AI voor Marketing en Communicatie - SRM Track - Virtual Classroom

Tijdsduur

AI voor Marketing en Communicatie - SRM Track - Virtual Classroom

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze training is bestemd voor marketingmanagers, senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan marcomteams. Als deelnemer ben je ervaren in het marketingvak, je bent van senior niveau en ...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingcommunicatie, NIMA Marketing-A, NIMA Marketingcommunicatie-B, NIMA Marketing-B en Online marketing.

Deze training is bestemd voor marketingmanagers, senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan marcomteams. Als deelnemer ben je ervaren in het marketingvak, je bent van senior niveau en ...

In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning mochten er problemen zijn.

Als marketeer van nu moet je je net zo snel als het vakgebied blijven ontwikkelen om niet achterop te raken als het gaat om technologie. Door de groei aan data- en marketingsilo’s spelen kunstmatige intelligentie (AI) en op machine learning (ML) gebaseerde marketingtools een cruciale rol. Deze middelen komen dan ook ruim aan bod in de SRM Track AI voor Marketing en Communicatie. Met AI en ML wordt het mogelijk gemaakt om gegevens en klantengedrag te analyseren, aanbevelingen en voorspellingen te doen en slimmer te worden. Dit zal de manier waarop marketeers beslissingen nemen fundamenteel gaan veranderen.

Volgens Harvard Business Review zijn AI en ML de belangrijkste technologieën van de 21ste eeuw. Lerende algoritmes helpen individuen en bedrijven om beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Door middel van AI en algoritmes kan men nauwkeuriger voorspellen welke consumenten bepaalde producten gaan kopen en hoeveel geld ze zullen uitgeven. Hierdoor is gepersonaliseerde communicatie mogelijk tegen lagere kosten. Door middel van AI en ML is het daarnaast makkelijker te achterhalen wie de werkelijke klanten van een bedrijf zijn. AI begint noodzakelijk te worden voor individuen en bedrijven om online groei beter te kunnen voorspellen. Bedrijven als Coolblue, Amazon, Netflix maar ook supermarktketens doen dit al aan de lopende band. Alleen hangt er nog veel jargon rond AI en weten veel mensen niet wat het precies is of hoe ze het kunnen toepassen voor hun bedrijf of product. Mensen zonder technische achtergrond missen vaak de nodige digitale vaardigheden. Ze weten niet welke datavragen ze moeten stellen of welke marketingtoepassingen mogelijk zijn met algoritmes. Deze track van SRM pakt dit probleem aan. Door praktische opdrachten en gebruik te maken van de laatste digitale tools leren we iedereen de 10 procent van AI die ze 90 procent van de tijd kunnen toepassen. We maken AI binnen het marketingvak toegankelijk voor iedereen.

Hoe kunnen we AI en de marketingactiviteiten bij elkaar brengen en zo de kansen van AI zien en toepassen? Dat is het centrale thema van de track AI voor Marketing en Communicatie gericht op marketingmanagers, senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan marcomteams.

Is het jouw ambitie om de kansen van AI en machine learning te benutten en zo jouw marketingactiviteiten continu te blijven verbeteren? En vind jij het belangrijk dat je kunt laten zien wat de toegevoegde waarde van AI aan de marketing en organisatiedoelen is? Schrijf je dan in voor deze training!

We behandelen en bespreken relevante praktijkcases en bekijken wat wij van deze cases en technieken kunnen leren. Ook verkennen we enkele specifieke AI tools en frameworks en geven daadwerkelijk handvatten mee om hier na deze training direct mee aan de slag te gaan.

In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:

AI voor Marketing en Communicatie - SRM Track

o AI in Business
o Analyses & Voorspellingen
o De vijf p’s van Marketing AI dieper uitgelicht
o AI in praktijk
o AI tools en frameworks

2 dagen

Trainingen

SRM-13775|AI voor Marketing en Communicatie - SRM Track

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)