Omgaan met klachten - nu ook online: virtual classroom!
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46
Startdata en plaatsen
computer Online: online - virtual classroom 29 mrt. 2023 |
placeUtrecht 29 mrt. 2023 |
placeEindhoven 30 mrt. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 30 mrt. 2023 |
placeAmsterdam 31 mrt. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 31 mrt. 2023 |
placeNootdorp 5 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 5 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 6 apr. 2023 |
placeUtrecht 6 apr. 2023 |
placeEindhoven 12 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 12 apr. 2023 |
placeAmsterdam 13 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 13 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 19 apr. 2023 |
placeUtrecht 19 apr. 2023 |
placeNootdorp 20 apr. 2023check_circle Startgarantie |
placeEindhoven 21 apr. 2023 |
computer Online: online - virtual classroom 21 apr. 2023 |
placeAmsterdam 26 apr. 2023 |
Beschrijving
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Elk bedrijf heeft ermee te maken. Ontevreden klanten die zeuren aan de telefoon en mailen over iets wat er volgens hen niet goed is gegaan... Super vervelend... Toch?
Niets is minder waar. Klachten zijn kansen. Een klacht kan (en moet) je organisatie verbeteren. Een goed behandelde klacht betekent een klant voor het leven.
Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan.
Aan het einde van deze training kun jij de oorzaken van klachten herkennen, weet jij de stap…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Voordelen van Input Support
> Doorgaans kleine groepen: 1 tot 3 deelnemers
> Een praktische en praktijkgerichte aanpak
> Trainer(s) met veel vakkennis en jarenlange ervaring
> Hoge waardering door cursisten op Springest.nl
Omgaan met klachten
Elk bedrijf heeft ermee te maken. Ontevreden klanten die zeuren aan de telefoon en mailen over iets wat er volgens hen niet goed is gegaan... Super vervelend... Toch?
Niets is minder waar. Klachten zijn kansen. Een klacht kan (en moet) je organisatie verbeteren. Een goed behandelde klacht betekent een klant voor het leven.
Kennis en inzicht zijn essentieel om klachten goed en professioneel te kunnen interpreteren en af te handelen. Klachten zijn vaak lastig en zeer tijdverslindend maar leveren het bedrijf ook nuttige informatie op over dingen die vaak meerdere malen fout gaan.
Aan het einde van deze training kun jij de oorzaken van klachten herkennen, weet jij de stappen om een klacht te behandelen en hoe om te gaan met bijzondere klachtsituaties. Je leert een klacht efficiënt op te lossen en te gebruiken om bedrijfs- en productie processen kwalitatief te verbeteren.
Onderwerpen
• Ideeën en suggesties om klachten op een positieve manier af te
handelen
• Neem je klanten en hun klachten serieus
• Klachten afhandelen - terecht of onterecht
• Maak je klagende klant een vaste klant
• Succesvol omgaan met klagende klanten – do’s en dont’s
• Eén front vormen naar de klant – niet de schuld geven aan een
ander
• Communicatie technieken
• Structurele oplossingen: bedrijfs- en productieprocessen
verbeteren
Inclusief
• Trainingsmaterialen en syllabus.
• Cursisten ontvangen na afloop een ingelijst certificaat.
• Voor trainingen in Nootdorp: lunch, koffie/thee/water en gratis
parkeren voor de deur.
Exclusief
• Het tarief is exclusief BTW en reiskosten a € 0,19 per gereden kilometer.
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk nog fijner maakte. mooie mensen in een mooi bedrijf" - 21-12-2021 10:46
"een hele fijne dag gehad. er werd de tijd genomen om verhalen aan te horen. ik had het geluk dat ik die dag alleen was , wat het eigenlijk n… alles lezen - 21-12-2021 10:46
"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor mij Veel tips gekregen die ik tijdens mijn werk nog steeds gebruik. " - 22-04-2021 10:27
"Super training met veel praktijk voorbeelden en persoonlijke aandacht. Ik durfde te vragen wat ik nodig had en de trainer had alle tijd voor… alles lezen - 22-04-2021 10:27
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. Kregen veel handvaten toegereikt waar we mee verder kunnen. Een echte aanrader. " - 03-08-2020 07:48
"Frank is een zeer kundig man met veel praktijk ervaring. Wij kregen een zeer gerichte training waardoor wij als team goed getraind werden. K… alles lezen - 03-08-2020 07:48
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen en probeerde zich echt te richten op de informatie die ik specifiek nodig had voor mijn werk. " - 13-05-2019 07:33
"Zeer leerzame training waardoor je toch anders gaat kijken naar klachten. De trainer was professioneel, kon veel praktijkvoorbeelden noemen … alles lezen - 13-05-2019 07:33
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.