Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

Niveau
Tijdsduur
Trainers
Ivonne van Raaij+7
Startdatum en plaats
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 1.639 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 248 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
angelique van de haar
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik erg leuk en gezellig. ze doet het zo leuk." - 21-02-2020 12:54

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik … alles lezen - 21-02-2020 12:54

Startdata en plaatsen

Breda (Ulvenhout)
5 mrt. 2020
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
16 apr. 2020
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
4 jun. 2020
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
24 sep. 2020
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
5 nov. 2020
check_circle Startgarantie
Breda (Ulvenhout)
15 dec. 2020
check_circle Startgarantie

Beschrijving

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te v…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Telefoneren, Telefonische verkoop, Accountmanagement en Contractmanagement.

Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen. 

Wat is het doel van deze training?
U leert uw telefonische servicegesprekken op perfect verzorgde, professionele en efficiënte wijze af te handelen. Dit zorgt voor een representatieve en klantgerichte uitstraling richting klanten en relaties.

Wat is het resultaat?
Na afloop van deze training bent u o.a. in staat om:

  • Een klant- en servicegerichte houding aan te nemen
  • Een goede sfeer te creëren en de juiste ‘toon’ te zetten door te spiegelen aan de klant
  • De juiste telefoonetiquette te hanteren
  • Op de juiste wijze door te verbinden
  • Om te gaan met irritaties en ongenoegen
  • Om te gaan met verschillende klanttypen

Voor wie?
De training Klant- en servicegericht telefoneren is bedoeld voor iedere medewerker die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. O.a. voor receptionisten, secretaressen, balie medewerkers, assistenten, klantenservice/customer service medewerkers, binnendienst medewerkers, administratief medewerkers, adviseurs etc.

Locatie

Trainingscentrum Coach + Result Breda. Bij voldoende interesse ook mogelijkheid tot training op locatie omgeving Utrecht. 

Direct inschrijven is mogelijk via onze website.

Trefwoorden: klantgericht telefoneren, service, klantvriendelijk, telefoniste, binnendienst, secretariaat, secretaresse, balie, receptie, receptioniste, inbound.

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining
Gebaseerd op 248 ervaringen
starstarstarstarstar_half
angelique van de haar
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik erg leuk en gezellig. ze doet het zo leuk." - 21-02-2020 12:54

"Mijn ervaring met haar is top, wat een leuk mens, ik heb een telefoonangst maar mede door haar wordt het steeds minder, de training vond ik … alles lezen - 21-02-2020 12:54

starstarstarstarstar
Mieke Seijfarth
michelderuwe@eurocept.nl
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige manier verbeteringen aanbrengen in je klantgericht telefoongebruik. " - 18-02-2020 14:41

"Anouk is een enthousiaste trainer, die op een positieve manier feedback geeft. Door haar manier van feedback geven leer je op een plezierige… alles lezen - 18-02-2020 14:41

starstarstarstarstar
Petra Vaessen
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden.
Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze een situatie waardoor je zelf gaat nadenken en met verbeterpunten komt.
De coaching on the job (als vervolg op de eerste trainingsdag) is er leerzaam. De insteek is positief, het geeft je vertrouwen en energie.
Alles is erop gericht je bewust te maken van wat je al heel goed doet, en waar je je nog kunt verbeteren.
Waardevol is ook dat ze samen met je op zoek gaat naar iets wat bij je past, zodat het geen kunstje wordt.
Anouk heeft hart voor haar werk en geeft de training met passie!
" - 18-02-2020 14:09

"Anouk heeft zich goed verdiept in ons werk om daarmee een training op maat aan te bieden. Door in kleine groepen te oefenen, creëert ze ee… alles lezen - 18-02-2020 14:09

starstarstarstarstar
Chaima Nosairi
apotheekassistent
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke training. Ga zo door.Je doet het geweldig!" - 18-02-2020 13:46

"Zeer goede en leuke training gehad van Anouk. Je sterke punten worden benoemd en ontvangt goede tricks. Dank je wel Anouk voor de leuke trai… alles lezen - 18-02-2020 13:46

starstarstarstarstar
Bianca Kooij
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt. De dag vliegt zo voorbij, geen langdradige stof of saaie momenten. Een aanrader!" - 18-02-2020 11:23

"Wat een waardevolle training, ontzettend veel aan gehad! Anouk geeft veel positieve feedback en goede voorbeelden waar je echt wat mee kunt.… alles lezen - 18-02-2020 11:23

starstarstarstarstar
Jolanda Stekelenburg
Apothekersassistente
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik een communicatietraining leuk om te volgen.

" - 18-02-2020 10:18

"Ik heb de training als heel leerzaam ervaren. Anouk kijkt naar wat goed gaat en geeft tips bij wat minder goed gaat. Op deze manier vind ik … alles lezen - 18-02-2020 10:18

starstarstarstarstar
Jannie Hofstede
medewerker Customer Service
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar geleerd." - 17-02-2020 15:23

"Anouk maakt van de training een waar feestje. Van begin tot het einde weet ze te boeien en je bij de leest te houden. Ik heb veel van haar g… alles lezen - 17-02-2020 15:23

starstarstarstarstar_half
Petra meerwijk
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wijze door middel van kleine rollespelen met ons oefende ." - 17-02-2020 15:21

"Goede training gehad met veel informatie en goede voorbeelden. Dit komt ook door de trainster die erg enthousiast was en op ontspannende wij… alles lezen - 17-02-2020 15:21

starstarstarstarstar
Euser
CS
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ze geeft op een zeer leuke en positieve manier training. Ze stelt je op je gemak als je je onzeker voelt. Geeft goede feedback op een positieve manier en benadrukt je plus punten." - 17-02-2020 11:57

"Ze geeft op een zeer leuke en positieve manier training. Ze stelt je op je gemak als je je onzeker voelt. Geeft goede feedback op een positi… alles lezen - 17-02-2020 11:57

starstar_borderstar_borderstar_borderstar_border
Jeanette Rutjes
apothekersassistente
2
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb de training met Anouk als zeer leuk ervaren. Anouk motiveert en stimuleert je en haalt het beste in jezelf naar boven. ze is een postieve en zeer kundige coach. TOP" - 17-02-2020 10:37

"Ik heb de training met Anouk als zeer leuk ervaren. Anouk motiveert en stimuleert je en haalt het beste in jezelf naar boven. ze is een post… alles lezen - 17-02-2020 10:37

starstarstarstarstar_half
Anouk C
Project Coördinator
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb het ervaren als een hele gezellige dag! Het was een leuke training en ik kreeg goede tips en tricks waar ik ook echt iets mee kan.
Kortom: een aanrader!

" - 13-02-2020 13:33

"Ik heb het ervaren als een hele gezellige dag! Het was een leuke training en ik kreeg goede tips en tricks waar ik ook echt iets mee kan. K… alles lezen - 13-02-2020 13:33

starstarstarstarstar_half
Eveline de Bruijne
Planner
9
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ontzettend pakkende training met goede voorbeelden. Het is geen moment saai geweest. Anouk neemt je goed mee in verschillende situaties. Ook worden je sterke punten benoemd en ligt de focus niet alleen maar op wat beter kan. Zeer positief ervaren." - 13-02-2020 12:58

"Ontzettend pakkende training met goede voorbeelden. Het is geen moment saai geweest. Anouk neemt je goed mee in verschillende situaties. Ook… alles lezen - 13-02-2020 12:58

starstarstarstarstar
Cees/Kick Croese
Medewerker Sanatheek Eurocept Homecare
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Ik heb deze training als zeer positief ervaren,met name de duidelijkheid en heldere uitleg van Mevr. Anouk Smulders.Ik heb veel geleerd en kan beter omgaan met clienten/patienten met betrekking tot afspraken en/of informatie" - 13-02-2020 10:00

"Ik heb deze training als zeer positief ervaren,met name de duidelijkheid en heldere uitleg van Mevr. Anouk Smulders.Ik heb veel geleerd en k… alles lezen - 13-02-2020 10:00

starstarstarstarstar
Anne Edelijn
persoonlijk adviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Super leerzame tijd gehad met Maryam. Positief ervaren en super hoe betrokken je bij het proces bent. Super en ga verder aan de slag met de tips die ik heb gekregen. Ga dit meenemen in de toekomst...
Bedankt" - 12-02-2020 14:36

"Super leerzame tijd gehad met Maryam. Positief ervaren en super hoe betrokken je bij het proces bent. Super en ga verder aan de slag met de … alles lezen - 12-02-2020 14:36

Dank je wel Anne. Veel succes met alles in de praktijk te brengen na je mooiste project nu eerst!

- 12-02-2020 14:36
Susan de Bree
starstarstarstarstar
Susan de Bree
Marketeer
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Een hele fijne training gehad van Maryam Leenheer. Veel geleerd! Tijdens de training doe je veel rollenspellen met een echte telefoon! Deze gesprekken worden opgenomen en tijdens de les terug geluisterd. Zodat je direct hoort wat je geleerd hebt of kan verbeteren. Top training." - 12-02-2020 13:16

"Een hele fijne training gehad van Maryam Leenheer. Veel geleerd! Tijdens de training doe je veel rollenspellen met een echte telefoon! Deze … alles lezen - 12-02-2020 13:16

Fijn Susan!

- 12-02-2020 13:16
starstarstarstarstar
Jarno Tissen
Klant adviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Maryam is mega enthousiast, door die enthousiasme neemt ze iedereen mee in dat gevoel. Alles wat Maryam verteld geloof je direct en is overtuigend. Al met al super veel van geleerd!" - 12-02-2020 13:11

"Maryam is mega enthousiast, door die enthousiasme neemt ze iedereen mee in dat gevoel. Alles wat Maryam verteld geloof je direct en is overt… alles lezen - 12-02-2020 13:11

Fijn Jarno! Veel succes en vooral veel plezier met oefenen!

- 12-02-2020 13:11
starstarstarstarstar
Wieger van Rijswijk
Adviseur SNS
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Mayram is ontzettend positief, deskundig en enthousiast en dat werkt aanstekelijk! Deze combinatie maakt een cursus door Mayram gegeven echt tot een meerwaarde. Inhoudelijk helpt de cursus je met een structuur waarop je altijd terug kunt vallen en sluit deze perfect aan op de praktijk.

Ik kan de cursus gegeven door Maryam aan een ieder van harte aanbevelen!" - 12-02-2020 10:34

"Mayram is ontzettend positief, deskundig en enthousiast en dat werkt aanstekelijk! Deze combinatie maakt een cursus door Mayram gegeven echt… alles lezen - 12-02-2020 10:34

Dank je wel voor je inzet en veel succes met het in de praktijk brengen!

- 12-02-2020 10:34
starstarstarstarstar
Elli Koster
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Training gehad op een fijne locatie en op kantoor. Veel aan de training gehad door Maryam. Zeer deskundig, kan het eenvoudig en duidelijk uitleggen en vol enthousiasme zodat je echt hier echt mee moet doen. Zeer tevreden over de training." - 11-02-2020 14:54

"Training gehad op een fijne locatie en op kantoor. Veel aan de training gehad door Maryam. Zeer deskundig, kan het eenvoudig en duidelijk ui… alles lezen - 11-02-2020 14:54

Dank je wel Elli. Veel succes op je nieuwe plek!

- 11-02-2020 14:54
starstarstarstarstar
Astrid Mulder
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Erg positieve benadering, leerzaam, herkenbare voorbeelden om inzichten te verduidelijken. Ook op de werkplek voelt het niet bezwarend dat ze meekijkt en luistert, tips zijn bruikbaar. Weet ook de vinger te leggen op wat bij mij mijn blokkade is. Door dit in te zien en de structuur en tips op te volgen verwacht ik dat ik telefonie niet alleen beter zal gaan doen, maar ook leuker ga vinden. " - 11-02-2020 14:51

"Erg positieve benadering, leerzaam, herkenbare voorbeelden om inzichten te verduidelijken. Ook op de werkplek voelt het niet bezwarend dat z… alles lezen - 11-02-2020 14:51

Dank je wel Astrid! Heel veel succes en vooral veel plezier met het oefenen!

- 11-02-2020 14:51
starstarstarstarstar
Anje Ruiter
Klantadviseur
10
Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

"Heel erg veel geleerd tijdens deze training. Het is heel goed gericht op de praktijk en prima tips gekregen.
Mijn cross sell resultaten gaan vast stijgen. Super gedaan Maryam, dank je wel!" - 11-02-2020 11:07

"Heel erg veel geleerd tijdens deze training. Het is heel goed gericht op de praktijk en prima tips gekregen. Mijn cross sell resultaten gaa… alles lezen - 11-02-2020 11:07

Dank je wel Anje. En nu eerst genieten van je welverdiende vakantie!!

- 11-02-2020 11:07
Ivonne van Raaij - 'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,7
Joyce Michielsen - 'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
Joyce Michielsen
'Groeien is springen in het onbekende, telkens weer'
9,7
Sjoerd Wenselaar - 'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Koen Faber - 'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
Koen Faber
'Je houdt jezelf voor de gek als je op dezelfde manier blijft verkopen en toch een hogere omzet verwacht'
9,5
Esther Noordhoek - 'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Anouk Smulders - ‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Maryam Leenheer - ‘Life begins at the end of your comfort zone’
Maryam Leenheer
‘Life begins at the end of your comfort zone’
9,8
Myrinke van Werkum - Trainer-Coach
Myrinke van Werkum
Trainer-Coach

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)