Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) - Dag

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
21 feb. 2025
placeEindhoven
21 feb. 2025
placeRotterdam
21 feb. 2025
placeUtrecht
21 feb. 2025
placeZwolle
21 feb. 2025

Beschrijving

Deze Masterclass richt zich op ervaren Google Analytics 4-gebruikers.

Je gebruikt Google Analytics regelmatig en hebt inzicht in wat bezoekers op je website doen. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit het meest gebruikte pakket voor web analytics? Dan is deze Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere geavanceerde rapportages, doormeten van aangepaste events en doelgroepanalyses. Conversion modelling en privacy worden behandeld en bovendien krijg je ruimte voor je specifieke vragen over Google Analytics 4.

Deze Masterclass is erop gericht je basiskennis van Google Anal…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Google Analytics gevorderden, Online marketing, SEO, Google Analytics en Google Ads.

Deze Masterclass richt zich op ervaren Google Analytics 4-gebruikers.

Je gebruikt Google Analytics regelmatig en hebt inzicht in wat bezoekers op je website doen. Maar je weet ook dat er nog veel meer mogelijk is. Wil je meer halen uit het meest gebruikte pakket voor web analytics? Dan is deze Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B) een uitstekende keuze. De training gaat dieper in op de mogelijkheden van onder andere geavanceerde rapportages, doormeten van aangepaste events en doelgroepanalyses. Conversion modelling en privacy worden behandeld en bovendien krijg je ruimte voor je specifieke vragen over Google Analytics 4.

Deze Masterclass is erop gericht je basiskennis van Google Analytics 4 uit te breiden, zodat je nog meer uit dit pakket voor web analytics kunt halen. Tijdens de Masterclass heb je toegang tot onze online leeromgeving. Hierin vind je alle relevante informatie die je nodig hebt. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en docent.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B)

o Achtergrond Google Analytics 4
o Inrichten Analytics
o Rapportage en analyse
o Doelen, doelgroepen en KPI’s
o Aandacht voor privacy
o Conversion modelling
o Optimalisatierapportage en -analyse
o Rapportages op maat maken met de Analysehub

1 dagen

Trainingen

SRM-BMCGOAA|Masterclass Google Analytics Advanced (SRM B)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)