Bas de Kroon

Bas de Kroon

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 58 ervaringen Bekijk alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Karel Dubbeld
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gegeven werd door Bas. Dit ging in een lekker strak tempo en vooral het enthousiasme van Bas zal mij nog lang bijblijven." - 27-09-2021 08:48

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gege… alles lezen - 27-09-2021 08:48

Bas is van jongs af aan al geïnteresseerd in commercie. Door zijn liefde voor sport en sponsoring is hij terecht gekomen in de evenementenbranche waar hij de nodige ervaring heeft op gedaan op het gebied van sales. Mensen samen brengen, verbinden en kennis uitwisselen is zijn kracht. Daarnaast heeft Bas veel ervaring opgedaan binnen Learning & Development waar hij mensen en organisaties adviseerde over het ultieme leerplatform.

Enthousiast, open, optimistisch en resultaat gericht zijn eigenschappen die bij Bas passen. Wat hij zo mooi vindt aan zijn rol als accountmanager / trainer-coach is dat hij enerzijds commerciële vaardigheden zelf blijft trainen en anderzijds dit direct kan inzetten in de dagelijkse praktijk. “Zelfs ‘s werelds beste sporter die het hoogste resultaat heeft behaald, blijft trainen om daar te zijn waar hij/zij wilt zijn.” Het maakt de cirkel helemaal rond dat Bas andere mensen hiermee verder kan helpen. “Train insane or remain the same.”

9,9
Gemiddeld cijfer voor Bas de Kroon
Gebaseerd op 58 ervaringen
starstarstarstarstar
Karel Dubbeld
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gegeven werd door Bas. Dit ging in een lekker strak tempo en vooral het enthousiasme van Bas zal mij nog lang bijblijven." - 27-09-2021 08:48

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gege… alles lezen - 27-09-2021 08:48

starstarstarstarstar_half
Sander van der Star
KlatnSupport medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen na de training en helpt je echt te verbeteren." - 23-09-2021 15:34

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen n… alles lezen - 23-09-2021 15:34

starstarstarstarstar
Christel Janssen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training via Teams gegeven werd, was iedereen zeer betrokken. Ik zou een training met Bas de Kroon zeker aanraden." - 23-09-2021 15:16

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training vi… alles lezen - 23-09-2021 15:16

starstarstarstarstar
Sabine Vlaskamp
Klantsupport specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op een positieve en opbouwende manier. " - 23-09-2021 10:22

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op e… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Yvonne van den Beuken
Klant support specialist Rabobank
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positieve manier feedback en feedforward aan elke deelnemer van een training." - 23-09-2021 10:22

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positiev… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Maurice Risse
Commercieel Binnendienst
10
Sales training: Telefonisch verkopen / Telefonische verkoopgesprekken / Verkooptraining

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV komt, en wij afgelopen zondag 0-4 gewonnen hebben ;) Dus de ban was gelijk gebroken. Door deze training krijg je tips en tricks die je kan meenemen in je telefoongesprekken." - 21-09-2021 11:22

"Het was een leerzame training. Legde alles goed uit en heb hier veel van opgestoken. De training begon goed, aangezien hij graag bij PSV kom… alles lezen - 21-09-2021 11:22

starstarstarstarstar
Ilse van Schip
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je met voorbeelden over hoe je bepaalde issues kunt aanpakken. Ook de sheets zijn duidelijk waardoor je de inhoud ook makkelijk in de praktijk kunt brengen." - 17-09-2021 14:29

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je … alles lezen - 17-09-2021 14:29

starstarstarstarstar
Saskia van Zuijlen
Klant support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende feedback. De tips die hij je mee geeft blijven hangen en kan je direct in de praktijk toepassen. " - 17-09-2021 14:23

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende fe… alles lezen - 17-09-2021 14:23

starstarstarstarstar
Gerda olde Hanhof
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om ervaringen te delen en meedacht in mogelijkheden/oplossingen hoe bepaalde praktijksituaties aan te vliegen. " - 17-09-2021 11:12

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om erva… alles lezen - 17-09-2021 11:12

starstarstarstarstar
Ida Osinga
medewerker Bedrijvendesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van op. Je kunt je eigen dingen er uit halen om te gebruiken in je gesprekken." - 16-09-2021 10:33

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van… alles lezen - 16-09-2021 10:33

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.