Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) - Dag
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 21 feb. 2025 |
placeEindhoven 21 feb. 2025 |
placeRotterdam 21 feb. 2025 |
placeUtrecht 21 feb. 2025 |
placeZwolle 21 feb. 2025 |
Beschrijving
Deze Masterclass richt zich op ervaren Google Analytics 4-gebruikers.
Je gebruikt Google Analytics regelmatig en hebt inzicht in wat bezoekers op je website doen. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit het meest gebruikte pakket voor web analytics? Dan is deze Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere geavanceerde rapportages, doormeten van aangepaste events en doelgroepanalyses. Conversion modelling en privacy worden behandeld en bovendien krijg je ruimte voor je specifieke vragen over Google Analytics 4.
Deze Masterclass is erop gericht je basiskennis van Google Anal…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze Masterclass richt zich op ervaren Google Analytics 4-gebruikers.
Je gebruikt Google Analytics regelmatig en hebt inzicht in wat bezoekers op je website doen. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit het meest gebruikte pakket voor web analytics? Dan is deze Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere geavanceerde rapportages, doormeten van aangepaste events en doelgroepanalyses. Conversion modelling en privacy worden behandeld en bovendien krijg je ruimte voor je specifieke vragen over Google Analytics 4.
Deze Masterclass is erop gericht je basiskennis van Google Analytics 4 uit te breiden, zodat je nog meer uit dit pakket voor web analytics kunt halen. Tijdens de Masterclass heb je toegang tot onze online leeromgeving. Hierin vind je alle relevante informatie die je nodig hebt. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en docent.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B)
o Achtergrond Google Analytics 4
o Inrichten Analytics
o Rapportage en analyse
o Doelen, doelgroepen en KPI’s
o Aandacht voor privacy
o Conversion modelling
o Optimalisatierapportage en -analyse
o Rapportages op maat maken met de Analysehub
1 dagen
Trainingen
SRM-BMCGOAA|Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B)
Brand Owner
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.