Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

Type product
Tijdsduur
Trainers
Sjoerd Wenselaar+9

Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

Coach+Result
Logo van Coach+Result
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 Coach+Result heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 2.837 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #1 beste kleine opleider en #2 in Communicatie.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Sales, #1 in Secretarieel & Administratief, #1 beste trainer, #2 in Communicatie en #2 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Communicatie, #1 in Sales, #2 in Management en #2 in Opleiding & Onderwijs.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Sales, #2 in Opleiding & Onderwijs en #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Secretarieel & Administratief, #1 in Financieel, #1 in Sales, #2 in Communicatie en #3 overall.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,3
Gemiddeld cijfer voor Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Daniela Kochanová
Coördinator Informatiepunt Digitaal Meedoen
9
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Namens de IDO-medewerkers van de Bibliotheek Utrecht wil ik zeggen dat wij de communicatie- en klantbelevingstraining over hospitality als zeer waardevol hebben ervaren. Petra was een uitstekende trainer die goed luisterde en ons hielp met praktische voorbeelden om mee te oefenen. Dankzij haar begeleiding begrijpen we nu beter hoe belangrijk het is om aannames te vermijden en meer open vragen te stellen in plaats van gesloten vragen. De inhoud van de training was relevant en goed afgestemd op ons niveau. Al met al een leerzame ervaring!" - 24-12-2024 09:18

"Namens de IDO-medewerkers van de Bibliotheek Utrecht wil ik zeggen dat wij de communicatie- en klantbelevingstraining over hospitality als z… alles lezen - 24-12-2024 09:18

Daniela wat een ontzettend mooie review! Dank jullie wel.

- 24-12-2024 09:18

Beschrijving

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op de lange termijn aan jou te binden, waarbij je aan alle verwachtingen voldoet en ze daarnaast natuurlijk ook gaat overtreffen. Een ervaring creëren die blijft!

Je leert wat jij kunt doen om een klantgerichte- en representatieve uitstraling te realiseren en een excellente klantervaring te creëren. Je leert wat nodig is om een professionele eerste indruk achter te laten en de klant aan je te binden. Jij leert efficiënt en effectief de klantvraag op te halen en het gesprek sturing te geven.

Wat ga je leren?

Een professionele eerste indruk
Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van etiquette;
K…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Hospitality, Hotelmanagement, Eventmanagement, Horeca en HACCP.

Hoe maak je van een klant een fan? Wat kan jij doen om de relatie nu- en op de lange termijn aan jou te binden, waarbij je aan alle verwachtingen voldoet en ze daarnaast natuurlijk ook gaat overtreffen. Een ervaring creëren die blijft!

Je leert wat jij kunt doen om een klantgerichte- en representatieve uitstraling te realiseren en een excellente klantervaring te creëren. Je leert wat nodig is om een professionele eerste indruk achter te laten en de klant aan je te binden. Jij leert efficiënt en effectief de klantvraag op te halen en het gesprek sturing te geven.

Wat ga je leren?

Een professionele eerste indruk
Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van etiquette;
Kleding / Persoonlijke verzorging
Maximaal effect bereiken met goed stemgebruik
Klant- en servicegericht woordgebruik hanteren
Omgevingsgerichtheid; oog hebben voor omgeving
Een goede sfeer creëren en de juiste ‘toon’ zetten in het omgaan met verschillende klanttypen in telefoon en face-to-face communicatie

Coach + Result biedt resultaatgerichte en praktische trainings- en coachingtrajecten aan op het gebied van: Verkoop, Service + Klantbeleving, Management en Persoonlijke + Teamontwikkeling. Wij zijn specialist in het vergroten van commerciële slagkracht en het verhogen van klantbeleving, door het optimaliseren van (commercieel) klantcontact. 

Wij richten ons op het beïnvloeden van gedrag, Daarom zijn onze trainingen opgebouwd volgens drie bouwstenen: weten (kennis = wat), willen (motivatie = waarom) en kunnen (kunde = hoe). Wanneer u weet welke vaardigheden en technieken u kunt inzetten in uw contact met klanten, u weet wat dit u oplevert en u beschikt over de kunde om de vaardigheden en technieken daadwerkelijk toe te passen, dan pas kan de gewenste output gerealiseerd worden.

9,3
Gemiddeld cijfer voor Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Daniela Kochanová
Coördinator Informatiepunt Digitaal Meedoen
9
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Namens de IDO-medewerkers van de Bibliotheek Utrecht wil ik zeggen dat wij de communicatie- en klantbelevingstraining over hospitality als zeer waardevol hebben ervaren. Petra was een uitstekende trainer die goed luisterde en ons hielp met praktische voorbeelden om mee te oefenen. Dankzij haar begeleiding begrijpen we nu beter hoe belangrijk het is om aannames te vermijden en meer open vragen te stellen in plaats van gesloten vragen. De inhoud van de training was relevant en goed afgestemd op ons niveau. Al met al een leerzame ervaring!" - 24-12-2024 09:18

"Namens de IDO-medewerkers van de Bibliotheek Utrecht wil ik zeggen dat wij de communicatie- en klantbelevingstraining over hospitality als z… alles lezen - 24-12-2024 09:18

Daniela wat een ontzettend mooie review! Dank jullie wel.

- 24-12-2024 09:18
Carly van Schaik
starstarstarstarstar_border
Carly van Schaik
8
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Fijne training op onze eigen locatie, de bibliotheek.
Prettige uitleg over het klantengesprek face to face toepasbaar in onze Ido spreekuren. Goede cases en oefeningen uit de praktijk met bijv. een rollenspel. Maar ook voorbeelden van wensen van een klant bij een reisbureau of de hospitality in een restaurant.
Dank voor de leuke en leerzame training!" - 19-12-2024 13:45

"Fijne training op onze eigen locatie, de bibliotheek. Prettige uitleg over het klantengesprek face to face toepasbaar in onze Ido spreekure… alles lezen - 19-12-2024 13:45

Graag gedaan Carly, jij bedankt voor je mooie review!

- 19-12-2024 13:45
starstarstarstarstar_half
Soares e Silva
Bibliotheek Medewerker IDO
9
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Ik heb met Petra veel inzicht gekregen in hoe ik met klanten binnen onze taken en grenzen kan blijven denken en ze kan helpen om met een positief gevoel de deur uit te gaan. Als ik mezelf de tijd gun om te vertragen en goed te luisteren, dan kan ik klanten helpen binnen mijn expertise of ze doorverwijzen naar de juiste hulpverleners. Petra straalde veel rust uit en was tegelijkertijd ontzettend grappig. Dit in een veilig en fijne sfeer!" - 17-12-2024 15:58

"Ik heb met Petra veel inzicht gekregen in hoe ik met klanten binnen onze taken en grenzen kan blijven denken en ze kan helpen om met een pos… alles lezen - 17-12-2024 15:58

Dank je wel Soares voor dit mooie bericht. Succes!

- 17-12-2024 15:58
starstarstarstarstar
J. Powel
Bibliotheek Medewerker/IDO Medewerker
10
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Petra geeft kaders van de training goed aan. Ze is echt zichzelf en komt spontaan over. Er was ruimte voor ons als groep om ons zegje te doen en een zijspoor te nemen, want Petra bracht onze aandacht op een positieve en leuke manier terug naar de opdracht van het moment!" - 13-12-2024 13:57

"Petra geeft kaders van de training goed aan. Ze is echt zichzelf en komt spontaan over. Er was ruimte voor ons als groep om ons zegje te doe… alles lezen - 13-12-2024 13:57

Dank je wel voor voor deze fijne review!

- 13-12-2024 13:57
starstarstarstarstar
Jasper Pearson
10
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Goede individuele aandacht voor verbeterpunten per medewerker. Als trainer is Petra erg fijn en toegankelijk, met goede kennis van zaken. Concrete punten geformuleerd om aan te werken, om aan het eind van de training hier op terug te blikken na het in de praktijk toegepast te hebben." - 29-11-2024 13:31

"Goede individuele aandacht voor verbeterpunten per medewerker. Als trainer is Petra erg fijn en toegankelijk, met goede kennis van zaken. Co… alles lezen - 29-11-2024 13:31

Dank Jasper! Succes met het toepassen !

- 29-11-2024 13:31
starstarstarstarstar
Pete Barnes
Zaalverhuur & evenementen
10
Communicatie training/ klantbeleving: Hospitality

"Tara is een hele enthousiaste trainer en dit maakte de training ontspannend en leuk. We hebben veel "on the job" geoefend. Dit was was heel leerzaam met heel veel tips hoe ik de training in mijn werk kan toepassen." - 25-01-2024 12:09

"Tara is een hele enthousiaste trainer en dit maakte de training ontspannend en leuk. We hebben veel "on the job" geoefend. Dit was was heel … alles lezen - 25-01-2024 12:09

Sjoerd Wenselaar
Sjoerd Wenselaar
'Als je 90% van je aandacht richt op de 10% die niet goed gaat, ga je na verloop van tijd denken dat 90% niet goed gaat'
9,9
Esther Noordhoek
Esther Noordhoek
'Wat je beschouwt als de top is misschien alleen nog maar het opstapje'
9,8
Ivonne van Raaij
Ivonne van Raaij
'Alles wat je écht wilt bereiken, ligt één stap buiten je comfort zone'
9,8
Anouk Smulders
Anouk Smulders
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,7
Roy van Maurik
Roy van Maurik
‘Niet elke verandering is een verbetering, maar elke verbetering is wel een verandering’
9,9
Astrid Bontenbal
Astrid Bontenbal
Trainer/ Coach
9,7
Michèle van Beekum
Michèle van Beekum
''Je bent nooit uitgeleerd''
9,2
Petra Bosma
Petra Bosma
Trainer - Coach
9,4

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.