Coach+Result

Coach+Result

Adres:

Anneville-laan 33
4851 CABreda (Ulvenhout)

9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.082 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Ilse van Schip
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je met voorbeelden over hoe je bepaalde issues kunt aanpakken. Ook de sheets zijn duidelijk waardoor je de inhoud ook makkelijk in de praktijk kunt brengen." - 17-09-2021 14:29

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je … alles lezen - 17-09-2021 14:29

Beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop word…

Lees de volledige beschrijving

Specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en verhogen van klantbeleving door de optimalisatie van klantcontact!

Beide woorden in onze bedrijfsnaam spreken voor zich, coachen op resultaat. Concrete verandering realiseren in de praktijk, dat is waar het om gaat. Wij geloven dat organisaties zich kunnen onderscheiden door middel van klantcontact, met andere woorden de manier waarop wordt omgegaan met klanten. Klanten écht raken! Ons doel is een bijdrage te leveren aan het vergroten van de commerciële slagkracht en het verhogen van de klantbeleving!

Onze trainings- en coaching trajecten zijn opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis=wat), willen (motivatie=waarom) en kunnen (kunde=hoe). Wanneer medewerkers weten welke vaardigheden en technieken zij kunnen inzetten in hun klantcontact, zij weten wat dit hen oplevert en zij beschikken over de kunde om de vaardigheden en technieken ook daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden. 

Coach + Result werkt voor organisaties die hun medewerkers serieus nemen. Organisaties die op zoek zijn naar mogelijkheden om zich te verbeteren en die zich realiseren dat hun medewerkers de belangrijkste schakel zijn in het onderhouden en leggen van contacten met klanten/relaties.

Waar wij in geloven:

  • Training in combinatie met online ondersteuning en coaching
  • Focus op het individu; veel persoonlijke aandacht door het trainen in kleine groepen (max. 6 deelenmers!)
  • Individuele coaching op de werkplek
  • Leren met plezier; lachend leren
  • Werken met praktische en herkenbare voorbeelden
  • Het betrekken van het management in het gehele traject
9,7
Gemiddeld cijfer voor Coach+Result
Gebaseerd op 2.082 ervaringen
starstarstarstarstar
Ilse van Schip
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je met voorbeelden over hoe je bepaalde issues kunt aanpakken. Ook de sheets zijn duidelijk waardoor je de inhoud ook makkelijk in de praktijk kunt brengen." - 17-09-2021 14:29

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je … alles lezen - 17-09-2021 14:29

starstarstarstarstar
Saskia van Zuijlen
Klant support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende feedback. De tips die hij je mee geeft blijven hangen en kan je direct in de praktijk toepassen. " - 17-09-2021 14:23

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende fe… alles lezen - 17-09-2021 14:23

starstarstarstarstar
Gerda olde Hanhof
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om ervaringen te delen en meedacht in mogelijkheden/oplossingen hoe bepaalde praktijksituaties aan te vliegen. " - 17-09-2021 11:12

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om erva… alles lezen - 17-09-2021 11:12

starstarstarstarstar
Daphne Potman
Financieel Adviseur
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Wat een leuke trainingsdag was het met Ivonne van Raaij. Fijne energie en leuke mede cursist! Ondanks dat het online was toch goed te volgen en lekker actief. De training is goed bruikbaar in mijn dagelijkse werkzaamheden. Ga er zeker mee aan de slag!" - 16-09-2021 14:54

"Wat een leuke trainingsdag was het met Ivonne van Raaij. Fijne energie en leuke mede cursist! Ondanks dat het online was toch goed te volgen… alles lezen - 16-09-2021 14:54

Dennis Ruter FFP
starstarstarstarstar
Dennis Ruter FFP
10
Online Communicatievaardigheden / Online Klantcontact / Klantgericht Online Communiceren / Impactvol Online Klantcontact

"Prettige en energieke trainer die iedereen enthousiast meeneemt in het online contact met klanten. Veel aspecten van het online klantcontact worden besproken. Goed om eens een moment stil te staan bij de impact die je kunt maken bij online klantcontact.
" - 16-09-2021 14:35

"Prettige en energieke trainer die iedereen enthousiast meeneemt in het online contact met klanten. Veel aspecten van het online klantcontact… alles lezen - 16-09-2021 14:35

starstarstarstarstar
Ida Osinga
medewerker Bedrijvendesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van op. Je kunt je eigen dingen er uit halen om te gebruiken in je gesprekken." - 16-09-2021 10:33

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van… alles lezen - 16-09-2021 10:33

starstarstarstarstar
Susan Ott
Medewerker Dagelijkse Bankzaken
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Wauw, ik vond het echt een hele open,fijne, leerzame training. Maryam geeft herkenbare praktijkvoorbeelden, neemt je mee in de verschillende mogelijkheden en reikt goede tips aan waar ik mee verder kan zowel zakelijk als prive! Er was veel ruimte voor persoonlijke verhalen zonder het doel uit het oog te verliezen! Een mooie en fijne combinatie! Bedankt:-)" - 15-09-2021 13:41

"Wauw, ik vond het echt een hele open,fijne, leerzame training. Maryam geeft herkenbare praktijkvoorbeelden, neemt je mee in de verschillende… alles lezen - 15-09-2021 13:41

starstarstarstarstar
Ellen Willems
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Vandaag de training stijlflexibiliteit bij Maryam gevolgd. Een superleuke training. Intensief, doordat we met een klein clubje waren, maar daardoor extra persoonlijk. Veel handvatten gekregen waar ik zowel op het werk als privé wat aan heb. Maryam houdt je een spiegel voor met concrete voorbeelden die dicht bij jezelf liggen, waardoor het heel herkenbaar wordt. Vandaag was leerzaam, we hebben gelachen, waren soms verbaasd over onszelf en kunnen hier echt verder mee. Leerzaam dagje. " - 15-09-2021 13:31

"Vandaag de training stijlflexibiliteit bij Maryam gevolgd. Een superleuke training. Intensief, doordat we met een klein clubje waren, maar d… alles lezen - 15-09-2021 13:31

starstarstarstarstar
Bas Stubert
10
Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven

"Roy is niet alleen zeer deskundig maar heeft ook het talent om zijn cursisten zo mee te nemen in zijn verhaal dat ze aan het einde van de dag net zo energiek zijn als ze zijn begonnen. Roy, dankjewel!" - 14-09-2021 14:30

"Roy is niet alleen zeer deskundig maar heeft ook het talent om zijn cursisten zo mee te nemen in zijn verhaal dat ze aan het einde van de da… alles lezen - 14-09-2021 14:30

starstarstarstarstar
Kim Oud-Beentjes
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappen/gedragingen die de cursist reeds bezit. Dit schept vertrouwen en daardoor ook een open houding van de deelnemers. " - 14-09-2021 10:32

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappe… alles lezen - 14-09-2021 10:32

starstarstarstarstar_border
Carla van Dillen
Financieel Adviseur B
8
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"de stijl van de cursus is prima maar wat mij betreft iets teveel op de cursusleider zelf gericht. Ik begrijp dat het soms handig kan zijn om dingen uit te leggen en jezelf als voorbeeld te gebruiken maar dit was wat mij betreft iets te. " - 10-09-2021 12:12

"de stijl van de cursus is prima maar wat mij betreft iets teveel op de cursusleider zelf gericht. Ik begrijp dat het soms handig kan zijn om… alles lezen - 10-09-2021 12:12

starstarstarstarstar
marco van pelt
Financieel Adviseur
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Ivonne ervaren als een inspirerend en enthousiast persoon. Het was een leerzame en nuttige training, wat ik ook in de praktijk kan gebruiken.
De curusdag is voorbij "gevlogen" en dat is voor mij een goed teken!" - 10-09-2021 08:38

"Ivonne ervaren als een inspirerend en enthousiast persoon. Het was een leerzame en nuttige training, wat ik ook in de praktijk kan gebruiken… alles lezen - 10-09-2021 08:38

starstarstarstarstar_half
Petra Hoeijmakers
Klantsupportspecialist
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf geen invloed op heb, dat onderdeel had wat mij betreft wat meer aan de orde mogen komen. Echter wellicht hadden we dan ook meer tijd moeten hebben." - 09-09-2021 15:24

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf… alles lezen - 09-09-2021 15:24

starstarstarstarstar
Yvonne Schutte
Assistent Private Banking
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend.
Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ruimte mbt. eigen inbreng.
Ik vond het eveneens prettig dat de groepsgrootte uit max 7 personen bestond.
" - 09-09-2021 14:49

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend. Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ru… alles lezen - 09-09-2021 14:49

starstarstarstarstar
Nico Hfollestelle
10
Communicatie training: Assertief en effectief communiceren

"Een prima training en prima trainer. Goede uitleg en praktisch goed toepasbaar in de dagelijkse praktijk. Ik kan alleen maar positief zijn. Training en trainer helpen je om je bewust te worden van eigen gedrag." - 09-09-2021 14:06

"Een prima training en prima trainer. Goede uitleg en praktisch goed toepasbaar in de dagelijkse praktijk. Ik kan alleen maar positief zijn. … alles lezen - 09-09-2021 14:06

starstarstarstarstar
Jolanda valkenburg
Financieel adviseur virtueel
10
warning slecht nieuws gesprekken is niet meer beschikbaar

"Erg leuke training. het is voorbij gevlogen. goede tips gehad en ga daar zeker mee aan de slag.
erg enthousiaste training. ondanks dat het online is was het erg nuttig. rollenspellen voelde totaal niet ongemakkelijk." - 09-09-2021 14:06

"Erg leuke training. het is voorbij gevlogen. goede tips gehad en ga daar zeker mee aan de slag. erg enthousiaste training. ondanks dat het … alles lezen - 09-09-2021 14:06

starstarstarstarstar_half
Sarena Bosch
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandacht erbij blijft. Zou zeker in de toekomst nog een training van Coach+Result willen!" - 08-09-2021 13:54

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandac… alles lezen - 08-09-2021 13:54

starstarstarstarstar
David Van der Meulen
Vermogensmanager
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Maryam heeft met haar kennis en kunde een ontwapenende manier van trainen. Krachtig en een toegevoegde waarde voor mij als persoon en professional. Maryam is de trainer en op een natuurlijke manier onderdeel van de groep. Ze participeert en faciliteert, houdt de regie en komt met praktische tips en voorbeelden.
" - 08-09-2021 13:31

"Maryam heeft met haar kennis en kunde een ontwapenende manier van trainen. Krachtig en een toegevoegde waarde voor mij als persoon en profes… alles lezen - 08-09-2021 13:31

starstarstarstarstar
Djörvin Rijnders
Private Banker
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"Veilige omgeving waar ruimte was voor mooie open gesprekken zonder het DISC-model en ontwikkelpunten uit het oog te verliezen. C O M P L I M E N T E N !!" - 08-09-2021 13:21

"Veilige omgeving waar ruimte was voor mooie open gesprekken zonder het DISC-model en ontwikkelpunten uit het oog te verliezen. C O M P L I M… alles lezen - 08-09-2021 13:21

starstarstarstarstar
Sebastiaan van den Hatert
Financieel Adviseur Wonen
10
Communicatie training: Stijlflexibel communiceren / Communicatiestijlen / DISC

"De cursus heeft mij zeker geïnspireerd! Tijdens de cursus heb ik bruikbare tips en handvatten ontvangen om tijdens gesprekken met klanten of in het dagelijks leven beter te kunnen anticiperen op verschillende gesprekspartners. Trainster Maryam was ook lekker enthousiast wat resulteerde in goede onderlinge gesprekken. " - 08-09-2021 11:43

"De cursus heeft mij zeker geïnspireerd! Tijdens de cursus heb ik bruikbare tips en handvatten ontvangen om tijdens gesprekken met klanten of… alles lezen - 08-09-2021 11:43

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Trainers

Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9

Extra kenmerken