Excellente Klantgerichtheid

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Excellente Klantgerichtheid

YEARTH Academy
Logo van YEARTH Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,4 YEARTH Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 9,4 (uit 2.902 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Management.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #3 in Persoonlijke Effectiviteit en #3 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in HR, #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Vitaliteit & Gezondheid en #1 beste grote opleider.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Opleiding & Onderwijs, #1 in Sport & Vitaliteit, #3 in HR en #3 in Sales.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #1 in Opleiding & Onderwijs, #2 in Management en #2 in Sales.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,7
Gemiddeld cijfer voor Excellente Klantgerichtheid
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Lotte
9
Excellente Klantgerichtheid

"Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was dat er veel ruimte was om casussen te bespreken. Er waren veel goede voorbeelden uit de praktijk. Als je in je werkfunctie veel te maken hebt met klanten met verschillende belangen, leer je in deze training hoe je daar het beste mee om kunt gaan." - 30-11-2022 15:06

"Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was dat er veel ruimte was om casussen te bespreken. Er waren veel goede voorbeelden uit… alles lezen - 30-11-2022 15:06

Startdata en plaatsen

placeNaarden
16 mei. 2023 tot 30 mei. 2023
Toon rooster
event 16 mei 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 1
event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 2
placeOnline
16 mei. 2023 tot 30 mei. 2023
Toon rooster
event 16 mei 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 1
event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 2
placeUtrecht
16 mei. 2023 tot 30 mei. 2023
Toon rooster
event 16 mei 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 1
event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 2
computer Online: Virtueel
16 mei. 2023 tot 30 mei. 2023
Toon rooster
event 16 mei 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 1
event 30 mei 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 2
placeNaarden
8 sep. 2023 tot 22 sep. 2023
Toon rooster
event 8 september 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 1
event 22 september 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 2
placeOnline
8 sep. 2023 tot 22 sep. 2023
Toon rooster
event 8 september 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 1
event 22 september 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 2
placeUtrecht
8 sep. 2023 tot 22 sep. 2023
Toon rooster
event 8 september 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 1
event 22 september 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 2
computer Online: Virtueel
8 sep. 2023 tot 22 sep. 2023
Toon rooster
event 8 september 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 1
event 22 september 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 2
placeNaarden
31 okt. 2023 tot 14 nov. 2023
Toon rooster
event 31 oktober 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 1
event 14 november 2023, 09:30-17:00, Naarden, Dag 2
placeOnline
31 okt. 2023 tot 14 nov. 2023
Toon rooster
event 31 oktober 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 1
event 14 november 2023, 09:30-17:00, Online, Dag 2
placeUtrecht
31 okt. 2023 tot 14 nov. 2023
Toon rooster
event 31 oktober 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 1
event 14 november 2023, 09:30-17:00, Utrecht, Dag 2
computer Online: Virtueel
31 okt. 2023 tot 14 nov. 2023
Toon rooster
event 31 oktober 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 1
event 14 november 2023, 09:30-17:00, Virtueel, Dag 2

Beschrijving

Wist je dat al onze trainingen ook online gevolgd kunnen worden? We hebben diverse mogelijkheden om deze online te volgen, zowel individueel als klassikaal!

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klan…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wist je dat al onze trainingen ook online gevolgd kunnen worden? We hebben diverse mogelijkheden om deze online te volgen, zowel individueel als klassikaal!

In de huidige belevingseconomie is klantgerichtheid essentieel. Om positief onderscheidend te zijn dienen organisaties excellente service te bieden vanuit een eigen identiteit en kernwaarden. Medewerkers spelen hierin een cruciale rol. Zij vormen immers het persoonlijke raakvlak tussen de organisatie en de klanten. In de training “Excellente Klantgerichtheid” leer je klantgericht te handelen vanuit het belevingsperspectief van je klanten. Je ontwikkelt op basis van effectieve principes een structureel klantgerichte houding met bijpassende vaardigheden.

Iets voor jou

De training “Excellente Klantgerichtheid” is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die de verwachtingen van hun klanten willen overtreffen.

Resultaat

Je leert hoe je de klant centraal stelt. Tijdens een klantencontact kun je effectief klantbehoeften bepalen. Je maakt gebruik van een positieve communicatiestijl. Je hebt het vermogen om communicatief aan te sluiten bij verschillende klanttypen. Hierbij ben je in staat effectief om te gaan met emoties en weerstand bij klanten. Ook heb je het vermogen een hoge servicegraad te combineren met het verantwoord stellen van grenzen. Daarnaast ervaar je meer plezier en voldoening tijdens de contacten met je klanten. Op basis van bovenstaande resultaten vervul je een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.

Programma

Dag 1

09:30 Start training

  • Klantgerichtheid in essentie.
  • Het in kaart brengen van klantbehoeften.
  • Empathisch luisteren en vragen.
  • Omgaan met verschillende klanttypen en gedragingen.
  • Het (h)erkennen van en het aansluiten op non-verbale signalen.
  • Voor de tussenliggende periode; het uitwerken van actiepunten.

17:00 Einde training

Dag 2

09:30 Start training

  • Het ontwikkelen van sterke klantrelaties.
  • Het creëren van een optimale klantbeleving.
  • Positief en constructief communiceren.
  • Omgaan met emoties en mogelijke weerstand van jouw klanten.
  • Omgaan met jouw eigen emoties binnen klantcontacten.
  • De voldoening van oprechte klantgerichtheid.
  • Voor na de training; het opstellen van een persoonlijk ontwikkelingsplan.

17:00 Einde training

Werkwijze

Stap 1. Je start met een intake

Voorafgaand aan de training vindt een online intake plaats. Je kunt er tevens voor kiezen om je intake telefonisch toe te lichten. Op basis van de intake delen wij je in bij een trainingsgroep met overeenkomstige achtergrond, leerdoelen en aandachtspunten.

Stap 2. Je volgt een inspirerende en interactieve training

De tweedaagse training “Excellente Klantgerichtheid” wordt verspreid over een periode van twee weken gegeven. Het trainingsprogramma kenmerkt zich door inspirerende inleidingen, die gevolgd worden door theoretische inzichten en praktijkgerichte opdrachten. Plenaire sessies worden afgewisseld met het uitwerken van opdrachten in subgroepen. Het trainingsprogramma is zo opgezet dat je met en van elkaar leert.

Stap 3. Een jaar lang toegang tot je Online Learning Platform

Vanaf je eerste trainingsdag bieden wij je de mogelijkheid om ondersteuning te krijgen bij het in de praktijk brengen van de kennis en inzichten die je opdoet tijdens de training. Middels het Online Learning Platform, jouw persoonlijke leeromgeving, kun je op de momenten dat het jou het beste uitkomt leren. Via de YEARTH app, je tablet of computer kun je artikelen lezen, extra informatie aanvragen, maar ook ondersteuning ontvangen van je trainer.

Over je trainer

De training wordt gegeven door een ervaren gedrags- en communicatietrainer. Onze trainers zijn mensen met een gedegen opleiding en ruime praktijkervaring. Ieder binnen zijn of haar specialisatie. Door hun jarenlange ervaring begrijpen zij wat er leeft binnen jouw vakgebied. YEARTH trainers kenmerken zich door hun aanpak; positief confronterend, sterk analytisch, gedragsspecialisten, wars van trucjes, een flinke dosis praktijk- en trainerservaring en een focus op samen met deelnemers het hoogst mogelijke resultaat behalen.

9,7
Gemiddeld cijfer voor Excellente Klantgerichtheid
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Lotte
9
Excellente Klantgerichtheid

"Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was dat er veel ruimte was om casussen te bespreken. Er waren veel goede voorbeelden uit de praktijk. Als je in je werkfunctie veel te maken hebt met klanten met verschillende belangen, leer je in deze training hoe je daar het beste mee om kunt gaan." - 30-11-2022 15:06

"Wat mij het meest heeft aangesproken in de training was dat er veel ruimte was om casussen te bespreken. Er waren veel goede voorbeelden uit… alles lezen - 30-11-2022 15:06

starstarstarstarstar_half
Linda van der Lee
9
Excellente Klantgerichtheid

"De training Excellente Klantgerichtheid is zeker aan te bevelen. Er was veel diversiteit in de groep en er werd met hele praktijkgerichte oefeningen, dat geen rollenspellen waren, geoefend. Dit vond ik heel fijn en heeft me heel veel nieuwe inzichten gebracht." - 29-11-2022 14:24

"De training Excellente Klantgerichtheid is zeker aan te bevelen. Er was veel diversiteit in de groep en er werd met hele praktijkgerichte oe… alles lezen - 29-11-2022 14:24

starstarstarstarstar
Desiree
10
Excellente Klantgerichtheid

"Het was zeer leerzaam om inzicht te krijgen in jezelf en anderen. Ik heb vooral geleerd dat er heel veel te behalen valt binnen het klantgericht opereren en hoe ik gesprekken op dit gebied kan leiden. Ik ga het zeker toepassen de komende tijd." - 29-11-2022 13:37

"Het was zeer leerzaam om inzicht te krijgen in jezelf en anderen. Ik heb vooral geleerd dat er heel veel te behalen valt binnen het klantger… alles lezen - 29-11-2022 13:37

starstarstarstarstar
Daniel de Jager
10
Excellente Klantgerichtheid

"Enthousiaste en veel vakkennis van de trainer van excellente klantgerichtheid. Zou andere willen zeggen dat ze de training zeker moeten volgen. Geeft goede handvatten en aanknopingspunten voor verbetering van jezelf en organisatie. Wel aanbevolen om van te voren te verdiepen in de materie" - 08-12-2021 13:19

"Enthousiaste en veel vakkennis van de trainer van excellente klantgerichtheid. Zou andere willen zeggen dat ze de training zeker moeten volg… alles lezen - 08-12-2021 13:19

starstarstarstarstar
Dominique Davidse
10
Excellente Klantgerichtheid

"De kracht van herhaling, de inhoud van de training en de praktische oefeningen spraken mij het meeste aan in de training excellente klantgerichtheid. Het is leerzaam, interessant en de training had een fijne sfeer." - 08-12-2021 11:45

"De kracht van herhaling, de inhoud van de training en de praktische oefeningen spraken mij het meeste aan in de training excellente klantger… alles lezen - 08-12-2021 11:45

starstarstarstarstar
Helna
10
Excellente Klantgerichtheid

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aanraden deze training ook te volgen!" - 26-11-2019 15:28

"Ik vond het erg fijn om samen met de trainer te sparren en één op één te communiceren. Ik heb er veel van geleerd en zou een ander zeker aan… alles lezen - 26-11-2019 15:28

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)