Training Telefonische Incasso

Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Credit Management Instituut
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Credit Management Instituut heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Utrecht
30 jan. 2020 tot 31 jan. 2020
Toon rooster
event 30 januari 2020, 09:30-16:30, Cursusdag 1
event 31 januari 2020, 09:30-16:30, Cursusdag 2

Beschrijving

Het Credit Management Instituut "Dé Opleider voor Credit Professionals"

Telefonische Incasso 

In de training Telefonische Incasso leren wij u hoe u de verantwoordelijkheid neemt in debiteuren- gesprekken. U leert zich bewust te worden van de wijze waarop u nu debiteurengesprekken voert en hoe u dit effectiever en meer resultaatgericht kunt doen. Wij leren u de leiding in het gesprek te nemen en te houden, en het gesprek die richting op te sturen die u wenst. Na afloop van deze training krijgt u geen verkeerde antwoorden meer, u heeft hooguit de verkeerde vragen gesteld. Door middel van veel verschillende soorten vraagtechnieken geven wij u, aan de hand van praktijkvoorbeelden, inzicht in de wijze waarop uw debiteur, maar ook uzelf handelt. Middels gesimuleerde …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Incasso, Debiteurenbeheer, Faillissement, Klantgerichtheid en Accountmanagement.

Het Credit Management Instituut "Dé Opleider voor Credit Professionals"

Telefonische Incasso 

In de training Telefonische Incasso leren wij u hoe u de verantwoordelijkheid neemt in debiteuren- gesprekken. U leert zich bewust te worden van de wijze waarop u nu debiteurengesprekken voert en hoe u dit effectiever en meer resultaatgericht kunt doen. Wij leren u de leiding in het gesprek te nemen en te houden, en het gesprek die richting op te sturen die u wenst. Na afloop van deze training krijgt u geen verkeerde antwoorden meer, u heeft hooguit de verkeerde vragen gesteld. Door middel van veel verschillende soorten vraagtechnieken geven wij u, aan de hand van praktijkvoorbeelden, inzicht in de wijze waarop uw debiteur, maar ook uzelf handelt. Middels gesimuleerde praktijkcases krijgt u de mogelijkheid het geleerde te oefenen in de praktijk.

Voor wie bestemd?

Debiteurenbeheerder, Credit Controller en Collector, (Assistent) Credit Manager, Credit Consultant, Leidinggevende, Directie mkb

Uw leerresultaat

Na afloop van deze training:

  • Heeft u inzicht verworven in de wijze waarop u nu gesprekken voert (bewustzijn)
  • Heeft u inzicht in uw eigen stijl van overleven en verbinding maken
  • Bent u in staat zelfstandig en resultaatgericht debiteurengesprekken naar uw hand te zetten
  • Kent u de verschillen tussen onderhoudende, instructieve en beoordelende communicatie
  • Beschikt u over instrumenten om met ‘lastige debiteuren’ om te gaan
  • Bent u nog beter in staat assertief te reageren op debiteuren
  • Heeft u inzicht gekregen in directere communicatie
  • Heeft u inzicht gekregen in het belang van goed debiteurenbeheer en bent u tevens in staat uw resultaten cijfermatig te onderbouwen

Programma

  • Wat levert effectief debiteurenheer organisaties op?
  • Inzicht in het communicatieproces
  • Niveaus van communicatie
  • Van overleven naar verbinding maken met debiteuren
  • De kunst van het vragenstellen
  • Omgaan met en weerstand bieden aan lastige debiteuren en debiteurensmoezen
  • In de praktijk oefenen van het geleerde (gesimuleerde cases)

Vervolgtraining

  • Terugkomdag Telefonische Incasso TTI
  • Telefonische Incasso Gevorderd TIG
  • Credit Management Basis CMB
  • Leergang Incasso Specialist IS

NB: Wij bieden al onze open trainingen, opleidingen en seminars ook in-company aan   

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Vraag informatie aan over deze training. Je ontvangt vanaf dan ook een seintje wanneer iemand een ervaring deelt. Handige manier om jezelf eraan te herinneren dat je wilt blijven leren!
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Incasso.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)