Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B) - Dag

Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B) - Dag

SRM
Logo van SRM
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 SRM heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 1.142 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
29 nov. 2024 tot 13 dec. 2024
placeEindhoven
29 nov. 2024 tot 13 dec. 2024
placeRotterdam
29 nov. 2024 tot 13 dec. 2024
placeUtrecht
29 nov. 2024 tot 13 dec. 2024
placeZwolle
29 nov. 2024 tot 13 dec. 2024
placeAmsterdam
9 mei. 2025 tot 23 mei. 2025
placeEindhoven
9 mei. 2025 tot 23 mei. 2025
placeRotterdam
9 mei. 2025 tot 23 mei. 2025
placeUtrecht
9 mei. 2025 tot 23 mei. 2025
placeZwolle
9 mei. 2025 tot 23 mei. 2025

Beschrijving

Je bent al actief in het communicatievak, bijvoorbeeld in een communicatieteam als assistent, medewerker of junior adviseur. Je wilt je kennis en vaardigheden op het gebied van copywriting vergrote...

Tijdens de Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B) vergroot je je schrijfvaardigheid en ga je kijken naar de structuur van webteksten. Je verdiept je in verschillende soorten teksten, van e-mails tot social-mediaposts. Daarbij ontwikkel je je eigen schrijfstijl én leer je kijken naar de behoeften van de doelgroep. Want het is van belang dat je als copywriter teksten creëert die zowel doeltreffend als uitnodigend en ook nog eens correct zijn. Met deze Masterclass schrijf je binnen no-tim…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Copywriting, Schrijven voor het web, Schriftelijke communicatie, Brieven schrijven en Verhalen schrijven.

Je bent al actief in het communicatievak, bijvoorbeeld in een communicatieteam als assistent, medewerker of junior adviseur. Je wilt je kennis en vaardigheden op het gebied van copywriting vergrote...

Tijdens de Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B) vergroot je je schrijfvaardigheid en ga je kijken naar de structuur van webteksten. Je verdiept je in verschillende soorten teksten, van e-mails tot social-mediaposts. Daarbij ontwikkel je je eigen schrijfstijl én leer je kijken naar de behoeften van de doelgroep. Want het is van belang dat je als copywriter teksten creëert die zowel doeltreffend als uitnodigend en ook nog eens correct zijn. Met deze Masterclass schrijf je binnen no-time effectieve teksten voor zowel socials als het web!

Tijdens deze 2-daagse Masterclass ga je aan de slag met web- en social-mediateksten. Je vergroot je schrijfvaardigheid en leert op een efficiënte manier allerlei soorten teksten te schrijven, waaronder blogs, posts en effectieve e-mails. Door te experimenteren met verschillende schrijfstijlen, lukt het je straks om jouw teksten goed te laten aansluiten op de behoefte van de doelgroep van de organisatie. Zo behaal je al snel betere resultaten met copywriting!

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B)

o Structuur en tekst voor het web
o Schrijfvaardigheid
o Soorten teksten (voorlichting en informatie, blogs, wiki’s en helpteksten)
o Schrijven van e-mails
o Schrijfstijlen voor social media
o Aansluiten bij de behoefte van de doelgroep
o Content posten, reageren en engagen
o Verschil tussen organische berichten en advertenties op social media

2 dagen

Trainingen

SRM-BMCCWSW|Masterclass Copywriting - Social en Web (SRM B)

Brand Owner

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)