E-mailmarketing - SRM Track - Dag

Tijdsduur

E-mailmarketing - SRM Track - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Je wilt de e-mailmarketing van je organisatie of opdrachtgever opzetten, of juist beter inzetten. Dat maakt deze track zo geschikt voor jou.

Met e-mailmarketing kun je specifieke content naar gesegmenteerd publiek sturen, inschrijvingen werven en de klanttevredenheid verhogen. Tijdens deze SRM Track E-mailmarketing ontwikkel je de vaardigheden om e-mailadressen te werven (met oog voor de relevante wetgeving) en succesvol e-mailberichten te creëren. Je verdiept je in trends binnen e-mail zoals automatisering en leert op welke wijze je de resultaten van e-mailmarketing kunt meten. Zo ontwikkel je kennis en vaardigheden om e-mailberichten af te stemmen op je doelgroep en het effect van de beric…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: E-mail marketing, E-mail, Crossmedia, E-commerce en Google Analytics.

Je wilt de e-mailmarketing van je organisatie of opdrachtgever opzetten, of juist beter inzetten. Dat maakt deze track zo geschikt voor jou.

Met e-mailmarketing kun je specifieke content naar gesegmenteerd publiek sturen, inschrijvingen werven en de klanttevredenheid verhogen. Tijdens deze SRM Track E-mailmarketing ontwikkel je de vaardigheden om e-mailadressen te werven (met oog voor de relevante wetgeving) en succesvol e-mailberichten te creëren. Je verdiept je in trends binnen e-mail zoals automatisering en leert op welke wijze je de resultaten van e-mailmarketing kunt meten. Zo ontwikkel je kennis en vaardigheden om e-mailberichten af te stemmen op je doelgroep en het effect van de berichten te versterken. Wat je leert, pas je toe binnen je eigen werkomgeving.

In deze training leer je succesvolle nieuwsbrieven versturen en e-mailmarketing volwaardig te integreren binnen je marketing- en communicatiemix. Je leert e-mailcampagnes direct te managen, optimaliseren en segmenteren. Hierdoor hebben de mailings het meeste effect. De training wordt verzorgd door ervaren trainers die zelf dagelijks in de online marketingpraktijk actief zijn.

Je gaat aan de slag met onderwerpen die voor e-mailmarketing relevant zijn. Zo verdiep je je in zaken als het opzetten van e-mailcampagnes en A/B-testing. Ook raak je bekend met de privacywetgeving waardoor je precies weet wat wel en niet toegestaan is bij het verzamelen van klantgegevens en het benaderen van personen.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Uitgangspunten e-mailmarketing

o Plaats van e-mailstrategie binnen de online strategie
o Doelstellingen en KPI's van e-mailcampagnes
o Tech en tools voor e-mailmarketing

E-maildatabasemanagement

o Privacywetgeving rondom opt-in en opt-out
o Doelgroepen en segmentaties bepalen
o Werven van e-mailadressen en datahygiëne
o Aan- en afmeldflows

E-mailcampagnes

o Concept en creatie
o Opzetten van e-mailcampagnes
o Vormen en toepassingsmogelijkheden e-mailmarketing
o A/B-testing e-mailcampagnes
o Conversieoptimalisatie e-mailcampagnes

1 dagen

Trainingen

SRM-EMLM|E-mailmarketing - SRM Track

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)