Masterclass AI en Marketing - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
placeVirtual Classroom 12 mei. 2023 |
placeVirtual Classroom 22 sep. 2023 |
placeVirtual Classroom 12 dec. 2023 |
Beschrijving
De Masterclass AI en Marketing is bestemd voor marketingmanagers, senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan marcomteams. Als deelnemer ben je ervaren in het marketingvak, je bent van ...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
De Masterclass AI en Marketing is bestemd voor marketingmanagers, senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan marcomteams. Als deelnemer ben je ervaren in het marketingvak, je bent van ...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Tot nu toe was het budget, naast tools en talent, het
onderscheidende vermogen voor marketeers. Dat is echter
achterhaald, gedreven door de snelle groei van nieuwe vaardigheden
en verwachtingen van klanten. De marketeer van nu moet zich net zo
snel als het vakgebied blijven ontwikkelen om niet achterop te
raken als het gaat om technologie. Door de wildgroei aan data- en
marketingsilo’s spelen artificiële intelligentie (AI) en op machine
learning (ML) gebaseerde marketingtools een cruciale rol. Deze
technologieën worden in het centrum van vergaande personalisatie
geplaatst. Met AI en ML wordt het mogelijk gemaakt om gegevens en
klanteng...
Na afloop ontvang je het officiële certificaat 'Masterclass AI en Marketing' van SRM.
Volgens Harvard Business Review zijn AI en ML de belangrijkste
technologieën van de 21ste eeuw. Lerende algoritmes helpen
individuen en bedrijven om beter geïnformeerde beslissingen te
nemen. Door middel van AI en algoritmes kan men nauwkeuriger
voorspellen welke consumenten bepaalde producten gaan kopen en
hoeveel geld ze zullen uitgeven. Hierdoor is gepersonaliseerde
communicatie mogelijk tegen lagere kosten. Door middel van AI en ML
is het daarnaast makkelijker te achterhalen wie de werkelijke
klanten van een bedrijf zijn. AI begint noodzakelijk te worden voor
individuen en bedrijven om online groei beter te kunnen
voorspellen. Bedrijven als Coolblue, Amazon, Netflix maar ook
supermarktketens doen dit al aan de lopende band. Alleen hangt er
nog veel jargon rond AI en weten veel mensen niet wat het precies
is of hoe ze het kunnen toepassen voor hun bedrijf of product.
Mensen zonder technische achtergrond missen vaak de nodige digitale
vaardigheden. Ze weten niet welke datavragen ze moeten stellen of
welke marketingtoepassingen mogelijk zijn met algoritmes. Deze
Masterclass pakt dit probleem aan. Door praktische opdrachten en
gebruik te maken van de laatste digitale tools leren we iedereen de
10 procent van AI die ze 90 procent van de tijd kunnen toepassen.
We maken AI binnen het marketingvak toegankelijk voor iedereen.
Hoe kunnen we AI en de marketingactiviteiten bij elkaar brengen en
zo de kansen van AI zien en toepassen? Dat is het centrale thema
van de Masterclass AI en Marketing gericht op marketingmanagers,
senior marketingadviseurs, CCO’s en leidinggevenden aan
marcomteams.
Is het jouw ambitie om de kansen van AI en machine learning te
benutten en zo jouw marketingactiviteiten continu te blijven
verbeteren? En vind jij het belangrijk dat je kunt laten zien wat
de toegevoegde waarde van AI aan de marketing en organisatiedoelen
is? Schrijf je dan in voor deze Masterclass!
We behandelen en bespreken relevante praktijkcases en bekijken
wat wij van deze cases en technieken kunnen leren. Ook verkennen we
enkele specifieke AI tools en frameworks en geven daadwerkelijk
handvatten mee om hier na deze Masterclass direct mee aan de slag
te gaan.
In deze Masterclass komen de volgende onderwerpen aan bod:
Masterclass AI en Marketing
o AI in Business
o Analyses & Voorspellingen
o De vijf p’s van Marketing AI dieper uitgelicht
o AI in praktijk
o AI tools en frameworks
1 dagen
Trainingen
SRM-13775|Masterclass AI en Marketing
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.