Customer Journey Mapping (training)
"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en kon vragen uitstekend beantwoorden. Verder waren de opdrachten tijdens de training nuttig. " - 02-06-2023 07:46
"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en ko… alles lezen - 02-06-2023 07:46
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping |
placeEindhoven 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Eindhoven, Customer Journey mapping |
placeLeusden 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Leusden, Customer Journey mapping |
computer Online: Online 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Online, Customer Journey mapping |
placeRotterdam 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Rotterdam, Customer Journey mapping |
placeUtrecht 24 mrt. 2025Toon rooster event 24 maart 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Customer Journey mapping |
placeAmsterdam 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping |
placeEindhoven 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Eindhoven, Customer Journey mapping |
placeLeusden 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Leusden, Customer Journey mapping |
computer Online: Online 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Online, Customer Journey mapping |
placeRotterdam 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Rotterdam, Customer Journey mapping |
placeUtrecht 21 mei. 2025Toon rooster event 21 mei 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Customer Journey mapping |
placeAmsterdam 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping |
placeEindhoven 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Eindhoven, Customer Journey mapping |
placeLeusden 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Leusden, Customer Journey mapping |
computer Online: Online 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Online, Customer Journey mapping |
placeRotterdam 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Rotterdam, Customer Journey mapping |
placeUtrecht 15 sep. 2025Toon rooster event 15 september 2025, 09:00-17:30, Utrecht, Customer Journey mapping |
placeAmsterdam 7 nov. 2025Toon rooster event 7 november 2025, 09:00-17:30, Amsterdam, Customer Journey mapping |
placeEindhoven 7 nov. 2025Toon rooster event 7 november 2025, 09:00-17:30, Eindhoven, Customer Journey mapping |
Beschrijving
Omschrijving:
Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimali…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Customer Experience is hot. Maar hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Een veel gehoorde vraag waar het antwoord niet altijd even eenduidig op te geven is. Waar zit de klant eigenlijk op te wachten? Hoe creëer je onderscheidend vermogen? Hoe zorg je ervoor dat klanten langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. In de training Customer Journey Mapping ga je zelf actief aan de slag met het maken van een Customer Journey Map. Je leert hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, de beleving van de klant meet en deze optimaliseert.
Doel:
Je leert in één dag: - De laatste ontwikkelingen op het gebied van
verkrijg- en kanaalpreferenties van consumenten, - De on- en
offline touchpoints van jouw klanten en (klant)processen binnen
jouw organisatie in kaart te brengen, - De klantbeleving op de
verschillende touchpoints inzichtelijk te maken, - De ideale
customer journey te schetsen en de klantbeleving te optimaliseren,
- Hoe je toegevoegde waarde kunt bieden op de relevante en
geschikte momenten, - Beter inspelen op de wensen en behoeften van
de klant.
Doelgroep:
Deze training is bedoel voor iedereen die zich bezighoudt (of je
wilt je bezig gaan houden) met customer experience.
Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten. Er wordt verondersteld dat je reeds
enige kennis hebt van online customer journeys.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en kon vragen uitstekend beantwoorden. Verder waren de opdrachten tijdens de training nuttig. " - 02-06-2023 07:46
"Erg interessante training, met een goede afwisseling tussen theorie en praktijk. Trainer nam ons mee in veel goede praktijkvoorbeelden en ko… alles lezen - 02-06-2023 07:46
"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen wanneer ik wil verbeteren." - 21-09-2021 11:23
"Goede workshop van 1 dag waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen hoe ik een Customer Journey map moet maken en waar ik me op moet focussen w… alles lezen - 21-09-2021 11:23
"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te brengen en te prikkelen. Ondanks dat training digitaal was erg zinvol. " - 14-06-2021 06:58
"Goede training, met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Erg waardevol. Maties en Anders zijn goede trainers en weten stof goed over te … alles lezen - 14-06-2021 06:58
"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook start! En dat geldt ook voor het eind, blijf aangesloten bij de beleving van je klanten. Dat is het allerbelangrijkste. Mooie overtuigende bewijzen gezien in de training. Ook interessante inzichten vanuit de psychologie geleerd. Al met al een aanrader!" - 07-06-2021 08:07
"Super goede basiscurus Customer Journey Mapping. Waar start een journey voor je klanten? Zorg dat de journey van jouw organisatie daar ook s… alles lezen - 07-06-2021 08:07
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.