Customer Experience (SRM MKT C) - Dag
placeAmsterdam 19 dec. 2025 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Amsterdam event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 19 dec. 2025 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Eindhoven event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 19 dec. 2025 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Rotterdam event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 19 dec. 2025 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Utrecht event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 19 dec. 2025 tot 27 feb. 2026Toon rooster event 19 december 2025, 09:30-16:30, Zwolle event 9 januari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 30 januari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 13 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 27 februari 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
placeAmsterdam 29 mei. 2026 tot 9 okt. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 11 september 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 25 september 2026, 09:30-16:30, Amsterdam event 9 oktober 2026, 09:30-16:30, Amsterdam |
placeEindhoven 29 mei. 2026 tot 9 okt. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 11 september 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 25 september 2026, 09:30-16:30, Eindhoven event 9 oktober 2026, 09:30-16:30, Eindhoven |
placeRotterdam 29 mei. 2026 tot 9 okt. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 11 september 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 25 september 2026, 09:30-16:30, Rotterdam event 9 oktober 2026, 09:30-16:30, Rotterdam |
placeUtrecht 29 mei. 2026 tot 9 okt. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 11 september 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 25 september 2026, 09:30-16:30, Utrecht event 9 oktober 2026, 09:30-16:30, Utrecht |
placeZwolle 29 mei. 2026 tot 9 okt. 2026Toon rooster event 29 mei 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 12 juni 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 11 september 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 25 september 2026, 09:30-16:30, Zwolle event 9 oktober 2026, 09:30-16:30, Zwolle |
Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen. Je wilt bij de tijd blijven en je verder ontwikkelen op ...
Hoe vind je de juiste balans tussen winstgevendheid en klantgerichtheid? Met deze opleiding van SRM verdiep je je in de customer journey en ga je aan de hand van marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Daarbij leer je ook wat artificial intelligence (AI) voor jou als marketeer kan betekenen en duik je in de customer lifecycle analyse en klanttevredenheid, gemeten als NPS.
In deze opleiding verdiep je je samen met een ervaren trainer en je medestudenten …
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je bent (online) marketeer of manager met een functie op HBO-niveau en je hebt een verbindende rol betreffende sales, marketing en systemen. Je wilt bij de tijd blijven en je verder ontwikkelen op ...
Hoe vind je de juiste balans tussen winstgevendheid en klantgerichtheid? Met deze opleiding van SRM verdiep je je in de customer journey en ga je aan de hand van marktonderzoek en data-analyses je klanten begeleiden van oriëntatie tot aankoop. Daarbij leer je ook wat artificial intelligence (AI) voor jou als marketeer kan betekenen en duik je in de customer lifecycle analyse en klanttevredenheid, gemeten als NPS.
In deze opleiding verdiep je je samen met een ervaren trainer en je medestudenten in de customer journey, waarbij je aandacht leert hebben voor de customer value en bedenkt hoe je deze kunt laten toenemen. Je leert een sterke CRM-strategie opzetten aan de hand van klantgedrag. Daarbij verdiep je je in trends in data en AI en bekijk je welke aspecten je kunt toepassen in jouw organisatie.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Masterclass Data en AI voor Marketing (SRM C)
(4 bijeenkomsten)
o Update trends in data, tech, online, AI, GPT
o Social media, platformen en community's
o Business Intelligence, management data & datawarehousing
o Customer Journey en Marketing KPI's
o Artificial Intelligence, algoritmen en bias
o (Generatieve) AI, marketing en contentcreatie
o Strategische AI Marketing Canvas
o Dashboarding en datavisualisatie
Masterclass CRM en Loyalty (SRM C)
(6 bijeenkomsten)
o Customer lifecycle analyse en klanttevredenheid (NPS)
o Analyse en CRM-uitdaging
o Van klantwaardeanalyse naar een CRM-strategie
o Marketing automation
o Customer databronnen en datamanagement
o Verandermanagement en plateauplanning
o Kritische succesfactoren
o Juridische aspecten
3 maanden
Vakopleiding
SRM-MKTCCUSTE|Customer Experience (SRM MKT C)
Brand Owner
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

