Training Klachtenbehandeling | Omgaan met klachten
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Trainingsbureau voor ijzersterke klachtbehandeling
Klachtpatser ontwikkelt en verzorg diverse trainingen op het gebied van klachten- en feedbackmanagement. Iedereen die sterker wil worden in het omgaan met onvrede en klachten is bij Klachtpatser aan het juiste adres.
Alle trainingen van Klachtpatser zijn geschikt voor mensen, teams en organisaties uit verschillende branches en zijn zowel incompany als op basis van open inschrijving te volgen.
Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en kun je jouw dienstverlening en producten verbeteren.
Schrijf je in voor de training Klachtenbehandeling en leer precies dat wat nodig is om ijzersterk te worden in het voorkomen, oplossen en leren van klachten. De training geeft je inzichten en handvatten die je meteen kunt toepassen in de praktijk.
Doelgroep
Helpdeskmedewerkers, managers, verkopers, leraren, etc. De training Klachtenbehandeling is bedoeld voor iedereen die in zijn werk wel eens met ontevreden klanten te maken heeft.
Opbrengst
Na afloop van de training ben je uitgerust met de kennis e…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Trainingsbureau voor ijzersterke klachtbehandeling
Klachtpatser ontwikkelt en verzorg diverse trainingen op het gebied van klachten- en feedbackmanagement. Iedereen die sterker wil worden in het omgaan met onvrede en klachten is bij Klachtpatser aan het juiste adres.
Alle trainingen van Klachtpatser zijn geschikt voor mensen, teams en organisaties uit verschillende branches en zijn zowel incompany als op basis van open inschrijving te volgen.
Door een effectieve en klantgerichte klachtenbehandeling win je het vertrouwen van klanten, krijgt je organisatie een betere reputatie en kun je jouw dienstverlening en producten verbeteren.
Schrijf je in voor de training Klachtenbehandeling en leer precies dat wat nodig is om ijzersterk te worden in het voorkomen, oplossen en leren van klachten. De training geeft je inzichten en handvatten die je meteen kunt toepassen in de praktijk.
Doelgroep
Helpdeskmedewerkers, managers, verkopers, leraren, etc. De training Klachtenbehandeling is bedoeld voor iedereen die in zijn werk wel eens met ontevreden klanten te maken heeft.
Opbrengst
Na afloop van de training ben je uitgerust met de kennis en vaardigheden om vakkundig met onvrede en klachten van klanten om te gaan. Je bent scherper op jouw rol een snapt wat de essentie is klantgerichte klachtenbehandeling.
Programma
Je gaat aan de slag met voorbeelden uit de praktijk en ervaart hoe je het beste kunt omgaan met verschillende soorten ‘klagers’. Van agressief tot emotioneel. Je leert hoe je kunt reageren op een ‘onterechte’ klacht, zonder de relatie te beschadigen. En is er volop aandacht voor hoe je kunt verbeteren naar aanleiding van klachten.
Tijdens de training Klachtenbehandeling komen de volgende onderwerpen aan bod.
- Soorten klachten
- Klachten ontvangen
- Luister- en vraag technieken
- Omgaan met onredelijkheid, emotie en agressie
- Uitleg geven en afspraken maken
- Grenzen bewaken
- Fouten erkennen
- Win-win oplossing creëren
- Klachten afwijzen
- Positief afsluiten
- Nazorg
- Verbeteren
Studiemateriaal
Je krijgt een map vol trainingsmateriaal mee naar huis: theorie, checklisten en praktische tips. Daarmee kun je ook na de training je kennis en vaardigheden onderhouden en verder ontwikkelen!
Groepsgrootte
Bij de training Klachtenbehandeling zit je in een kleine groep van 4 tot 8 deelnemers met 1 trainer.
Studiebelasting
De training duurt 2 dagen. Je hoeft vooraf geen theorie door te nemen. Na je inschrijving maak ik een afspraak met je voor een telefonische intake. Deze duurt ongeveer 30 minuten.
Prijs
Meedoen aan de training op basis van open inschrijving kost € 900,- (exclusief 21% BTW). Dit bedrag dekt de begeleiding, de zaalhuur, de lunch en het trainingsmateriaal.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.