Customer Experience

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Danielle Bekker
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Customer Experience

Competence Factory
Logo van Competence Factory
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 Competence Factory heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 1.415 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #1 in Marketing en #2 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Nienke van Kassel
Marketing & Communicatie
10
Customer Experience

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!" - 09-09-2022 12:49

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interess… alles lezen - 09-09-2022 12:49

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
8 nov. 2022 tot 15 nov. 2022
placeUtrecht
10 jan. 2023 tot 17 jan. 2023
placeUtrecht
8 mrt. 2023 tot 15 mrt. 2023
placeUtrecht
8 mei. 2023 tot 15 mei. 2023
placeUtrecht
6 jul. 2023 tot 13 jul. 2023
placeUtrecht
8 sep. 2023 tot 15 sep. 2023
placeUtrecht
10 nov. 2023 tot 17 nov. 2023

Beschrijving

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1 

College 1 

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey

College 2

  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen

Dag 2

College 1

  • De t…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klanten dat ‘wauw-gevoel’ geven, waardoor ze je grootste fan worden én blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.

Programma van de training Customer Experience

Dag 1 

College 1 

  • Introductie in Customer Experience
  • Customer Experience en customer service
  • Een CX-project opzetten
  • Empathy mappingen customer journey mapping
  • Jouw eigen customer journey

College 2

  • Vervolg: jouw customer journey
  • Klantonderzoek
  • Facts, figures en emoties
  • Aannames verifiëren met interviews
  • Moments of truth
  • Uitleg thuisopdracht: inzichten verzamelen

Dag 2

College 1

  • De thuisopdracht bespreken
  • Het belang van CX, en enkele voorbeelden
  • Macro- en micromomenten in de customer journey
  • Zelf waardevolle momenten creëren voor je klant
  • Service excellence

College 2

  • Het proces van A tot Z
  • Hoe krijg je de rest van de organisatie mee?
  • Employee experience en customer experience
  • Meten en verbeteren
  • Tips en tricks voor in de praktijk

Belangrijk advies bij de keuze van je opleiding;

  • Verifieer de naam van het opleidingsinstituut vooraf aan de boeking door op ‘klachten’ en of  ‘reviews' te zoeken in bijvoorbeeld Google.
  • Is de prijs all in? Wat zijn de bijkomende kosten (lunches, reprorechten en of  arrangementskosten).
  • Waar vind de training plaats 
10
Gemiddeld cijfer voor Customer Experience
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Nienke van Kassel
Marketing & Communicatie
10
Customer Experience

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interessante kennis opgedaan. Er was veel ruimte voor eigen input en luisteren naar elkaar. Ik zou de cursus zeker aanraden!" - 09-09-2022 12:49

"De training customer experience van Danielle was super interessant en leerzaam. In een klein groepje hebben we in 2 dagen heel veel interess… alles lezen - 09-09-2022 12:49

Danielle Bekker
Danielle Bekker
Klant- & marketingstrateeg
10

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)