Omgaan met klachten (ook online mogelijk)
"Het was een goede training, 1 of 1 waardoor de trainer alle aandacht voor je had. Er was genoeg ruimte om inhoudelijk in te gaan op klachten die spelen op de afdeling waar ik voor werk. " - 26-03-2024 08:29
"Het was een goede training, 1 of 1 waardoor de trainer alle aandacht voor je had. Er was genoeg ruimte om inhoudelijk in te gaan op klachten… alles lezen - 26-03-2024 08:29
Startdata en plaatsen
placeEindhoven 16 okt. 2024 |
placeAmsterdam 17 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 17 okt. 2024 |
placeNootdorp 18 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 18 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 23 okt. 2024 |
placeUtrecht 23 okt. 2024 |
placeEindhoven 24 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 24 okt. 2024 |
placeAmsterdam 25 okt. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 25 okt. 2024 |
placeNootdorp 6 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 6 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 7 nov. 2024 |
placeUtrecht 7 nov. 2024 |
placeEindhoven 8 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 8 nov. 2024 |
placeAmsterdam 13 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 13 nov. 2024 |
computer Online: online - virtual classroom 14 nov. 2024 |
Beschrijving
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Het pad naar tevreden klanten
Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt.
Onvermijdelijk, soms frustrerend, maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk een waardevolle troef kunnen zijn?
Klachten vormen de stem van je klanten, ze bieden een kans om je diensten te verbeteren en relaties te versterken.
Aan het einde van deze training ben je in staat om de oorzaken van klachten te achterhalen, de stappen voor het behandelen van klachten te begrijpen en te weten hoe je moet omgaan met speciale situaties. Je zult leren hoe je klachten efficiënt kunt oplossen en hoe je ze kunt benutten om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
O…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Het pad naar tevreden klanten
Klachten, het is iets waar elk bedrijf mee te maken krijgt.
Onvermijdelijk, soms frustrerend, maar wat als we je vertellen dat klachten eigenlijk een waardevolle troef kunnen zijn?
Klachten vormen de stem van je klanten, ze bieden een kans om je diensten te verbeteren en relaties te versterken.
Aan het einde van deze training ben je in staat om de oorzaken van klachten te achterhalen, de stappen voor het behandelen van klachten te begrijpen en te weten hoe je moet omgaan met speciale situaties. Je zult leren hoe je klachten efficiënt kunt oplossen en hoe je ze kunt benutten om bedrijfs- en productieprocessen kwalitatief te verbeteren.
Onderwerpen
• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te
handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een
ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen
verbeteren
Inclusief
• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis
parkeren voor de deur.
Exclusief
• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.
"Het was een goede training, 1 of 1 waardoor de trainer alle aandacht voor je had. Er was genoeg ruimte om inhoudelijk in te gaan op klachten die spelen op de afdeling waar ik voor werk. " - 26-03-2024 08:29
"Het was een goede training, 1 of 1 waardoor de trainer alle aandacht voor je had. Er was genoeg ruimte om inhoudelijk in te gaan op klachten… alles lezen - 26-03-2024 08:29
"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat het prettig maakt om de training om te buigen naar eigen ervaring. " - 11-09-2023 11:05
"Fijne training waar je fijne inzichten en goede handvatten krijgt om met klachten om te kunnen gaan. Veel ruimte ook voor eigen inbreng wat … alles lezen - 11-09-2023 11:05
"Omgaan met Klachten is een fijne training die veel informatie geeft over verschillende aanpakken. Ook erg toepasbaar in de praktijk. Veel voorbeelden, fijne hand-out om later nog eens terug te lezen" - 11-04-2023 18:09
"Omgaan met Klachten is een fijne training die veel informatie geeft over verschillende aanpakken. Ook erg toepasbaar in de praktijk. Veel vo… alles lezen - 11-04-2023 18:09
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46
"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27
"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.