Incompany-training Webcare

Type product
Tijdsduur
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 28 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Versterk met je team de online klantenservice van je organisatie

Hoe je online met klanten (of burgers) communiceert, kan kritisch zijn voor je merkreputatie. Wat zijn de succesfactoren van goede webcare? En hoe zorg je met je team of collega’s ervoor dat de (klanten)service via Facebook, Twitter en andere social media als positief ervaren wordt? 

In de (online) incompany-training Webcare leren jullie als team, afdeling of organisatie hoe structureel effectief online te communiceren. Jullie gaan de tone of voice van de organisatie op social media verder optimaliseren en ontdekken wat te doen bij vragen, complimenten, discussies én crises.

Resultaat

  • Jullie kennen de (on)geschreven regels van…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Versterk met je team de online klantenservice van je organisatie

Hoe je online met klanten (of burgers) communiceert, kan kritisch zijn voor je merkreputatie. Wat zijn de succesfactoren van goede webcare? En hoe zorg je met je team of collega’s ervoor dat de (klanten)service via Facebook, Twitter en andere social media als positief ervaren wordt? 

In de (online) incompany-training Webcare leren jullie als team, afdeling of organisatie hoe structureel effectief online te communiceren. Jullie gaan de tone of voice van de organisatie op social media verder optimaliseren en ontdekken wat te doen bij vragen, complimenten, discussies én crises.

Resultaat

  • Jullie kennen de (on)geschreven regels van webcare via social media
  • Jullie hebben de perfecte tone of voice te pakken en weten die effectief te gebruiken
  • Jullie hebben inzicht in de valkuilen van webcare en kunnen die omzeilen
  • Jullie weten wat te doen bij vragen, klachten, online crises, etc.
  • Jullie verzorgen excellente dienstverlening via social media

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 en 2020 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.