Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+12
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.159 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 357 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Anne Beening- Suijkerbuijk
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedereen te enthousiasmeren met haar positieve houding. De training werd digitaal gegeven (via Teams)." - 15-10-2021 15:06

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedere… alles lezen - 15-10-2021 15:06

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
23 nov. 2021
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
5 apr. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
16 jun. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
11 okt. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
13 dec. 2022
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
22 feb. 2023
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Front Office, Telefoneren, Telefonische verkoop, Klantenservice / Customer Service en Klantgerichtheid.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 357 ervaringen
starstarstarstarstar
Anne Beening- Suijkerbuijk
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedereen te enthousiasmeren met haar positieve houding. De training werd digitaal gegeven (via Teams)." - 15-10-2021 15:06

"Ik heb vanmiddag een leuke, leerzame telefoontraining gehad met mijn collega's van de afdeling Klant Support (Rabobank). Pauline weet iedere… alles lezen - 15-10-2021 15:06

starstarstarstarstar
Ingrid Welters
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Een leuke training met waardevolle tips en heel interactief! Fijn om de telefoontechnieken weer even op te frissen. Door de cursus op te splitsen in twee dagen kun je het geleerde in de praktijk gaan uitproberen en hier op dag 2 op terugkomen." - 15-10-2021 14:47

"Een leuke training met waardevolle tips en heel interactief! Fijn om de telefoontechnieken weer even op te frissen. Door de cursus op te spl… alles lezen - 15-10-2021 14:47

Hakim Simões
starstarstarstarstar
Hakim Simões
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Hele fijne persoonlijke aanpak, astrid onthoud je vaardigheden en komt hier door de dag heen op terug. Voor je het door hebt is de dag voorbij en ben je een waardevolle ervaring rijker" - 13-10-2021 17:44

"Hele fijne persoonlijke aanpak, astrid onthoud je vaardigheden en komt hier door de dag heen op terug. Voor je het door hebt is de dag voorb… alles lezen - 13-10-2021 17:44

starstarstarstarstar
Karel Dubbeld
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gegeven werd door Bas. Dit ging in een lekker strak tempo en vooral het enthousiasme van Bas zal mij nog lang bijblijven." - 27-09-2021 08:48

"Bas is één van de trainers bij Coach en Result. In Juli/september heb ik (online) een telefonietraining gevolgd bij Coach en Result die gege… alles lezen - 27-09-2021 08:48

starstarstarstarstar_half
Sander van der Star
KlatnSupport medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen na de training en helpt je echt te verbeteren." - 23-09-2021 15:34

"Leuke enthousiast trainer. Staat open voor feedback en traint of een formele en grappige manier. Geeft goede tips, deelt de samenvattingen n… alles lezen - 23-09-2021 15:34

starstarstarstarstar
Christel Janssen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training via Teams gegeven werd, was iedereen zeer betrokken. Ik zou een training met Bas de Kroon zeker aanraden." - 23-09-2021 15:16

"Ik heb een fijne training gehad. Dat is zeker de verdienste van de trainer. Veel interactie met de hele groep. En ondanks dat de training vi… alles lezen - 23-09-2021 15:16

starstarstarstarstar
Sabine Vlaskamp
Klantsupport specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op een positieve en opbouwende manier. " - 23-09-2021 10:22

"Wat een enthousiaste trainer is Bas. Hij neemt je actief mee in de theorie en zorgt ervoor dat er een fijne sfeer is om te oefenen. Dit op e… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar
Yvonne van den Beuken
Klant support specialist Rabobank
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positieve manier feedback en feedforward aan elke deelnemer van een training." - 23-09-2021 10:22

"Bas is zeer gemotiveerd, weet een groep mensen op een enthousiaste manier mee te nemen, is duidelijk in zijn uitleg en geeft op een positiev… alles lezen - 23-09-2021 10:22

starstarstarstarstar_border
Paul Raaphorst
Klantsupport Specialist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedback gegeven mogen worden. Ik vond Pauline erg mild. " - 22-09-2021 14:03

"De theorie is dik in orde. De online training en voorbeelden zijn in de praktijk goed toe te passen. In de praktijk zou er best meer feedbac… alles lezen - 22-09-2021 14:03

starstarstarstarstar
Ilse van Schip
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je met voorbeelden over hoe je bepaalde issues kunt aanpakken. Ook de sheets zijn duidelijk waardoor je de inhoud ook makkelijk in de praktijk kunt brengen." - 17-09-2021 14:29

"Bas is een enthousiaste trainer. Door de afwisseling die hij in de training brengt (theorie met rollenspellen) blijf je alert. Hij helpt je … alles lezen - 17-09-2021 14:29

starstarstarstarstar
Saskia van Zuijlen
Klant support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende feedback. De tips die hij je mee geeft blijven hangen en kan je direct in de praktijk toepassen. " - 17-09-2021 14:23

"De energie die Bas overbrengt spat van het scherm af (online training). Hij neemt je mee in de materie, daagt je uit, en geeft opbouwende fe… alles lezen - 17-09-2021 14:23

starstarstarstarstar
Gerda olde Hanhof
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om ervaringen te delen en meedacht in mogelijkheden/oplossingen hoe bepaalde praktijksituaties aan te vliegen. " - 17-09-2021 11:12

"Enthousiaste, energieke trainer die de aandacht goed vast wist te houden, inhoud op een afwisselende manier presenteerde, ruimte gaf om erva… alles lezen - 17-09-2021 11:12

starstarstarstarstar
Ida Osinga
medewerker Bedrijvendesk
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van op. Je kunt je eigen dingen er uit halen om te gebruiken in je gesprekken." - 16-09-2021 10:33

"Het enthousiasme spat van het scherm. Bas is duidelijk en laat iedereen mee doen en laat iedereen in zijn waarde. Je steekt er echt iets van… alles lezen - 16-09-2021 10:33

starstarstarstarstar
Kim Oud-Beentjes
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappen/gedragingen die de cursist reeds bezit. Dit schept vertrouwen en daardoor ook een open houding van de deelnemers. " - 14-09-2021 10:32

"Bas is een energieke trainer. Hij weet je zeker te motiveren om actief deel te nemen aan de sessie. Bouwt voort op de positieve eigenschappe… alles lezen - 14-09-2021 10:32

starstarstarstarstar_half
Petra Hoeijmakers
Klantsupportspecialist
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf geen invloed op heb, dat onderdeel had wat mij betreft wat meer aan de orde mogen komen. Echter wellicht hadden we dan ook meer tijd moeten hebben." - 09-09-2021 15:24

"Wij hadden een super enthousiaste trainer, waardoor het geen moment saai was. Online maar het verliep perfect. Klant met klacht waar je zelf… alles lezen - 09-09-2021 15:24

starstarstarstarstar
Yvonne Schutte
Assistent Private Banking
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend.
Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ruimte mbt. eigen inbreng.
Ik vond het eveneens prettig dat de groepsgrootte uit max 7 personen bestond.
" - 09-09-2021 14:49

"Prettige telefoontraining. Met name de 1ste dag veel gesprekken geoefend. Trainster was zeer enthousiast en positief. Ze gaf ons ook de ru… alles lezen - 09-09-2021 14:49

starstarstarstarstar_half
Sarena Bosch
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandacht erbij blijft. Zou zeker in de toekomst nog een training van Coach+Result willen!" - 08-09-2021 13:54

"Super enthousiaste trainer, voelt niet als standaard format. Training is echt op de praktijk gericht. Meerdere korte sessies zodat je aandac… alles lezen - 08-09-2021 13:54

starstarstarstarstar_border
Gaitrie Bechan
Klant Support Specialist
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ik vind jouw rol als coach prima. Ik ervaarde teveel herhaling ten opzichte van de 1ste keer. Vooral de nieuwe informatie was relevant. Omdat ik meerdere van dit soort trainingen heb gehad, brengt het voor mij persoonlijk niet veel nieuws.
Ik heb bij de 2de training vanwege bijzondere omstandigheden niet actief deelgenomen met camera en geluid. Dit maakt het automatisch minder leuk. Hier kan de trainer niets aan doen. Het nut van de training zit 'm voor mij vooral in de herkenbaarheid in de situaties van medewerkers met gelijke functies." - 08-09-2021 09:39

"Ik vind jouw rol als coach prima. Ik ervaarde teveel herhaling ten opzichte van de 1ste keer. Vooral de nieuwe informatie was relevant. Omda… alles lezen - 08-09-2021 09:39

starstarstarstarstar
Niels Snelders
Klant Support Specialist
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training efficiente telefonische advisering gevolgd bij Coach & Result en daarbij kennis mogen maken met Bas de Kroon. Bas is een energieke en enthousiaste trainer, houdt de aandacht van de groep er goed bij. Kortom, een echte aanrader!" - 07-09-2021 14:34

"De training efficiente telefonische advisering gevolgd bij Coach & Result en daarbij kennis mogen maken met Bas de Kroon. Bas is een energie… alles lezen - 07-09-2021 14:34

starstarstarstarstar
Doggen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Bas is een enthousisaste en gedreven trainer. De training vliegt voorbij. Hij houdt alle deelnemers goed bij de les (in mijn geval was het een onlinbe training). Hij verdient het zeker om beste trainer van het jaar te worden. " - 07-09-2021 14:33

"Bas is een enthousisaste en gedreven trainer. De training vliegt voorbij. Hij houdt alle deelnemers goed bij de les (in mijn geval was het e… alles lezen - 07-09-2021 14:33

Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,9
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach
9,8
Pieter Gilhuis - Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Pieter Gilhuis
Of je nu denkt dat je het kunt, of niet kunt. Je krijgt in beide gevallen gelijk
Roy van Maurik - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal - Trainer/ Coach
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)