Communicatie training: Interne Communicatie / Effectief Communiceren / Overtuigen / Feedback geven
- Type product
- Tijdsduur
- Trainers
+7


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020."Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus van Anouk. De trainingen van Anouk zitten vol met nuttige informatie en tips. Zeker een aanrader dus :)" - 23-03-2023 11:41
"Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus v… alles lezen - 23-03-2023 11:41
Beschrijving
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Inzicht in communicatiestijlen, spiegelen, opbouw feedbackgesprek, 360 graden feedback, proatief feedback vragen, omgaan met feedback, vraag- en doorvraagtechnieken.
Doel van de training?
Omdat een verbetering van de interne communicatie altijd zorgt voor een verbetering van de externe communicatie, zal in deze training centraal staan hoe je intern een open klimaat kunt creëren, waarbij je elkaar op de juiste manier weet aan te spreken op zaken die beter of anders kunnen en waarbij deze feedback op de juiste manier wordt verwerkt. Behalve zelf meer plezier te putten uit je werk, zal de externe klant uiteindelijk de grote winnaar zijn!
Wat leert u?
- De juiste ‘houding’ voor het op de juiste manier geven en ontvangen van feedback
- Verbale versus non-verbale communicatie
- Luistervaardigheid, vragen en doorvragen
- Spiegelen: aanpassen aan de ander
- Hoe worden successen gedeeld in het team?
- (Hoe) spreekt men elkaar aan op zaken die anders / beter kunnen?
- Feedback geven en krijgen: hoe doe je dat?
- Proactief vragen om feedback
- (H)erkennen van dominant, afstandelijk en sociaal gedrag bij jezelf en anderen
- (H)erkennen en verkleinen van je eigen blinde vlek
- Structuur van het feedbackgesprek
- Assertief handelen vanuit zelfvertrouwen
Trefwoorden: interne communicatie, communicatie, onderlinge communicateie, team, teamgeest verbeteren, ontwikkeling, feedback, feedback gesprekken
Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact.
Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.
"Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus van Anouk. De trainingen van Anouk zitten vol met nuttige informatie en tips. Zeker een aanrader dus :)" - 23-03-2023 11:41
"Anouk is een fijn persoon om samen mee te werken en een goede coach die weet waar ze het over heeft! Ik heb veel geleerd tijdens de cursus v… alles lezen - 23-03-2023 11:41
"Leerzaam en vooral ook toepasbaar in het dagelijks leven en ook bij andere werkzaamheden en gelegenheden is een gestructureerde communicatie een plus .
Ik heb goede feedback ontvangen waarmee ik aan de slag kan om nog beter te worden in mijn werk." - 22-03-2023 15:45
"Leerzaam en vooral ook toepasbaar in het dagelijks leven en ook bij andere werkzaamheden en gelegenheden is een gestructureerde communicatie… alles lezen - 22-03-2023 15:45
"Hele goede training, veel nieuwe inzichten gekregen. Fijne rollenspellen gespeeld. Anouk geeft een leuke open training en ze heeft een hele positieve vibe. Een aanrader voor iedereen die wil oefenen met feedback. Topper!" - 03-11-2022 15:32
"Hele goede training, veel nieuwe inzichten gekregen. Fijne rollenspellen gespeeld. Anouk geeft een leuke open training en ze heeft een hele … alles lezen - 03-11-2022 15:32
"Sjoerd weet op een ongeloofelijk enthousiaste en gestructureerde manier enorm praktische tips te geven om je gesprekstechnieken te verbeteren. Zijn tips zijn direct toepasbaar en zijn een echte eyeopener. De verkregen inzichten zijn zowel op professioneel als persoonlijk vlak een verrijking. De dag zelf was ook perfect georganiseerd met een lekkere lunch. Ik zou deze training en trainer ieder aanbevelen." - 03-05-2022 16:14
"Sjoerd weet op een ongeloofelijk enthousiaste en gestructureerde manier enorm praktische tips te geven om je gesprekstechnieken te verbetere… alles lezen - 03-05-2022 16:14
"Leerzame training en ook erg interactief. Ik heb mijn karakter beter leren kennen. Door feedbackgesprekken oefenen kan ik mijn drempel zeker verhogen als ik feedback moet geven/ontvangen aan een ander type persoon. Bedankt!" - 14-12-2021 11:41
"Leerzame training en ook erg interactief. Ik heb mijn karakter beter leren kennen. Door feedbackgesprekken oefenen kan ik mijn drempel zeker… alles lezen - 14-12-2021 11:41
"Een prettige cursus waarin mooie handvatten gegeven worden om beter te communiceren met klanten en ze zo nog beter te kunnen helpen. Sjoerd geeft bevlogen les en legt alles duidelijk uit. " - 25-11-2021 11:52
"Een prettige cursus waarin mooie handvatten gegeven worden om beter te communiceren met klanten en ze zo nog beter te kunnen helpen. Sjoerd … alles lezen - 25-11-2021 11:52
"Supertraining - interactief met een klein groepje. Al onze aan het begin geformuleerde vragen/struikelblokken kwamen gedurende de middag aan bod. Door de rollenspellen in de veilige respectvolle omgeving die Astrid creëerde kregen we inzichten en handvatten voor de toekomst. Dank je wel, Astrid!" - 24-09-2021 12:27
"Supertraining - interactief met een klein groepje. Al onze aan het begin geformuleerde vragen/struikelblokken kwamen gedurende de middag aan… alles lezen - 24-09-2021 12:27
"Ik beveel deze cursus ten zeerste aan. Anouk heeft veel kennis van zaken en geeft haar opleiding in een vertrouwde sfeer en omgeving. De opgedane kennis neem ik mee ik mijn werk." - 21-09-2021 14:21
"Ik beveel deze cursus ten zeerste aan. Anouk heeft veel kennis van zaken en geeft haar opleiding in een vertrouwde sfeer en omgeving. De opg… alles lezen - 21-09-2021 14:21
"Ik vind Anouk een vakkundige instructrice, erg enthousiast. Echt aan te raden om zo'n training te volgen. Je leert jezelf beter kennen met goede feedback en verbeterpunten. En niet te vergeten en toplunch." - 21-09-2021 14:19
"Ik vind Anouk een vakkundige instructrice, erg enthousiast. Echt aan te raden om zo'n training te volgen. Je leert jezelf beter kennen met g… alles lezen - 21-09-2021 14:19
"Anouk is een kundige en enthousiaste coach. Feedback geven en ontvangen wordt een stuk makkelijker en leuker om te ontvangen en te geven na haar begeleiding. De twee dagen zijn interessant en leuk. Dank je wel Anouk!" - 21-09-2021 14:18
"Anouk is een kundige en enthousiaste coach. Feedback geven en ontvangen wordt een stuk makkelijker en leuker om te ontvangen en te geven na … alles lezen - 21-09-2021 14:18
"Heel enthousiast en weet het goed uitleggen. En helpt je na denken over situaties waar je feedback op kan geven. Ze laat je in je waarde. Ontvangst door heel het team enthousiast. Het voelt als heel welkom en als een warm bad." - 21-09-2021 14:18
"Heel enthousiast en weet het goed uitleggen. En helpt je na denken over situaties waar je feedback op kan geven. Ze laat je in je waarde. On… alles lezen - 21-09-2021 14:18
"Roy is niet alleen zeer deskundig maar heeft ook het talent om zijn cursisten zo mee te nemen in zijn verhaal dat ze aan het einde van de dag net zo energiek zijn als ze zijn begonnen. Roy, dankjewel!" - 14-09-2021 14:30
"Roy is niet alleen zeer deskundig maar heeft ook het talent om zijn cursisten zo mee te nemen in zijn verhaal dat ze aan het einde van de da… alles lezen - 14-09-2021 14:30
Dank voor je review Bas. Succes met je carrière, maar dat komt met jouw energie en social skills vast wel in orde!
- 14-09-2021 14:30"Een zeer leerzame en leuke training van 2 dagen gehad van Anouk waar ik veel van kan gebruiken in mijn dagelijkse werkzaamheden. Echt een aanrader met een hele leuke ervaren trainer." - 22-07-2021 10:32
"Een zeer leerzame en leuke training van 2 dagen gehad van Anouk waar ik veel van kan gebruiken in mijn dagelijkse werkzaamheden. Echt een aa… alles lezen - 22-07-2021 10:32
"Erg leuke training en zeer leerzaam. Veel tips gekregen waar ik de komende tijd mee aan de slag kan.Vooral het oefenen van de situaties waren leerzaam en leuk. Het heeft mij veel inzichten gegeven." - 22-07-2021 10:31
"Erg leuke training en zeer leerzaam. Veel tips gekregen waar ik de komende tijd mee aan de slag kan.Vooral het oefenen van de situaties ware… alles lezen - 22-07-2021 10:31
"Top training en is voor iedereen behulpzaam! Geeft goede inzichten in je eigen handelen en zorgt ervoor dat je goed nadenkt over je eigen handelen! Zorgt voor een productiever klimaat met een open communicatie structuur" - 22-07-2021 10:28
"Top training en is voor iedereen behulpzaam! Geeft goede inzichten in je eigen handelen en zorgt ervoor dat je goed nadenkt over je eigen ha… alles lezen - 22-07-2021 10:28
"Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep goed aan. Voldoende ruimte voor inbreng eigen vragen, kortom een aanrader. Haar positieve energie is aanstekend en maakt de positieve en leerzame ervaring compleet. " - 22-03-2021 13:38
"Een inspirerende tweedaagse training gevolgd van Ivonne, ze weet als geen ander een perfecte en veilige sfeer te creëren en voelt de groep g… alles lezen - 22-03-2021 13:38
"Zo'n training waar je energie van krijgt! Ongedwongen sfeer, praktisch ingestoken, humor, maar vooral ook 'to the point'. Veel met elkaar gedeeld. Het geleerde direct al na dag 1 in praktijk kunnen brengen. " - 19-03-2021 13:54
"Zo'n training waar je energie van krijgt! Ongedwongen sfeer, praktisch ingestoken, humor, maar vooral ook 'to the point'. Veel met elkaar ge… alles lezen - 19-03-2021 13:54
"Zeer leerzame twee daagse training gehad op een heel prettige en persoonlijke manier. Veel dank voor de inspiratie en de tools om het samenwerken in ons team verder te ontwikkelen. " - 19-03-2021 08:31
"Zeer leerzame twee daagse training gehad op een heel prettige en persoonlijke manier. Veel dank voor de inspiratie en de tools om het samenw… alles lezen - 19-03-2021 08:31
"De training van Ivonne (2-dagen) was inspirerend en werd op een hele plezierige wijze gegeven met veel ruimte voor persoonlijke en werkgerelateerde voorbeelden waarin we veel van elkaar als team mogen leren! Dank Ivonne voor de fantastische dagen, ik kijk er met heel veel plezier op terug!" - 18-03-2021 19:47
"De training van Ivonne (2-dagen) was inspirerend en werd op een hele plezierige wijze gegeven met veel ruimte voor persoonlijke en werkgerel… alles lezen - 18-03-2021 19:47
"Ik heb een goede ervaring met Maryam als trainer. Ze heeft een fijne energie, staat stevig in haar schoenen, heeft de kennis en kunde om verandering teweeg te brengen en om te levelen met de groep. Bij de één op één coaching heb ik bruikbare tips gekregen waar ik erg blij mee ben. Nogmaals bedankt!" - 10-07-2020 12:56
"Ik heb een goede ervaring met Maryam als trainer. Ze heeft een fijne energie, staat stevig in haar schoenen, heeft de kennis en kunde om ver… alles lezen - 10-07-2020 12:56
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.