Masterclass Communicatieplan (SRM B) - Virtual Classroom
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Je bent werkzaam als communicatieprofessional of marketingprofessional.
Deze Masterclass wordt verzorgd op B-niveau. Dit is hét niveau voor de medior marketing- en communicatieprofessionals die op...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies over het inloggen en het gebruik en er i…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent werkzaam als communicatieprofessional of
marketingprofessional.
Deze Masterclass wordt verzorgd op B-niveau. Dit is hét niveau voor
de medior marketing- en communicatieprofessionals die op...
In de Virtual Classroom wordt de klasruimte digitaal nagebootst
en volg je live les via de computer. De lessen zijn klassikaal en
interactief, waardoor de les niet heel anders is dan normaal. Je
kunt tijdens de les direct vragen stellen aan de docent, werken aan
opdrachten en discussiëren met medestudenten. Op deze manier kun je
veilig vanuit huis studeren. Het enige dat je nodig hebt is een
werkende internetverbinding. Je ontvangt duidelijke instructies
over het inloggen en het gebruik en er is technische ondersteuning
mochten er problemen zijn.
Communicatie speelt een essentiële rol binnen elke organisatie.
Tijdens deze Masterclass van SRM op B-niveau leer je een
communicatieplan en -strategie op te stellen en uit te voeren.
Welke doelstellingen zijn van belang? En met welke stakeholders en
doelgroepen houd je rekening? Dit breng je in kaart, net als de
kernboodschap die je organisatie wilt uitdragen. Want de manier
waarop je de doelgroep bereikt, is ontzettend belangrijk voor het
succes van jouw organisatie. Daarom is deze Masterclass
Communicatieplan (SRM B) een uitstekende keuze voor zowel jouw
persoonlijke ontwikkeling als de ontwikkeling van je
organisatie.
Deze Masterclass bestaat uit 3 dagen, waarin kennisoverdracht en interactie centraal staan. Tijdens de bijeenkomsten krijg je instrumenten aangereikt om de communicatieplannen van jouw organisatie naar een hoger niveau te brengen. Je gaat aan de slag met de organisatieanalyse en het formuleren van doelstellingen. Je bekijkt hoe je stakeholders en doelgroepen identificeert en hiermee een sterke communicatie opbouwt. Daarnaast leer je te werken met KPI’s, zodat je binnen je werkomgeving kunt monitoren in hoeverre organisatiedoelstellingen bereikt worden. Tot slot ga je aan de slag met belangrijke bijzaken in communicatie, zoals het opstellen van tijdlijnen en uitzetten van evaluaties.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Communicatieplan (SRM B)
o Organisatieanalyse
o Doelstellingen
o Stakeholders en doelgroepen
o Kernboodschap
o Communicatiestrategie
o Meetbare KPI's
o Budget en tijdlijn
o Monitoring en evaluatie
o Rapportage en communicatie
2 dagen
Trainingen
SRM-BMCCOMP|Masterclass Communicatieplan (SRM B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.