Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+10
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.483 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 436 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Elyse Bos
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Top! Anouk is een supercoach waar je veel van kan leren, daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Geeft je veel tips mee waar je met plezier mee aan de slag kan gaan." - 23-03-2023 13:41

"Top! Anouk is een supercoach waar je veel van kan leren, daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Geeft je veel tips mee waar je met p… alles lezen - 23-03-2023 13:41

Startdata en plaatsen

placeBreda (Ulvenhout)
4 apr. 2023
Vol
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
9 mei. 2023
Vol
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
16 mei. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
5 sep. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
3 okt. 2023
check_circle Startgarantie
placeBreda (Ulvenhout)
6 dec. 2023
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Klantenservice / Customer Service en Accountmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,6
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice
Gebaseerd op 436 ervaringen
starstarstarstarstar
Elyse Bos
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Top! Anouk is een supercoach waar je veel van kan leren, daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Geeft je veel tips mee waar je met plezier mee aan de slag kan gaan." - 23-03-2023 13:41

"Top! Anouk is een supercoach waar je veel van kan leren, daagt je uit om het beste uit jezelf te halen. Geeft je veel tips mee waar je met p… alles lezen - 23-03-2023 13:41

starstarstarstarstar
Slop
Medewerker klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Anouk is een hele fijne coach om mee te werken. Zij is iemand bij wie je je gelijk op je gemak voelt. Heel natuurlijk en vriendelijk. En zeer ervaren en doortastend. Deze combinatie zorgt ervoor dat je hele goede feedback ontvangt zodat je nog beter kan presteren." - 22-03-2023 15:24

"Anouk is een hele fijne coach om mee te werken. Zij is iemand bij wie je je gelijk op je gemak voelt. Heel natuurlijk en vriendelijk. En zee… alles lezen - 22-03-2023 15:24

starstarstarstarstar
Ronald Soer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Anouk is een topper! een supercoach waar je veel van kan leren, humor en daagt je uit het beste uit jezelf te halen, geeft veel complimenten en speeelt ad hoc in op jouw wensen wat jij graag wil leren" - 22-03-2023 10:39

"Anouk is een topper! een supercoach waar je veel van kan leren, humor en daagt je uit het beste uit jezelf te halen, geeft veel complimenten… alles lezen - 22-03-2023 10:39

starstarstarstarstar
Danielle
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Anouk gaf de feedbacktraining. Normaal kijken we daar tegenop. Want tja, collega's aanspreken kan eng zijn natuurlijk. Maar Anouk geeft veel tips waardoor het geven van feedback een peuleschil wordt. Anouk is serieus, maar er is zeker ruimte voor een grap en een grol." - 14-03-2023 15:40

"Anouk gaf de feedbacktraining. Normaal kijken we daar tegenop. Want tja, collega's aanspreken kan eng zijn natuurlijk. Maar Anouk geeft veel… alles lezen - 14-03-2023 15:40

starstarstarstarstar
Gabrielle Linger
klantenservice
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Heel veel van Anouk geleerd. Zowel tijdens de groepstraining als individuele coaching. Haar manier van trainen en uitleggen is erg prettig. Heeft veel inzicht en echt bruikbare tips. En je merkt ook dat ze in de materie gelooft en er zelf enthousiast over is. Ze wil je ook echt helpen om beter te worden. Dankzij haar en haar collega's kan ik stappen vooruit maken in t werk." - 14-03-2023 13:10

"Heel veel van Anouk geleerd. Zowel tijdens de groepstraining als individuele coaching. Haar manier van trainen en uitleggen is erg prettig. … alles lezen - 14-03-2023 13:10

starstarstarstarstar_half
Claudia Boyd
Hostess, KSV medewerker
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga zo door Tara!! Je bent een topper." - 07-02-2023 18:14

"Vandaag een training van Tara gehad!. Deze gaf zij met veel aandacht, enthousiasme en professionallitiet. Ik heb veel geleerd in 1 dag. Ga z… alles lezen - 07-02-2023 18:14

starstarstarstarstar_half
Anne-Karen van Doorn
Front Office Medewerkster
9
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Met veel enthousiasme heeft Tara ons geleerd hoe wij onze telefoongesprekken efficiënter kunnen afhandelen en managen. De lesmodules worden meteen in de praktijk gebracht door te oefenen met Tara. We zijn bij Coach+Result warm ontvangen op een mooie locatie. Alles bij elkaar een leuke en leerzame dag gehad! " - 06-02-2023 09:11

"Met veel enthousiasme heeft Tara ons geleerd hoe wij onze telefoongesprekken efficiënter kunnen afhandelen en managen. De lesmodules worden … alles lezen - 06-02-2023 09:11

starstarstarstarstar
Ronald Soer
Ks
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar normaal mijn gedachten nog wel eens afdwalen bij een training was er geen moment bij dat ik inkakte. Ondanks dat ik de training als oude rot al vaak heb gehad is het Tara gelukt om toch nog wat nieuwe dingen aan te leren waarvoor complimenten! Bedankt Tara, het was een feestje dat je er was." - 26-01-2023 22:02

"Tara is een superenthousiaste,vrolijke trainster die de training boeiend houdt met veel interactie en humor. De tijd vloog voorbij en waar n… alles lezen - 26-01-2023 22:02

starstarstarstarstar
Andrea Kools
Guest Experience Manager
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de goede voorbereiding en de praktische voorbeelden.
We zijn als team gegroeid door haar training!" - 13-01-2023 12:35

"Tara is een ontzettend gedreven en enthousiaste coach! Van begin tot eind wist zij de deelnemers te boeien. Wat ik vooral fijn vond is de go… alles lezen - 13-01-2023 12:35

starstarstarstarstar
Jella Nefs
Corporate Recruiter
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"De training was erg waardevol, omdat mijn persoonlijke doel behaald kan worden met de input van de training. Ik heb nu de nodige structuur in het eerste telefonische gesprek. Ik vond de dag voorbij vliegen en alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik heb echt niks aan te merken op de trainingsdag, want ik ben met een heel voldaan gevoel richting huis gegaan. Bedankt Astrid!" - 12-12-2022 10:24

"De training was erg waardevol, omdat mijn persoonlijke doel behaald kan worden met de input van de training. Ik heb nu de nodige structuur i… alles lezen - 12-12-2022 10:24

starstarstarstarstar
Evelien Dijt
Klantenservice medewerkster
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Zeer veel nuttige en bruikbare informatie. Met de interactieve training hoor je ook wat je beter kan doen. Ook later nog een 1/1 training om de puntjes op de i te zetten. Dank je wel!" - 05-12-2022 11:57

"Zeer veel nuttige en bruikbare informatie. Met de interactieve training hoor je ook wat je beter kan doen. Ook later nog een 1/1 training om… alles lezen - 05-12-2022 11:57

starstarstarstarstar
Resie Molin
Receptioniste/ telefoniste
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele dag, maar voelde niet zo, vloog voorbij, vond het bijna jammer dat de dag afgerond werd, Tara is een topper!" - 30-11-2022 15:19

"Enorm gedreven, professioneel, maar daarbij met zoveel enthousiasme, was een bijzondere training, veel geleerd, de training duurde de hele d… alles lezen - 30-11-2022 15:19

starstarstarstarstar
Alex Looijen
On-Site IT Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er toch nog wat zaken waar we allemaal rekening mee konden houden. Pauline weet wat ze doet en geeft ook goed advies." - 30-11-2022 13:45

"we hebben 2 sessies gehad waarvan 1 groepssessie, als eerste dacht ik dat dit niet nodig zal zijn voor mijn werk, maar uiteindelijk waren er… alles lezen - 30-11-2022 13:45

starstarstarstarstar
Marcel Jansen
Senior support engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

""Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk en positief persoon waar je graag naar luistert.
Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan dit soort trainingen" - 29-11-2022 12:39

""Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolij… alles lezen - 29-11-2022 12:39

starstarstarstarstar
Pieter Hulscher
support engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk en positief persoon waar je graag naar luistert.
Ik denk dat iedereen wel iets heeft aan dit soort trainingen." - 29-11-2022 12:29

"Goede en duidelijke training. Veel geleerd m.b.t doorvragen, zekerheid uitstralen over de telefoon en de regie nemen. Pauline is een vrolijk… alles lezen - 29-11-2022 12:29

starstarstarstarstar_border
van Son
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet blijven en zaken niet goed of fout zijn. Zeer positieve insteek. Complimenten!" - 24-11-2022 08:52

"Pauline weet waar ze het over heeft en kan gemakkelijk adviezen en tips geven. Erg prettig contact. Pauline benadrukt dat je bij jezelf moet… alles lezen - 24-11-2022 08:52

starstarstarstarstar
Huigen
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien van goede en nuttige feedback en er wordt zo goed mogelijk gekeken naar wat jij nodig hebt." - 23-11-2022 15:40

"Pauline maakt de trainingen leuk door ze interactief te maken, en niet te serieus. De trainingen zijn uitstekend verzorgd, je wordt voorzien… alles lezen - 23-11-2022 15:40

starstarstarstarstar
Jeffrey Franken
Support Engineer
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht als je verbeterpunten worden behandeld en ze geeft tips hoe je hier optimaal mee om kunt gaan en hoe je kan verbeteren." - 23-11-2022 15:30

"Pauline geeft op een rustige maar duidelijke manier inzicht in jouw gedrag wanneer je communiceert. Dit is erg waardevol! Zowel je kracht al… alles lezen - 23-11-2022 15:30

starstarstarstarstar_border
Jay Pluymaeckers
Support Engineer
8
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Begeleiding is prima en effectief.

Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige manier van communiceren.

De training is volledig gebaseerd op het verbeteren van de communicatie van de persoon welke begeleid wordt, zonder te proberen de communicatievorm van de persoon aan te passen." - 23-11-2022 13:38

"Begeleiding is prima en effectief. Er wordt duidelijk aangegeven welke verbeterpunten aanwezig zijn, zonder vooroordelen over de huidige … alles lezen - 23-11-2022 13:38

starstarstarstarstar
Debbie Bargmann
Senior poli ogen Amsterdam
10
Klant- en servicegericht telefoneren / Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken / Telefoontraining / Customer service / Klantenservice

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen.
Geweldig om haar op onze locatie te hebben mogen ontvangen.
Alle collega's stonden er van tevoren in als
" ach ik weet het allemaal wel" maar dankzij Pauline weten zij toch de training goed toe te passen, dank daarvoor!" - 18-11-2022 09:11

"Ontzettend fijn om van Pauline tools aangereikt te krijgen om onze afdeling telefonie nog efficiënter te laten verlopen. Geweldig om haar o… alles lezen - 18-11-2022 09:11

Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Joyce Michielsen
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Nathalie Boons
Nathalie Boons
Je bent tot meer in staat dan je denkt!
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)