Customer Experience In-company

Type product

Customer Experience In-company

Competence Factory Incompany
Logo van Competence Factory Incompany
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Competence Factory Incompany heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1 

College 1 

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey

College 2

  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen

Dag 2

College 1

  • De t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1 

College 1 

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey

College 2

  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen

Dag 2

College 1

  • De thuisopdracht bespreken
  • Het belang van CX, en enkele voorbeelden
  • Macro- en micromomenten in de customer journey
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Service excellence

College 2

  • Het proces van A tot Z
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Tips en tricks voor in de praktijk
Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.