste en positieve uitstrali… alles lezen - 16-04-2020 20:25

starstarstarstarstar
Roy Martens
Commercieel medewerker binnendienst
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Deze training met veel plezier afgerond bij Coach+result. De aangeleerde technieken gaan ons zeer zeker van pas komen om nog klantgerichter te werk te gaan. Maryam weet met een zeer goede energieke werkwijze iedereen mee te nemen in de training. Tevens mag je ook in de toekomst altijd nog contact opnemen mocht je nog vragen hebben of er niet uit komen. Deze training is wat mij betreft zeker een aanrader!" - 19-02-2020 15:15

"Deze training met veel plezier afgerond bij Coach+result. De aangeleerde technieken gaan ons zeer zeker van pas komen om nog klantgerichter … alles lezen - 19-02-2020 15:15

Dank je wel Roy en inderdaad, je weet me te vinden!

- 19-02-2020 15:15
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.