Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CA Breda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.793 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Jeroen Mondt
Financieel Adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"(Virtuele) Rondleiding op kantoor gekregen. Open training, met ruimte voor feedback voor beiden kanten. Duur van de training bedroeg 3 uur. Deze tijd was zo voorbij. Naslagwerk wordt nog opgemaakt en aan mij verzonden." - 03-12-2020 15:16

"(Virtuele) Rondleiding op kantoor gekregen. Open training, met ruimte voor feedback voor beiden kanten. Duur van de training bedroeg 3 uur. … alles lezen - 03-12-2020 15:16

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 1.793 ervaringen
starstarstarstarstar
Jeroen Mondt
Financieel Adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"(Virtuele) Rondleiding op kantoor gekregen. Open training, met ruimte voor feedback voor beiden kanten. Duur van de training bedroeg 3 uur. Deze tijd was zo voorbij. Naslagwerk wordt nog opgemaakt en aan mij verzonden." - 03-12-2020 15:16

"(Virtuele) Rondleiding op kantoor gekregen. Open training, met ruimte voor feedback voor beiden kanten. Duur van de training bedroeg 3 uur. … alles lezen - 03-12-2020 15:16

starstarstarstarstar
Wildschut
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik ben zeer positief over de persoonlijke begeleiding door Sjoerd. Dit vanwege zijn deskundigheid en oprechtheid met als uitgangspunt om anderen beter te maken. Daarnaast zijn eerlijke en positieve feedback. Kortom, een aanrader voor persoonlijke ontwikkeling!" - 03-12-2020 11:27

"Ik ben zeer positief over de persoonlijke begeleiding door Sjoerd. Dit vanwege zijn deskundigheid en oprechtheid met als uitgangspunt om and… alles lezen - 03-12-2020 11:27

Laure van de Watering
starstarstarstarstar_half
Laure van de Watering
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Samen met mijn collega's van Azalp hebben wij deze training gehad. Het was een hele leuke en leerzame training!
Ik kijk er zeer positief op terug. We hebben leuke dagen gehad." - 02-12-2020 15:35

"Samen met mijn collega's van Azalp hebben wij deze training gehad. Het was een hele leuke en leerzame training! Ik kijk er zeer positief op… alles lezen - 02-12-2020 15:35

raoul dorst
starstarstarstarstar
raoul dorst
Commercieel medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Cursus gevolgd met 3 collega's. De training duurde in totaal 4 dagen, en ik kijk terug op 4 erg leerzame dagen.
Maryam legt alles duidelijk uit op een leuke manier. Zeker aan te raden!" - 02-12-2020 15:35

"Cursus gevolgd met 3 collega's. De training duurde in totaal 4 dagen, en ik kijk terug op 4 erg leerzame dagen. Maryam legt alles duidelij… alles lezen - 02-12-2020 15:35

Evy van Overveld
starstarstarstarstar
Evy van Overveld
Costumer Support medewerker
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Ik heb deze training gevolgd via Azalp en als zeer positief en leerzaam ervaren. Duidelijke training en Maryam helpt je goed met persoonlijke doelen. Ze houdt goed je aandacht er goed bij. Het heeft mij echt goed geholpen en ik kijk nu al uit naar de volgende training! " - 02-12-2020 15:34

"Ik heb deze training gevolgd via Azalp en als zeer positief en leerzaam ervaren. Duidelijke training en Maryam helpt je goed met persoonlijk… alles lezen - 02-12-2020 15:34

Sophie van Oers
starstarstarstarstar
Sophie van Oers
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Samen met mijn collega's van Azalp heb ik deze training klant- en service gericht telefoneren gevolgd. Het was een zeer leuke en leerzame training! Ik kijk er zeer positief op terug!" - 02-12-2020 15:33

"Samen met mijn collega's van Azalp heb ik deze training klant- en service gericht telefoneren gevolgd. Het was een zeer leuke en leerzame tr… alles lezen - 02-12-2020 15:33

starstarstarstarstar
Marc Van den Maegdenbergh
Accountmanager grootzakelijk
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Vanmiddag een mooie en waardevolle coachsessie met Sjoerd gehad. Sjoerd heeft mij aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden direct toepasbare handvatten gegeven om de gesprekken met mijn klanten meer diepgang te geven en elkaar verder te versterken, maar ook meer commerciële kansen te benutten. Sjoerd, bedankt!" - 02-12-2020 15:05

"Vanmiddag een mooie en waardevolle coachsessie met Sjoerd gehad. Sjoerd heeft mij aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden direct toepas… alles lezen - 02-12-2020 15:05

starstarstarstarstar
Nicky Sommers
Veestapeladviseur Crv
10
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Fijne training. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk zelfs online met een groep van 7 mensen. Roy blijft rustig en weet je op een positieve manier te laten leren van je valkuilen. Zo blijft iedereen ook op een leuke manier bezig met de lesstof.

Prima en leerzame cursus met goede tips die je kan toepassen in elk vakgebied. " - 30-11-2020 22:17

"Fijne training. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk zelfs online met een groep van 7 mensen. Roy blijft rustig en weet je op een po… alles lezen - 30-11-2020 22:17

Beste Nicky, Dank voor je positieve woorden. Ik heb veel energie van de dag gekregen en ben blij dat je de sessie als leerzaam en positief hebt ervaren! Fijne dag, groeten, Roy

- 30-11-2020 22:17
starstarstarstarstar_half
Gino Van Moer
VSA
9
Telefonische acquisitie/Telefonisch afspraken maken / Telefonisch acquireren/ Telefoontraining

"Fijne opleiding, ondanks het digitaal moest worden gedaan. Goede handvaten en oefeningen. Zeer concreet gewerkt rond telefoongesprekken, intro, weerstand, enz. Ook werd er goed ingespeeld op het verschil in ervaring in de groep. Daardoor leerden we ook nog meer van elkaar. " - 30-11-2020 14:35

"Fijne opleiding, ondanks het digitaal moest worden gedaan. Goede handvaten en oefeningen. Zeer concreet gewerkt rond telefoongesprekken, int… alles lezen - 30-11-2020 14:35

starstarstarstarstar
Jade Bartman
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle dag gehad. Ik zie uit naar het vervolg van onze training." - 26-11-2020 15:45

"Ik heb de training live gevolgd met 7 andere collega’s. Maryam is Energiek en geeft een leerzame training! Ik heb een fijne en waardevolle d… alles lezen - 26-11-2020 15:45

starstarstarstarstar
Saskia ter Haar
Expert medewerker Memira by BergmanClinics
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result.
Haar enthousiasme is erg aanstekelijk en ga zeker met de handvatten aan de slag die ik vandaag ontvangen heb. " - 26-11-2020 15:44

"Ik heb wederom een fantastische trainingsdag gehad van Maryam Leenheer. Mijn tweede top training in totaal van Coaching & Result. Haar ent… alles lezen - 26-11-2020 15:44

starstarstarstarstar
Martine Van Etten
Expertmedewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de training terug en zie uit naar het vervolg." - 26-11-2020 15:43

"Vandaag training gehad van Maryam. Ze is een enthousiaste trainster die duidelijk en leuk de training geeft. Ik kijk heel positief op de tra… alles lezen - 26-11-2020 15:43

starstarstarstarstar
Laura Bontenbal
Expert medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg leerzame en hele duidelijke training. Met humor en veel enthousiasme uitgelegd. Veel nieuwe technieken geleerd die goed toe te passen zijn in de praktijk. Ook kunnen wij deze technieken goed doorvoeren en uitleggen aan de rest van de medewerkers. " - 26-11-2020 15:41

"Erg leerzame en hele duidelijke training. Met humor en veel enthousiasme uitgelegd. Veel nieuwe technieken geleerd die goed toe te passen zi… alles lezen - 26-11-2020 15:41

starstarstarstarstar
Kelsey Stoffer
Expert Medewerker
10
Klant- en servicegericht telefoneren/ Efficiënte afhandeling servicegesprekken/ Klantgericht communiceren aan de telefoon

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou haar graag nog eens terug willen zien bij Bergman Clinics." - 26-11-2020 15:41

"Erg leuke training gehad vandaag bij Bergman Clinics. Vertelt erg leuk, zeer tevreden. Heel erg duidelijk, goede antwoorden op vragen. Zou h… alles lezen - 26-11-2020 15:41

starstarstarstarstar
Mark Zwenger
Account Manager
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"De ervaring met Anouk was echt heel goed, werd vanaf moment één meegenomen in haar enthousiasme om ons te trainen. Waar dit via Zoom natuurlijk lastig kan zijn gaf Anouk de juiste triggers om alert te blijven. Hieraan kun je merken dat Anouk een jarenlange ervaring met haar mee brengt en dit op een begrijpelijke manier over weet te brengen. Echt een topper!! " - 24-11-2020 15:32

"De ervaring met Anouk was echt heel goed, werd vanaf moment één meegenomen in haar enthousiasme om ons te trainen. Waar dit via Zoom natuurl… alles lezen - 24-11-2020 15:32

starstarstarstarstar
Werner Lurings
Erkend hypotheek adviseur
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Onder leiding van een zeer positieve en enthousiaste Anouk, gedurende 2 dagen de gespreksstructuur van een commercieel gesprek door genomen. De behandelde onderdelen zijn goed toepasbaar in mijn persoonlijke praktijk als hypotheekadviseur. " - 24-11-2020 15:30

"Onder leiding van een zeer positieve en enthousiaste Anouk, gedurende 2 dagen de gespreksstructuur van een commercieel gesprek door genomen.… alles lezen - 24-11-2020 15:30

Don Kemps
starstarstarstarstar
Don Kemps
10
Face-to-face acquisitie en relatiebeheer / Relatiebeheer/ Verkoop en acquisitie/ Face-to-face verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Leuke, enthousiaste trainster, die weet waar dat ze het over heeft. Begeleiding was goed, het is meteen toe te passen in de praktijk. Ontzettend veel van geleerd. Zeker aan te raden! " - 24-11-2020 15:29

"Leuke, enthousiaste trainster, die weet waar dat ze het over heeft. Begeleiding was goed, het is meteen toe te passen in de praktijk. Ontzet… alles lezen - 24-11-2020 15:29

starstarstarstarstar
Perneel
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de richting waar wij naartoe willen zodanig dat de gespreken en de verkoop de juiste richting uit gaat." - 23-11-2020 15:28

"het was een leerrijke dag waarbij we handvaten kregen aangeboden om een telefonisch gesprek te kunnen voeren en te kunnen sturen naar de ric… alles lezen - 23-11-2020 15:28

Dank voor de lovende woorden vanuit Vlaanderen! Goed om te horen dat u deze dag als leerrijk hebt ervaren. Succes met het toepassen van de vaardigheden én in uw carriére!

- 23-11-2020 15:28
Nedim Zijadić
starstarstarstarstar
Nedim Zijadić
Adviseur zorgverzekeringen
10
Telefonische verkooptraining

"Maryam is een zeer vriendelijke, maar ook professionele salescoach. Zij functioneert uitstekend in het trainen van beginnende en gevorderde verkopers. Met haar positieve energie weet zij de trainingen ook leuk te maken." - 20-11-2020 15:05

"Maryam is een zeer vriendelijke, maar ook professionele salescoach. Zij functioneert uitstekend in het trainen van beginnende en gevorderde … alles lezen - 20-11-2020 15:05

starstarstarstarstar
Janine Bies
10
Telefonisch verkopen/ Telefonische verkoopgesprekken/ Verkooptraining

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het enthousiasme van Maryam. Ook online wist Maryam het leuk over te brengen." - 20-11-2020 15:02

"Het waren twee hele leuke en interessante trainingen van coach en result. Ik heb er erg veel van opgestoken, wat grotendeels komt door het e… alles lezen - 20-11-2020 15:02

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Producten (24)

Trainers

Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8

Extra kenmerken